Hop til indhold

Cookie overfaldet… igen

msici
 Share

Recommended Posts

Cookie overfaldet… igen

Så skete det som ikke måtte ske, Cookie blev overfaldet endnu engang. Min mor var ude og lufte Cookie og mine forældres hund, fordi jeg kom sent hjem fra skole i dag. Da jeg kommer hjem fortæller hun så at Cookie igen er blevet overfaldet og at hunden kom ud af den samme have som sidste gang (LÆS: Cookie blev overfaldet da hun ikke var særlig gammel af en hund som var over at lege med en hund som bor tæt på os, begge hundene render ud af hækken og den ene for fat i Cookies skin, der bliver ikke hul men jeg har fået en hund som ikke kan lide andre hund og jeg har haft adfærdsbehandler på og vi har arbejdet rigtig hårdt og det gik fremad – nu kan vi så starte forfra). Det er så deres datters hund som får fat i Cookie denne gang og hvis hun ikke havde sele på havde den fået fat i skindet af hende og Cookie skreg! Da jeg høre det går min or og jeg derop for at prøve at få en ordentlig samtale om det virkelig kan passe osv. Det viser sig af datteren og hendes kæreste (som er solarie-Randi og psyko Brian) virkelig går i forsvarspossition og siger at det er vores egen skyld, at vi kan lade være med at gå den vej når vi lufter hunde, vi beder dem så om at få en ordentligt hegn, så får vi så fortalt at det har de og det er vores egen skyld at hundene kommer efter Cookie, vi kan jo bare lufte vores hunde andre steder, jeg fortæller så at hvis det sker igen så melder jeg dem, så går de igen i forsvarsposition og siger at så melder de også min far for ikke at have snor på sin hund (min far har 100% styr på hans). Så kommer moren pludselig også ud og siger at hun selv er bange når min far har sin hund til at ligge i vores indkørsel (Som ALDRIG kunne finde på at forlade indkørslen) (de begyndte bare at komme med alle mulige ting om min fars hund for at få os til at holde mund). Moren siger så at hun gerne vil se min hund om den virkelig er blevet ”overfaldet”. Og sådan blev det ved indtil jeg gik hjem pga. jeg brød sammen og blev sur og vi kom ikke længere i diskussion.

Vil høre hvad i synes jeg skal gøre, overvejer stærkt at melde dem?, hvis det havde været en mindre hund tror jeg den havde fået alvorlige skader, Håber indlægget giver mening, jeg er virkelig grædefærdig:megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes du skal anmelde dem, og fortælle at de simpelthen ikke har et ordentlig hegn, og når i går forbi kan deres hunde komme ud..

Så må du jo så se om de kommer med en anmeldelse af din far.. Det synes jeg ikke du skal tage så tungt... Politiet ved jo godt når folk bare gør det for "gengæld"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Jeg havde meldt dem lige på stedet. Gider ikke de idioter der bare mener det er alle de andres skyld at deres hund farer i hovedet på andre. Havde de så i det mindste givet en oprigtig undskyldning med et løfte om at få lavet et ordentligt hegn, så havde det været noget andet. Men med sådan nogle tåer findes der kun en vej...

Stakkels din hund...:ae::kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar, jeg tænker jo bare at det bliver påstand mod påstand og hvis de bare får at vide af politet at der er nogle som har klaget over dem og deres hunde, ved de jo med det samme hvem det er og for at være helt ærlig blev jeg sgu bange da jeg så solarie-randi og psyko-brian + svigermonster og deres måde at være på og de farede jo i flint med det samme, så tænker lidt om det ikke bare meget værre, selvom jeg overhovedet ikke synes at det er iorden. Tænker lidt om man kan gøre politiet opmærksom på de 2 episoder, for det skulle da være mærkeligt hvis det ikke en dag går udover en anden hund (selvom jeg ikke håber!!!) Men hold op hvor jeg synes det er træls:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889

Men det er præcis frygten for konsekvenserne som gør at sådan nogle pap-hoveder altid har frit spil. De truer sig bare til tavshed, og behandler så andre som deres dukker..

Meld dem, og så gør politiet opmærksom på at du kunne frygte at de ville lave ballade over det.

De skal bare ned med nakken sådan nogle røvhuller :engel:

Undskyld, men hader bare de typer der som tror de ejer det hele og kan gøre som de vil uden konsekvenser..

Link til indlæg
Del på andre sites

Men tror i ikke bare at det bliver påstand mod påstand, der er jo (HELDIGVIS) ingen mærker på Cookie? Hold op hvor jeg ønskede at jeg ikke var så skide konfliktsky, for så havde jeg overhovedet ikke overvejet om at de sgu anmeldes :evil:

Det virker ikke til Cookie er påvirket, og jeg sørger nu får at vi går ture hvor jeg er sikker på at vi møder andre hunde (i snor), for at se om hendes line-frustration er blevet værre og så at hun igen får tillid til andre hunde. Men jeg har da lært at vi ikke går forbi deres hæk igen (selvom det ikke burde være nødvendigt) men jeg vil ikke risikere at der sker hende noget igen og så gider jeg ikke spilde min tid på sådan en folk idioter, som ikke engang kan føre en samtale uden at blive flippe ud.

Men jeg vil se hvordan det går og evt. kontakte vores adfærdsbehandler igen, så hun kan finde en rolig hund som Cookie kan gå lidt med. Vi var ude og gå en tur for lidt siden, hvor vi så en beagle og der lavede hun ikke udfald og hun virkede ligeglad med den, så længe jeg havde godbidder, så det er altid noget:genert:

Ps. har sendt en bemærkning til politet, så de ved at det ikke er første gang hvis de modtager henvendelser fra andre.

Link til indlæg
Del på andre sites