Aslan Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Mine forældres hund Bella er i dag blevet aflivet Men hun var blevet meget gammel syg, så det var en god beslutning, men derfor er det super super trist alligevel :megaked: Da Aja deres første hund døde, da boede jeg stadig hjemme. Efter 3 dage kom jeg hjem med den Blå Avis, og der var kleine Münstelændere oppe i Hobro. Stilheden var ulidelig, min far kom hjem kl 15:30 og kl 16 kørte vi mod hobro, for 13,5 år siden. Vi mødte nogle hundehvalpe som var noget så søde, den ene var så fikseret på min mors sko, at det jo endte med at blive hende. Hun tog turen hjem i stiv pote, og kastede op en enkelt gang. Bella blev navnet fordi hun jo var så smuk en hvalp som hun var. Jeg kan huske hvordan hun altid gik lige i hælene på en når man var ude og gå. Stoppede man op, gik hun lige ind i en. Kan også huske engang hvor hun bed min fætter i røven :lol: Hun var en skøn hvalp, men hun var en endnu dejligere voksen hund. Hun har altid været god til ikke at lade sig gå på af Aslan, heller ikke selv om han var styg. Hun kom altid når man kaldte og var egentlig helt perfekt. En dag begyndte hun jo så at blive gammel, og fik sin egen mening om tingene, hun kom når min far kaldte anden gang, og ikke længere når han kaldte første gang. Når hun bev dækket af af, kiggede hun lige en ekstra gang på min far, for ligesom at sige "mener du det"? Og min far har nydt at hun blev lidt mere..... egenrådig :lun: Hun var begyndt at miste syntet, men klarede hendes tilværelse super flot For et stykke tid siden, begyndte hun at halte på det ene bagben, det gik over men kom lidt igen en gang imellem. For to dage siden kom det tilbage, men gik ikke væk, og da Bella ikke havde haft afførring i 2 dage og var stoppet med at spise, og haltede hele tiden, tog min mor til dyrelæge i dag. Diagnosen var at en nervebane til bagbenet ikke fungerede, og at den selv samme nervedims bestemte om hvor vidt lukke muskklen bag til kunne åbne og lukke sig, og Bellas kunne ikke åbnes :cry: Så han forklarede min mor at de kunne blive nødt til at aflive hende :megaked::megaked: Og når man bliver så gammel og syg, er det bedste jo at få fred, og komme over på den anden side af regnbue broen, og der er Bella nu, hun løber måske og leger med Aja, og de snakker måske om hvordan vi var som børn og Bella fortæller hvordan familien er i dag, og måske om laban Aslan :lol: Men hvor jeg dog savner hende allerede nu :megaked: Dejlige Bella, må du hvile i fred Må du få mange griseører og Welldone stænger på den anden side, nu du så godt kunne li dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 :ae: Det er hårdt at miste, uanset om det er ventet eller ej. Men hun fik dog et godt, langt hundeliv, og en værdig afslutning da tiden var inde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Sov sødt Bella Du har haft en langt og dejligt liv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Det, gør mig virkelig ondt, både for dig og din mor, men det var den bedste beslutning at tage, for hunden`s skyld.... Men, den har haft et godt liv, siden den nåede den flotte alder. Jeg, ved ikke helt hvad jeg skal skrive, undskyld, men der kommer mange trøste kram herfra ihvertfald :ae::ae::ae::ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Åh hvor gør det ondt at skulle sige farvel:ae: Bella havde helt sikkert et super hundeliv hos dine forældre, og hun ville sikkert også takke dem idag, for at tage så stor en beslutning på hendes vegne fremfor at lade hende leve videre med smerter. Håber hun har det godt, der hvor hun er nu! R.I.P Bella:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Vræææææælll årh en smuk hund og et smukt liv hun har haft. Hun lyder til at have været fantastisk. Hvor må det være hårdt at sige farvel til sådan en dejlig pige du har haft 13,5 gode år med. Håber hun hviler i fred og har det godt i himlen. Kram :ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Det gør altid ondt at miste en hund/god ven. Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive, så dig og din familie får mange af dem her :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Årh lille Bella skat.. :ae: til dig og dine forældre :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Åååååh en smuk kleiner - dejlige billeder af en gråmulet skønhed Hun ser ud til at have haft et dejligt hundeliv, og dine forældre har helt sikkert givet hende en værdig afsked :kys: Må hun komme godt over rengbuebroen til alle de andre skønne hunde der venter på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Hvor er Bella en dejlig skønhed. Jeg elsker den type vovser. Og 13,5 år, hvad kan man ønske sig mere. Sov sødt smukke Bella. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Hvor er det dog trist :ae: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 Det bliver en super underlig juleaftens nat i år, jeg holder stadig jul i Århus, og så plejer jeg at sove sammen med Bella, hun kommer ind og ligger under dynen, helt oppe ved mit ansigt, og så snakker vi lidt om det hele indtil jeg falder i søvn. Og når både Aslan og martin og jeg har overnattet der oppe, lom hun altid ind og godnat puttede under dynen, helt oppe ved ansigtet inden hun gk ind til hendes far og sov :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 hader bare disse tråde - det er så trist når et hundeliv slukkes. Men jeg er sikker på at hun har haft et fantastisk liv i jeres familie. R.I.P smukke Bella :ae: til dig søde Dorte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret August 29, 2011 Rapporter Share Besvaret August 29, 2011 R.I.P skønne Bella. God tur hen over regnbuen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts