Gæst Tiny Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Hej alle Jeg er så småt begyndt at træne nytår, dvs cd med fyrværkeri. Men så kom jeg til at tænke på, om det er i orden, at hunden imens cd'en kører, f.eks. leger med dog tornado o.l.? Eller får man ikke så meget ud af det når opmærksomheden er på noget andet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 2, 2011 Rapporter Share Besvaret September 2, 2011 Den må gerne køre mens hunden er igang med noget andet - det lærer bare hunden at fokus ikke behøver være mod larmen, men godt kan være et andet godt sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tiny Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Fint. Så fortsætter vi sådan! Min gamle hund var vildt bange for fyrværkeri, så jeg er gået tidligt i gang med træning i år med ham her :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Fint. Så fortsætter vi sådan!Min gamle hund var vildt bange for fyrværkeri, så jeg er gået tidligt i gang med træning i år med ham her :blink: Det er ikke spor for tidligt - rigtig god arbejdslyst :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Husk også andre lyde og specielt lysglimt, skrig til hinanden, kast skåle på gulvet etc. God arbejdslyst! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tiny Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Larm er ikke noget problem her i huset med 2 teenagere Lysglimtene har jeg tænkt på, men hvordan dælen skal man lige skaffe dem?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 3, 2011 Rapporter Share Besvaret September 3, 2011 Kamera blitz... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tiny Besvaret September 4, 2011 Rapporter Share Besvaret September 4, 2011 Det skal da prøves om morgenen når der mørkt, håber ikke nogen ser det der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts