Gæst Dogue1 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg ved ikke rigtig om jeg tror på lexus, Hvad siger i!?? Åååh nej nu kommer far... Jamen faarrr, den kom op af det hul og,og,og... Jamen far, ligner jeg måske en der står og lyver?:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Er Lexus tilfældigvis og på en eller anden mærkelig måde i familie med vores Berner ? Det er nøjagtig det samme udtryk vores har, hvis man antræffer ham ved et hul i haven. Om vi skal tro på dem ? Jeg har en eller anden skummel følelse af at svaret er: NEJ !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 hæhæ... Lexus ser i det mindste lidt tynget ud?! når herr flick går igang med det han mener er snublefælder til katte, mus og andet godt, så gør han det uden samvittighedsnag, han mener at det er en meget vigtig og nødvendig mission han er ude på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Hvis du nu kigger i toppen af andet billede... Oppe til venstre... Der ligger der et dødt dyr, jeg er sikker på Lexus har ordnet det Eller måske han bare meget gerne vil ligne de der DDB der har en noget mørkere snude :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Åh det ansigt da... det er jo ikke til at stå for... Lexus ville kunne sno mig om en lillefinger... eller pote Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 :hjerte: Lexus :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Hmm:hmm: Selv om jeg ikke helt tror på lexus må tvivlen jo komme ham til gode;-) Nåh-jo og selvfølgelig det fjæs han stiller op, så kan man jo ikke lade være med at grine, og så er en skideballe jo ligesom en umulighed:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 He he, jeg fik mig et godt grin - uskyldige Lexus! Hvor er han sød, den store bassemand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 30, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2008 Han er altså total skøn, håber at møde ham en dag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Jeg tror klart på Lexus! At han har jordede poter er klart en tilfældighed, som ikke må lægges ham til last Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Jeg tror klart på Lexus! At han har jordede poter er klart en tilfældighed, som ikke må lægges ham til last Tja du har jo sikkert ret. Jeg har jo ikke set hvad der skete..så jeg kan jo ikke sige hverken fra eller til:blink::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Er Lexus tilfældigvis og på en eller anden mærkelig måde i familie med vores Berner ? Det er nøjagtig det samme udtryk vores har, hvis man antræffer ham ved et hul i haven. Om vi skal tro på dem ? Jeg har en eller anden skummel følelse af at svaret er: NEJ !!! Det er da helt klart en mulighed, eller måske har hunde et hunde-internet hvor de kan udveksle gerninger og undskyldninger:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 hæhæ... Lexus ser i det mindste lidt tynget ud?! når herr flick går igang med det han mener er snublefælder til katte, mus og andet godt, så gør han det uden samvittighedsnag, han mener at det er en meget vigtig og nødvendig mission han er ude på :blink: Har du ikke set filmen "Cats and dogs"??:lol: Mennesker kender ikke vrikeligheden...Hunde er sat i verden for at beskytte os mod alverdens ondskab og i særdeleshed mod....... KATTE:skraek: :lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Hvis du nu kigger i toppen af andet billede... Oppe til venstre... Der ligger der et dødt dyr, jeg er sikker på Lexus har ordnet det Eller måske han bare meget gerne vil ligne de der DDB der har en noget mørkere snude :hmm: Jo selvfølgelig er det da den der har gjort det.. Hvor dum kan jeg være:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Åh det ansigt da... det er jo ikke til at stå for... Lexus ville kunne sno mig om en lillefinger... eller pote Jamen det er også et problem her i huset:blink::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Haha busted :blink: Han er bare et livsstykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Ihhh, skønne Lexus Godt han ikke bor hos mig; jeg ville da blive Danmarks bedst opdragede hundejer og Lexus ville blive Danmarks mest uopdragede hund MVH Wivian Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Ihhh, skønne Lexus Godt han ikke bor hos mig; jeg ville da blive Danmarks bedst opdragede hundejer og Lexus ville blive Danmarks mest uopdragede hund MVH Wivian Hvordan tror du vi har det!?? HAHAhahahaha....:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 He he, jeg fik mig et godt grin - uskyldige Lexus! Hvor er han sød, den store bassemand. Vi fik os også bare et stort grin da vi så ham:lol: Sæ'fø'li' er han da sød, det er jo Lexus:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Han er altså total skøn, håber at møde ham en dag. Det kan vi da sagtens finde od af:blink::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Haha busted :blink: Han er bare et livsstykke Ja busted med stort B :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pegasus Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Du har fuldstændig misforstået hele situationen. Lexus har en lille hemmelig drøm om at være en boerboel, og som et forsøg på at leve sig helt ind i sin lille drøm, prøver han på at ligne en BB. Det er derfor han forsøger at sværte sin mule sort. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zantie Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Lexus havde stået og lavet bobler i hullet, mens jeg var derude.... Skulle så lige ind i huset efter noget og da jeg kom derud stod han der med mudderfjæs:shock: Kunne bare ikke lade være med at grine af den tossede hund:lol:.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Holddaop hvor kan han se uskyldig ud Jeg ville ikke et sekundt tvivle på, at det han bildte mig ind var sandheden ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 31, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2008 Giv lige lexus en godbid, med den historie fortjener han den. Jeg var flad af grin. Og jeg tror at Aslan og Lexus ville kunne lave et show ud af "uartiheder" som huller, Aslan kigger først om vi holder øje med ham....og når vi så går ned og hoster lidt, sidder han også og fortæller gode historier.... Det eller også så går han fløjtende og uskyldigt væk. Vi vil altså gerne kramme lexus lidt en dag, bare fordi han er sådan en god,sød og sjov hund Pssstttt Aslans mor elsker lexus rynker :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts