Shii Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Vi sad og så videoer af Dexter, og jeg fandt denne som jeg faktisk aldrig selv havde set (Olivier har optaget den imens jeg ikke var hjemme).. Dexter da han var knapt 9 uger gammel og leger med sin hale :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 En lille bitte vaps:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Limo Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Hvor er han bare nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 En lille bitte vaps:lun: Jeg forstå det slet ikke I mit hovede er han jo stadig en bitte vaps, og han har ikke ændret sig meget.. Men når jeg så ser den lille uldbolle og kigger på ham nu tænker jeg bare "wow er det samme hund?", han er blevet så fantastisk smuk og ligner jo faktisk en fuldvoksen husky! Han mangler lige de sidste 10 kg Måske jeg skulel lave et nyt sammenligningsbillede snart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts