martin Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 hej. jeg har en ven der har fået en malamut valp. og hun har spurt mig om jeg kunne spøre her inde. om en valp må få acana pacifka eller gressland ? eller skal det være valpefoder ? hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Jeg ville sige hvalpefoder.. og til stor race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 11, 2011 Rapporter Share Besvaret August 11, 2011 Jeg ville sige hvalpefoder.. og til stor race Helt enig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2011 Helt enig hvor mange gram skal en valp ha pr kg. ? den vejer lige nu 5 kg og er 9 uger gammel jeg har låvet at spøre her inde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret August 13, 2011 Rapporter Share Besvaret August 13, 2011 Acana laver da også hvalpefoder, både til små og store racer Der står på pakken hvad de skal have, efter hvor stor man regner med den bliver som voksen, det er nok meget godt at gå ud fra til at starte med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2011 Acana laver da også hvalpefoder, både til små og store racer Der står på pakken hvad de skal have, efter hvor stor man regner med den bliver som voksen, det er nok meget godt at gå ud fra til at starte med... så skal hun have 210 gram af store racer det er alt for meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret August 13, 2011 Rapporter Share Besvaret August 13, 2011 så skal hun have 210 gram af store racer det er alt for meget Hvorfor tror du det er for meget? Der er en tabel her: http://www.porcani.dk/getdoc.asp?id=11&md5hash=01F6DD38D2E68F48701FB4B487A6A801 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret August 13, 2011 Rapporter Share Besvaret August 13, 2011 hvor mange gram skal en valp ha pr kg. ? den vejer lige nu 5 kg og er 9 uger gammeljeg har låvet at spøre her inde. lidt OT - Er i sikkert på det er en mutte?? :hmm: Har selv en tæve af racen og hun vejde ca. 10 kg da hun var 9 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 så skal hun have 210 gram af store racer det er alt for meget Så justerer man jo bare, hvis vægtøgningen går for stærkt. Det er jeg selv været nødt til et par gange med min hvalp (hun får p.t. 250 gr. om dagen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 14, 2011 Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 Bare tilbyd hende det anviste og tilpas så efter hvad hun vil spise.. Husk det er kun vejledende hvad der står på pakken... lidt OT - Er i sikkert på det er en mutte?? :hmm: Har selv en tæve af racen og hun vejde ca. 10 kg da hun var 9 uger Jeg vil også sige at størrelsesmæssigt ville den passe ind i vægtskemaet på en husky.. De er ca. 5-7 kg i 8-10 ugers alderen... Og så igen husk at huskies har mærkelige spisevaner..Huskies er meget småt spisende, og i forhold til hunderacer i samme vægtklasse vil jeg skyde på en husky skal have 1/3 eller 2/3 dele af hvad andre hunde skal.. Dog får Dexter samme mængde som "normale hunde", da han bruger rigtig meget energi... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 lidt OT - Er i sikkert på det er en mutte?? :hmm: Har selv en tæve af racen og hun vejde ca. 10 kg da hun var 9 uger ja det er en alaskan malamut...... jeg har selv 2 af dem en han og en tæve. min tæve vejet også 5 kg da den var 8 uger og min han 9 kg som 8 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2011 Hvorfor tror du det er for meget? Der er en tabel her: Porcani Hundeartikler og Hundefoder da mine var små og fik hike fik de heller ik så meget. kan ik husje hvad det var de fik den gang da de var valpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts