Hop til indhold

Hvordan kan man vælge...


Umulia
 Share

Recommended Posts

...når hvalpene kun er 4 uger gamle!? :megaked:

img5846g.jpg

 

Men på en måde var valget allerede truffet for mig, for der var kun én han tilbage.

img5852x.jpg

 

Og han er da også sød :lun:

img5849.jpg

 

Men egentlig var jeg mest forelsket i denne lille tæve...

img5858to.jpg

 

Hvor yndig kan man være!? :lun:

img5863yc.jpg

 

Men jeg var nødt til at være fornuftig! Det bliver drengen.

Hvis han ikke er blevet ædt af sine søskende inden det er tid til at hente ham om lang laaaaang tid!

img5842d.jpg

 

På den anden side set - han holder sig heller ikke tilbage ;-)

img5841ot.jpg

 

Det er bare så underligt. Vi skal have hvalp :klap::banan::klap: - men jeg føler mig helt tom indeni lige nu :vedikke:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes han er finere end tæven, Umulia :lun: Og det er ikke noget jeg bare siger, jeg kan bare bedre lide at de har farve i øjenområdet, ellers kan det komme til at se så lyserødt og sart ud - lidt som om hunden er syg.

 

Og hvor ER han bedårende. Vidste slet ikke at tiden var inde til hvalp nu, men tillykke ! :hjerte:

 

Er han english bulldog ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke :klap: mon ikke det er fordi det er lidt surrealistisk at du føler dig tom indeni..

 

Det tror jeg du har ret i :5up:

 

Synes han der langt mere byttet ud end tæven :hjerte:

 

Han er også den største og tykkeste i kuldet. Vejer 1800 gram i dag :-D

 

Stort tillykke med den kommende hvalp:banan: - hvad skal han hedde?

 

Sælger kalder ham for Buddha, men jeg tror nok jeg vælger noget andet. Det bliver sikkert først når han kommer hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså da jeg ventede Johna, havde jeg svært ved at kaste mig selv hovedkuls ud i at glæde mig, fordi jeg havde en nagende tvivl i baghovedet vedr. Karlas accept :oops: var simpelthen bange for at jeg kunnne risikere at skulle aflevere hende tilbage...

 

Desuden var jeg ikke i stand til at forestille mig hvordan det ville være med 2 kræ der vimsede omkring, men det har du jo prøvet før...

 

Har du en lille bange ting indeni mht Vinnie? Eller er det bare fordi det ikke er virkelogt endnu...

 

Men tillykke med ham under alle omstændigheder. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså da jeg ventede Johna, havde jeg svært ved at kaste mig selv hovedkuls ud i at glæde mig, fordi jeg havde en nagende tvivl i baghovedet vedr. Karlas accept :oops: var simpelthen bange for at jeg kunnne risikere at skulle aflevere hende tilbage...

 

Desuden var jeg ikke i stand til at forestille mig hvordan det ville være med 2 kræ der vimsede omkring, men det har du jo prøvet før...

 

Har du en lille bange ting indeni mht Vinnie? Eller er det bare fordi det ikke er virkelogt endnu...

 

Men tillykke med ham under alle omstændigheder. :mrgreen:

 

Tak :-D

Min søn er meget negativ overfor at vi skal have hvalp igen, og jeg er ret sikker på at det er fordi han, i en alder af kun 14 år, allerede har oplevet at miste 3 hunde - de 2 af dem alt for unge.

Jeg kan også mærke det hos mig selv. Der er en skræk for at få hjertet knust igen. Men jeg tror på at vi begge glemmer sorgerne når den lille ny kommer hjem :x:

 

Jeg regner med at Vinnie vil være en lige så god legetante som hun var for Leroy :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå, det er lidt underligt. Bittersødt måske? Det minder om, dem I har mistet.

 

Men hvor er det dejligt, at I har fundet den rette hvalp til jer :bighug:

 

(jeg drømte faktisk i nat, at du var på besøg hos mig og var med ude at finde min nye hund :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå, det er lidt underligt. Bittersødt måske? Det minder om, dem I har mistet.

 

Siden vi lavede aftalen om at tage over broen og se hvalpene, har jeg faktisk tænkt rigtigt meget på Bo, Chili og Leroy :cry::oops: Men de vil altid være noget særligt hver især, selv om der kommer andre.

Og vi trænger virkelig til en solstrålehistorie!

 

 

(jeg drømte faktisk i nat, at du var på besøg hos mig og var med ude at finde min nye hund :lol:)

 

Jamen du siger bare til, jeg har snart masser af erfaring :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siden vi lavede aftalen om at tage over broen og se hvalpene, har jeg faktisk tænkt rigtigt meget på Bo, Chili og Leroy :cry::oops: Men de vil altid være noget særligt hver især, selv om der kommer andre.

Og vi trænger virkelig til en solstrålehistorie!

 

Ja det fortjener I virkelig :ae: Selvom Bo var en kæmpe succes (men så er savnet desto større, selvom han nåede en flot alder) Jeg glæder mig til at følge jeres nye familiemedlem :lun:

 

 

 

Jamen du siger bare til, jeg har snart masser af erfaring :lol:

 

Ha ha, ja det må man sige. Jeg skal stadig have overtalt manden, men om et par år :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...