Lonny Besvaret September 15, 2011 Rapporter Share Besvaret September 15, 2011 Ja og jeg har heller ikke noget imod at Ø får stor indflydelse, men som sagt så tvivler jeg stærkt på at de får SÅ stor indflydelse at de kan lave en kommunistisk revolution :blink: Det kan godt være de ikke lige kan lave en revolution, men mange af deres ønsker om privatisering og statsstyret samfund kan måske sniges ind hen ad vejen, præcist ligesom DF har fået rigtig mange af deres ting igennem ved at nægte at forhandle om økonomiske aspekter medmindre de fik nogle af deres mærkesager igennem... Men hvis du er ok med det, så er der jo ingen problemer, og jeg misforstod bare dit oprindelige indlæg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret September 15, 2011 Rapporter Share Besvaret September 15, 2011 Det kan godt være de ikke lige kan lave en revolution, men mange af deres ønsker om privatisering og statsstyret samfund kan måske sniges ind hen ad vejen, præcist ligesom DF har fået rigtig mange af deres ting igennem ved at nægte at forhandle om økonomiske aspekter medmindre de fik nogle af deres mærkesager igennem... Men hvis du er ok med det, så er der jo ingen problemer, og jeg misforstod bare dit oprindelige indlæg Som sagt så er jeg ikke enig i HELE deres politik, men mere enig, end med Helle, og så kan jeg bedre lide Ø's måde at føre politik på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts