Hop til indhold

Han løber da faktisk rigtig fint nu?!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Har jo været sådan lidt med, hvordan Møffe løber, efter jeg fik at vide til bernermarkedet at han haltede lidt (han blev jo opereret for sprunget korsbånd for tre måneder siden) :genert:

 

Så nu blev jeg nød til at få ham filmet, mens vi løb! Kan jo i bund og grund ikke se SÅ meget, når jeg løber ved hans side :lol: Og fik min far til det i dag.

 

Synes måske han lige skal have varmet musklerne op de første få sekunder, men så er han også på toppen og løber til UG og kryds og slange, i mine øjne :-D Jeg har i hvert fald ikke noget at putte fingeren på. Nåja og så bliver han lidt træt til sidst, så god er kondien jo heller ikke endnu :lol:

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Er det meningen at han skulle være 100% rengående nu? Fr det synes jeg måske ikke han er.. men jeg ved ikke hvad der er forventeligt.

 

Jeg aner ikke, hvornår man kan forvente det, men ikke helt endnu. Han er stadig ikke ligeligt fordelt i musklerne, men jeg er desuden en idiot til at se bevægelser :genert: Kan som sagt kun se noget liiige i starten, resten kan jeg intet som helst se ved.

 

Men ellers synes jeg det ser super pænt ud, alt taget i betragtning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes han trækker på det venstre bagben mens han løber:genert: Og at det er meget stift

 

Kan godt tænkes, synes det er svært - mangler lidt det andet ben at holde det op imod, så kunne jeg måske se det :genert: Men jeg er godt selv klar over, hvor skidt jeg er til at se sådan noget - bl.a. også derfor, jeg postede videoen her.

 

Men dejligt at se ham løbe:-D

 

Taark, synes også det er dejligt :lun: Og at han rent faktisk GIDER løbe! Det ville han ikke et par måneder før korsbåndet sprang, så det beviser kun for mig, at der har været noget i længere tid :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Giver de andre ret i, at han endnu ikke går optimalt. Han træder ikke rigtigt igennem på venstre bagben. Men som du siger - det er næppe at forvente, at han allerede er på plads i forhold til muskulaturen. Selv gennemgik jeg et intensivt genoptræningsforløb på 6-9 måneder da jeg fik nyt korsbånd.

 

Så at han allerede gider at løbe og gør det - efter forholdene - så fint, er absolut et stort plus! Kun en vej og det er frem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se Møffe "in aktion" :lun:

Det er superflot, så hurtig efter operationen :-D

 

Men jeg må give de andre ret. Der er lidt "urent trav" ind imellem. Det ser lidt ud som om benet "knækker" under ham en gang imellem, men har har også lange perioder hvor han løber superflot.

 

Men I er godt på vej, og når han nu gerne vil løbe igen, så er det bare at tage den stille og rolig, så skal han nok komme stærkt igen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen tvivl om at han "knækker over" og kompensere når han løber, jeg ville tage det meget roligt nu fordi han bevæger sig så relativt fint er det let at komme til at gå for hurtigt frem :blink:

 

Men hvor kan jeg godt forstå at du er glad....ja lykkelig for det gode resultat, det er SÅ fedt når den slags ender i susses :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...