Gæst Tornfalk Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Hvad kan I anbefale af sko til agility? Jeg har lidt kig på: Dita Turf Ultimate Lady model Dita Turf Impact Nogen af Jer, der har erfaringer med dem? Hvordan pasform er, størrelser osv. På forhånd tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Jeg har et par fra Adidas, købt gennem Tutti Pet, som jeg er meget glad for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Jeg har været superglad for mine dita - super pasform og lækre at løbe i... helt fra dag 1. Desværre er de gået i stykker efter knap 2 år - altså gået i stykker som "faldet fuldstændigt fra hinanden" Jeg har prøvet ADIDAS, men de skarver - ved ikke om de bare skal gåes til - men det gider jeg ikke... så på trods af, at jeg synes mine Ditas burde have varet længere, så køber jeg nok sådan et par igen alligevel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Hvis jeg skulle have nye sko blev det fra Salomon - Speed Cross 2. De kan fås med Goretex. eller fra La Sportiva Crosslite. De har også nogle lækre sko. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Jeg elsker mine Dita, og vil aldrig ha' andet... Men de er lidt bøvlede i størrelser og pasform, så det bedste er hvis man kan prøve dem først. Hvor har du fundet Dita? Synes ikke rigtig de findes i DK mere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tornfalk Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Korvis: Hvordan er de bøvlet? Jeg har bestilt et par i samme størrelse som jeg normalt bruger (som normalt er et halv nummer for stort). Men overvejede lidt deres specille dame model, men de er 2/3 del større end det jeg normalt bruger. Jeg har fundet nogle på hundens netbutik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Jeg bruger også mine Dita. Købte dem hos hundens netbutik på Dania, jeg turde ikke andet da det stod ned i stænger. Jeg stadig lidt skræmt over mit uheld til træning i september sidste år, og jeg vil gøre alt for at undgå at det sker igen(jeg gled på grund af det våde græs, og mit knæ gik af led, så jeg tjekker flere gange om banen nu er glat inden jeg skal ind, efter jeg har fået mine Dita har jeg stået super godt fast på banen)... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Korvis:Hvordan er de bøvlet? Jeg har bestilt et par i samme størrelse som jeg normalt bruger (som normalt er et halv nummer for stort). Men overvejede lidt deres specille dame model, men de er 2/3 del større end det jeg normalt bruger. Jeg har fundet nogle på hundens netbutik. Jamen det er noget med at de har forskellige modeller for forskellige typer fødder. I hvert fald var det sådan da jeg købte mine, så jeg har en model der passer godt til brede fødder... Mht. størrelser så skal de være lidt større end ens normale skonr., men husker ikke hvor meget. Jeg bruger nomalt strl 38, og mine Dita er 38 2/3. Mine Dita har f.ø. holdt fint, husker ikke hvor gamle de er, men i hvert fald over 8 år gamle, da jeg havde dem før Frostie. De er godt nok gået lidt i stykker nu, men de har også løbet rigtig, rigtig mange agilitybaner!!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 1, 2011 Rapporter Share Besvaret September 1, 2011 Mine Dita er børnemodellen - str. 38. Jeg bruger normalt 37,5-38 - de passer perfekt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 2, 2011 Rapporter Share Besvaret September 2, 2011 Så har jeg sq bestilt hele to par nye Dita!! :banan: "Min" gamle model findes ikke mere, men jeg håber de nye er lige så gode... Kom så også i tanke om dem her, åbenbart en stor hit bland agilityløbere i Sverige og Finland. Hvis jeg husker rigtigt så var det også det mærke cleanrun solgte på et tidspunkt, ved ikke om de gør det mere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Hvis hnb holder hvad de skriver på hjemmesiden, så får jeg forhåbentlig mine nye agilitysko i morgen!!! Ja, hvis posten kommer når jeg ikke er hjemme, så må jeg hente dem i overmorgen... Endte med at købe "Turf Challenge" og "Turf Light", da det var de to modeller der fandtes i min størrelse - og med de rigtige knopper! Mine gamle er blå og orange, ligner lidt "Turf Impact", men alligevel ikke helt. Jeg håber virkelig at de nye bli'r lige så gode som de gamle, ellers grææææder jeg!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 efter at være gledet så lang jeg var 2 gange i weekenden så MÅ jeg bare til at skaffe mig et par nye ag-sko... Havde Dita Turf Hockey før, som jeg var glad ved, men de er lavet i kunststof og faldt som sagt fra hinanden efetr relativt kort tid... så overvejer om jeg skal have en anden model.... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 efter at være gledet så lang jeg var 2 gange i weekenden så MÅ jeg bare til at skaffe mig et par nye ag-sko... Havde Dita Turf Hockey før, som jeg var glad ved, men de er lavet i kunststof og faldt som sagt fra hinanden efetr relativt kort tid... så overvejer om jeg skal have en anden model.... :hmm: Mine gamle, som så måske er en gammel udgave af Turf Impact, har holdt i mange år. Havde dem i hvert fald før Frostie, så det må være omkring 8 år. Nu er de så også gået op i syningen/limningen () i siderne foran, så det er på tide at skifte! Jeg går efter de Ditamodeller med "de rigtige knopper", dvs. de små knopper der også går op på siderne... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Nogen der kender dette mærke: Kookaburra for de er sandelig sat ned til 15 pund Kookaburra Matrix | Total-Hockey.com Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Korvis: Jeg har Turf Light og er super glad for dem... Do skal jeg næste gang jeg skal have ag-sko have nogle der er vandtætte... Hader at få våde tæer når jeg skal gå den første bane... Og så er der jo noget lang tid til dagen er slut ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 11, 2011 Rapporter Share Besvaret September 11, 2011 Korvis: Jeg har Turf Light og er super glad for dem... Do skal jeg næste gang jeg skal have ag-sko have nogle der er vandtætte... Hader at få våde tæer når jeg skal gå den første bane... Og så er der jo noget lang tid til dagen er slut ... Jeg fik prøvet mine nye Turf Light til træning i sidste uge, og de ligner mine gamle nærmest på en prik. Bare lidt "nye i det", men det går jo over. Tror jeg prøver det andet par (Turf Challenge) i dag, de er noget smallere i det, og virker også en del lettere. Bli'r lidt spændende at se hvordan det går, med mine brede fødder... Problemet med våde tæer fra morgenstunden, kender jeg også godt... :damn: Jeg har imprægneret mine gamle, men har vist ikke været så flittig med at vedligeholde det... Jeg må oppe mig lidt med de nye! Ellers har Dita også vandtætte sko, kig f.eks. efter Turf Agility Mate. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tornfalk Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Jeg købte Dita Turf Impact. Det var de mindste de havde - bruger normalt 35, og de var i en 36. Og de passer perfekt. Jeg havde dem på til konkurrence for første gang i lørdags, og der fik vi den første pind i AG1... Ikke at det var skoenes skyld, men jeg stod ihvertfald fast De er super gode! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Jeg købte Dita Turf Impact.Det var de mindste de havde - bruger normalt 35, og de var i en 36. Og de passer perfekt. Jeg havde dem på til konkurrence for første gang i lørdags, og der fik vi den første pind i AG1... Ikke at det var skoenes skyld, men jeg stod ihvertfald fast De er super gode! Tillykke med pinden!! :klap: Heeelt sikkert skoenes skyld!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts