Birgitta Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 ....dagsbannen er gået... hop, hop... Hvem har vundet?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 ....dagsbannen er gået... hop, hop... Hvem har vundet?? Jaaaaahhh, det vil vi gerne høre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Du Admin, kommer der en afgørelse på denne konkurrence??? Vi er da nysgerrige, hvem har vundet??? :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 jeg ville heller hace svarne specielt hvad det er for en krøllet hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 jeg ville heller hace svarne specielt hvad det er for en krøllet hund iws, --det står på billedet........ Osse kaldet Irish Water Spaniel.. --Eller Irsk Vandspaniel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 iws, --det står på billedet........ Osse kaldet Irish Water Spaniel.. --Eller Irsk Vandspaniel. mange tak det havde jeg ikke lige opfattet at det stod der men kender heller ikke racen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 iws, --det står på billedet........ Osse kaldet Irish Water Spaniel.. --Eller Irsk Vandspaniel. Jeg troede det var en puddel Sådan en stor en af slagsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 ---jeg har en veninde, der har en iws'er... --så var den jo ikke så svær... De ligner faktisk hinanden ret meget i den race: samme farve, samme størrelse... Samme smukke permanent.. Jammen, så kan det være, at jeg vinder ALLE præmierne?? Hvis der ikke er andre, der har gættet rigtigt?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Hvis der ikke er andre, der har gættet rigtigt?? Der er nok en eller 2 der har styr på racer skal du se :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Så er vinderne fundet 1. præmie går til T_martinsen 2. præmie går til Stjernetosse 3. præmie går til Indie Alle korrekte svar har været nede i hatten, og vinderne er fundet ved lodtrækning. Korrekte svar: 1. Irish Water Spaniel 2. Labrador 3. 2 farver (rød & blå) Vinderne af 1. og 2. præmien må gerne sende mig adressen i en PB som gevinsten skal sendes til. Tillykke til de heldige Stor tak til SmileyDog.dk som har været sponsor for præmierne. Besøg deres webside her: SmileyDog.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Nøj... Alså... jeg HAR jo vundet før, så det var da heldigt, at der var andre, der havde tre rigtige... TILLYKKE! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 WHO'S THE WINNER?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Og tak til admin, fordi du trak mit navn op af hatten, og en kæmpe tak til sponsor :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Og tak til admin, fordi du trak mit navn op af hatten, og en kæmpe tak til sponsor :kys: Så vil vi andre også gerne hører bedømmelsen af præmien :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Så vil vi andre også gerne hører bedømmelsen af præmien :blink: Selvfølgelig. Det bliver spændende om det er et lyserødt sæt, der dukker op haha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Tillykke Jeg syntes stadig det ligner en puddel af den store slags Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Selvfølgelig. Det bliver spændende om det er et lyserødt sæt, der dukker op haha. Meget maskulint :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Nej tillykke! Jeg deltog ikke engang - mest fordi jeg ikke anede hvad det var for en hunderace Men vandt jo også billet til Anders Hallgren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Ihh jeg har vundet noget :banan: Selvom det ikke lige er liner jeg mangler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Så er vinderne fundet 1. præmie går til T_martinsen 2. præmie går til Stjernetosse 3. præmie går til Indie Alle korrekte svar har været nede i hatten, og vinderne er fundet ved lodtrækning. Korrekte svar: 1. Irish Water Spaniel 2. Labrador 3. 2 farver (rød & blå) Vinderne af 1. og 2. præmien må gerne sende mig adressen i en PB som gevinsten skal sendes til. Tillykke til de heldige Stor tak til SmileyDog.dk som har været sponsor for præmierne. Besøg deres webside her: SmileyDog.dk HIP HIP HURRA FOR DE 3 VINDER. :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Tillykke Jeg syntes stadig det ligner en puddel af den store slags Mellem os så mener jeg du har ret. :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Mellem os så mener jeg du har ret. :blink: Det er admin der tager fejl, og så er det faktisk en kæmpe puddel Vi er ret gode til at hviske 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Det er admin der tager fejl, og så er det faktisk en kæmpe puddel Vi er ret gode til at hviske ja. Jeg tror ikke han har så meget forstand på det. Men sig det ikke til ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 STORT TILLYKKE TIL T_martinsen Stjernetosse Indie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 TILLYKKE TILLYKKE :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts