Nazak Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 :5up: Stort tillykke til jer alle tre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 ja. Jeg tror ikke han har så meget forstand på det. Men sig det ikke til ham. Skal jeg nok lade være med, vi må jo ikke ødelægge hans selvtillid så han ender med at lukke forumet i ren og skær frustration. Gruppe krammer til admin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 Kæmpe tillykke til vinderne:klap::klovn: Og tak til sponsor :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 TILLYKKE TIL VINDERNE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 Kommer der så en efterårskonkurrence med et billed af en puddel af den store slags?? Det kunne jeg godt tænke mig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 Stort tillykke til vinderne! :klap::klap: Og jeg er med Dorte her, vi vil gerne snart have en ny konkurrence. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 Tillykke til de 3 heldige :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 Stort tillykke til vinderne! :klap::klap: Og jeg er med Dorte her, vi vil gerne snart have en ny konkurrence. Vi kan lave alle de konkurrencer i vil have - finder I en sponsor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 stort tillykke til jer alle 3 hvor er jeg glad for at jeg ikke var den eneste der mente det var en puddel så føler man sig ikke helt alene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 3, 2008 Rapporter Share Besvaret September 3, 2008 Vi kan lave alle de konkurrencer i vil have - finder I en sponsor? Det må vi jo gøre.......... Hvordan overtaler man nogen til at give noget væk gratis? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 WHO'S THE WINNER?? En fair vinder hovere ikke ... hmfp (jeg havde nok ikke været bedre selv ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 En fair vinder hovere ikke ... hmfp (jeg havde nok ikke været bedre selv ) Jeg hovere ikke, jeg er bare glad Jeg er typen, der bare ALDRIG ellers vinder noget, så det kom jo helt som et chok for mig. :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2008 Rapporter Share Besvaret September 5, 2008 Jeg er typen, der bare ALDRIG ellers vinder noget, så det kom jo helt som et chok for mig. :klap2: Det kender jeg godt, ligegyldgt hvor mange konkurrence man deltager i, vinder man ikke. Hvis man så var den eneste der deltog, ville de lade naboen vinde, for jeg skulle ikke (eller noget) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 5, 2008 Rapporter Share Besvaret September 5, 2008 Det kender jeg godt, ligegyldgt hvor mange konkurrence man deltager i, vinder man ikke. Hvis man så var den eneste der deltog, ville de lade naboen vinde, for jeg skulle ikke (eller noget) Ha ha ha korrekt, eller så ville konkurrencen simpelthen blive annuleret :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2008 Rapporter Share Besvaret September 5, 2008 Ha ha ha korrekt, eller så ville konkurrencen simpelthen blive annuleret :blink: Præcis. Hvis jeg ikke var så doven, burde vi gøre oprør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts