Umulia Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Jeg tror godt jeg kan vente til der kommer et andet kuld 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 ooohhh nej - det ser da ikke særlig rart ud for hvalpen... Nogen mennesker tænker sig bare ikke om:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 øv! Var det en af dem du havde kig på?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Åhh, hvor er det synd, for den lille trold.... Nogen mennesker, burde bare ikke have dyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Av ! Det må vist være hundehold fra den "gamle skole". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Jeg tror godt jeg kan vente til der kommer et andet kuld :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Det gør slet ingen skade. Lige så vel jeg tager høns i deres halefjer, rotter i halen og kaniner i ørene! /sarcasm Totalt bonderøv der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 :megaked: Tænk sig at folk ikke kan SE at hvalpen ikke kan lide det :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 øv! Var det en af dem du havde kig på?? Nej, det var en annonce jeg lige fandt - men en af de racer, jeg gerne vil have. På en eller anden måde kan jeg bare finde noget galt med alle de kuld jeg ser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tante Lilla Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Det er fordi folk stadig tror, at sådan gør tæven jo, og så er det helt rigtigt at gøre det samme. Men det gør hun ikke. Tåbe. Jeg kan også finde noget galt med størstedelen af hvalpene og / eller deres ophav, når jeg kikke annoncer igennem. Alt for mange skulle holde sig fra den slags produktion. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Får helt ondt i maven af at se på det billede. Ser ud som om de leger, at hvalpen er blevet korsfæstet .... (eller noget) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Mage til uvidende idiot. Sådan en lille moppe har jo så anormalt et kranie, masser af løs hud og temmelig store fremskudte øjne.,Så et forkert tag der strammede, kunne få øjeæblet til at falde ud af øjenhulen. Måske er mine tæver unormale, men de rende ikke rundt på 6-8 ugers hvalpe i nakkeskindet.Og det gør ulvetæver også sjældent, for de flytter ofte til anden hule, men hvalpene er rimelig små.Og ikke udsatte for skader. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Fy for satan Reagerer folk ikke på det i annoncen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Hej, Så godt annoncen og blev lige så chokeret som I andre:shock::shock:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Fy for satan Reagerer folk ikke på det i annoncen? Tror ikke man kan kommentere på Gipote, men ved det ikke, for jeg kommer der ikke så tit PS: Det er ikke Mops, men Staffy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 At det er en staffi gør det for mig endnu værrere, for hvordan behandles så modertæven til disse hvalpe????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 At det er en staffi gør det for mig endnu værrere, for hvordan behandles så modertæven til disse hvalpe????? Jamen helt enig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret August 12, 2011 Rapporter Share Besvaret August 12, 2011 Tror jeg vil løfte killingerne i halen i salgsannoncen..... SUK! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 12, 2011 Rapporter Share Besvaret August 12, 2011 Tror jeg vil løfte killingerne i halen i salgsannoncen..... SUK! Evt kan du låne min lille Agnes på 6 mdr til at kværke en på et foto, så folk kan se de er vant til børn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts