KimC Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Dagen begyndte tidligt for os i dag. Af sted til stranden kl 5:30 Der er nogen der er morgenfriske, her er Lille P. der sjovt nok er den eneste hund jeg nogensinde har haft som skal vækkes om morgenen. Men vågne er de da, her er Lille P og Malou. Et sikkert efterårstegn. Her daser Happy og Tante Maskine (Maruschka) i solen. Maskinen skal også lige have lidt sol på den anden side. Malou følger med i hvad jeg laver, trods alt. Smukkesen har fundet lidt halvskygge. Og han lider åbenbart ikke af høfeber. Imens vi dasede kom "Tante Ju" forbi, en Junckers Ju-52 fra Lufthansa. Den kredsede flere gange over os. Lille P's opdrætters mand arbejder ved Lufthansa, måske der er en sammenhæng? Opdrætteren arbejder i et søvnlaboratorium, det kan der ikke herske tvivl om... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 skønne billeder! er maruschka ny i flokken? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Åårh hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Som altid skønne skønne billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Skønne, skønne billeder!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Flotte billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret August 21, 2011 Rapporter Share Besvaret August 21, 2011 Tak for billeder - har nydt dem som altid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret August 22, 2011 Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 Det er saadan en hund jeg drommer om: dvs. en hund der skal vaekkes om morgenen:5up::banan::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2011 skønne billeder! er maruschka ny i flokken? :hmm: Hun er Malous søster, og er p.t. udstationeret her hos mig, med henblik på målrettet adfærdstilpasning. Der var problemer på hjemmefronten med en anden hund, og jeg har jo efterhånden en hel del erfaring med den race af de linjer, og med de adfærdsmangler. Træneren jeg træner hos kender efterhånden også turen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts