Hop til indhold

"for-sjov" træning med Eddie - video

Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Hvor er han dygtig! :klap:

(og den lille som er med i en af videoerne er bare for :hjerte:)

Kan Eddie godt gå begge veje rundt på spanden? Det kæmper vi lidt med, den ene vej går super, men den anden vej er åbenbart vildt svært :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han dygtig! :klap:

(og den lille som er med i en af videoerne er bare for :hjerte:)

Kan Eddie godt gå begge veje rundt på spanden? Det kæmper vi lidt med, den ene vej går super, men den anden vej er åbenbart vildt svært :rolleyes:

Tak den lille Boss-lillebror :lun: han er nuser.. Eddie kan godt gå begge veje rundt, den ene lidt dog bedre end den anden.. ;-)

Redigeret af Lisbeth Storm
stavefejl.
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han sød, den lille rullepølse. :hjerte: Hvornår skal du til rallyprøve med ham?

Tak..:-D

Jeg har meldt os til Rally prøve i 18.09.11 i Viby og igen 09.10.11 i Årslev.

Vi missede jo desværre to prøver i juli, først på grund af en skade og derefter da brormand kom hjem. Så nu håber jeg vi kommer afsted de to gange her i efteråret.

Glæder mig allerede.. :banan:man bliver jo sådan lidt bidt af det hi hi...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååh, hvor er han fin og dygtig!!! Jeg har et lille blødt punkt for de franske... :lun: Har bla. haft to på mine agilityhold, og især den ene var superkvik, lærte alting hurtigst af alle på holdet!

Tak..:-D det er lidt synd at flere folk med franske ikke kommer ud og giver dem muligheden for at bruge hovedet lidt. De kan jo sagtens være lærenemme, man skal bare finde den rigtige motivation for starten he he.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites