NannaSoko Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Jeg synes på et eller andet tidspunkt at have hørt at Lydighedstræning i teori og praksis bliver oversat til dansk. Er der nogen der ved om det er rigtigt og hvis ja, hvornår den kan finde på at udkomme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Skriv sidste år til Canis og de lovede, at den ville blive oversat. Måske allerede være klar i 2010. Men det var den så ikke Så det var nok fra mig du hørte det ;o) Overvejer at skrive til dem og høre igen, om den ikke snart er på trapperne! Må ha'! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Jeg havde også hørt og læst om det men jeg har haft den på norsk i snart 3 år nu en fantastisk bog... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Snøft snøft, her er det svar jeg fik på mit spørgsmål til Canis Hei! Den er planlagt oversatt til Dansk. Men det er ikke gitt noen utgivelsesdato enda. Mulig i løpet av 2010 Ha en fin dag! Vennlig hilsen Kundeservice Canis AS v/XXX Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Kan da selv lige prøve at ringe til dem. Ellers må jeg vel bare købe den norske, kan ikke undvære den længere nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret August 10, 2011 Rapporter Share Besvaret August 10, 2011 Kan da selv lige prøve at ringe til dem. Ellers må jeg vel bare købe den norske, kan ikke undvære den længere nu. Uuuh, husk at skrive svaret herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Jeg har købt den norske engang og synes at det vældigt nemt at forstå det (og jeg fatter fx nærmest intet når jeg hører en nordmand tale) faktisk tænker jeg slet ikke over at det ikke er dansk jeg læser, når jeg er igang. Og det er jo en goooood bog. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts