Administrator Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 (rettet) Deltag i sommerkonkurrencen august 2008 og vind lækre præmier læs mere herunder. Vi har 3 præmier på højkant, og alle medlemmer kan deltage. 1. Præmie: Doggie Angel Sæt (værdi op til 499.-) http://www.smileydog.dk/shop/halsbaand-22c1.html 2. Præmie: Ready Leash fra RascoDog (værdi 199.-) http://www.smileydog.dk/shop/ready-leash-fra-2035p.html 3. Præmie: Et års sponsor medlemsskab her på forum. For at deltage i konkurrencen, skal du svare rigtigt på nedenstående 3 spørgsmål inden den 31. august 2008 kl 12.00, da lodtrækningen foretages umiddelbart herefter. Svarene skal sendes som PB (privat besked) til admin: Klik her for at sende dine svar 1. Spørgsmål: Hvilken hund er dette? [attach]1648[/attach] 2. Spørgsmål: Hvilken hund er den mest udbredte i Danmark? 3. Spørgsmål: Hvor mange forskellige farver kan man få en Ready Leash fra RascoDog i ? 1 farve 2 farver 3 farver. Find svaret på www.SmileyDog.dk Tak til SmileyDog for sponsor gaverne. [attach]1649[/attach] Besøg deres webside her: SmileyDog.dk Redigeret August 1, 2008 af Admin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Er der ikke nogen kloge som kan deltage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Er der ikke nogen kloge som kan deltage Hvad mener du med det? Vi er vel alle kloge, bare på hver vores måder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Klåge Åge (:hmm:) har sendt sine svar til admin :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 5, 2008 Rapporter Share Besvaret August 5, 2008 Jeg har også sendt svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 nu har jeg også deltaget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Hvad mener du med det? Vi er vel alle kloge, bare på hver vores måder Nu bliver jeg helt i godt humør....nu skal jeg bare finde ud af hvilken måde jeg er klog på :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Kloge Åge 2 her, har også sendt svar ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Kloge Åge 2 her, har også sendt svar ind Det er altså Klåge Åge :blink: ikke med o helt ærligt altså :stupid: :nar: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Håber ikke at man bliver disket forbi man staver forkert? glemmer et bogstav ? :damn: :nar: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Nu bliver jeg helt i godt humør....nu skal jeg bare finde ud af hvilken måde jeg er klog på :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Ha ha ha ja se det er altid den svære del, lige at skulle finde sit skarpe hjørne frem, men den er der.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret August 7, 2008 Rapporter Share Besvaret August 7, 2008 Det er altså Klåge Åge :blink: ikke med o helt ærligt altså :stupid: :nar: Ja, jeg kan godt se at jeg blev lidt for klåg :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret August 12, 2008 Rapporter Share Besvaret August 12, 2008 Så har jeg også svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret August 20, 2008 Rapporter Share Besvaret August 20, 2008 Jeps - Så er svarene givet herfra - og selvfølgelig de rigtige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 25, 2008 Der er stadig plads til flere svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret August 26, 2008 Rapporter Share Besvaret August 26, 2008 .........Ssshhh... Admin --Ikke så højt... Jo færre deltagere, jo større er vinderchancerne for os, der delta'r.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 26, 2008 Rapporter Share Besvaret August 26, 2008 .........Ssshhh... Admin --Ikke så højt... Jo færre deltagere, jo større er vinderchancerne for os, der delta'r.. Så kan man så undre sig over spam post i hele forumet om at sommerkonkurencen snart slutter :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret August 26, 2008 Rapporter Share Besvaret August 26, 2008 :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret August 26, 2008 Rapporter Share Besvaret August 26, 2008 .........Ssshhh... Admin --Ikke så højt... Jo færre deltagere, jo større er vinderchancerne for os, der delta'r.. sååååå birgitta! nu har du lige mistet chancen for at vinde!!!! ....for det er jeg sikker på at jeg nu gør!!!! ...de andre er bangebukser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret August 27, 2008 Rapporter Share Besvaret August 27, 2008 sååååå birgitta! nu har du lige mistet chancen for at vinde!!!! ....for det er jeg sikker på at jeg nu gør!!!! ...de andre er bangebukser jamm. -jeg regner da med at få procenter... ---det kunne da være LIDT interessant at vide hvor mange der har svaret rigtigt p.t. --Altså udover mig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 27, 2008 Rapporter Share Besvaret August 27, 2008 sååååå birgitta! nu har du lige mistet chancen for at vinde!!!! ....for det er jeg sikker på at jeg nu gør!!!! ...de andre er bangebukser Bare fordi man ikke har skrevet at man har svaret, er det jo ikke ensbetydende med at det ikke er gjort vel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 27, 2008 Rapporter Share Besvaret August 27, 2008 Bare fordi man ikke har skrevet at man har svaret, er det jo ikke ensbetydende med at det ikke er gjort vel :blink: :5up::5up::5up::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret August 27, 2008 Rapporter Share Besvaret August 27, 2008 Så har jeg sendt mine svar. Synd for jer andre:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret August 27, 2008 Rapporter Share Besvaret August 27, 2008 ..the more the merrier... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 28, 2008 Rapporter Share Besvaret August 28, 2008 ..the more the merrier... Nu har vi set dig nok spamme, du får lige 1 dags ban Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts