Hop til indhold

Jeg troede jeg havde en berner - ikke en ulv?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Må lige advare om belastende ringetone :engel:

 

[media]

[/media]

Forsøger nu og da at få Møffe til at hyle i kor, men det lykkes aldrig... Han føler åbenbart en større floksammenhørighed med vores telefon, for den gider han svare, trods den slet ikke lyder ulve-agtig, til forskel fra os andre :fornaermet:

 

(ikke at vi lyder som ulve - men lidt mere end telefonen gør vi da, når vi forsøger :genert: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er da bare for sød!

 

Jeg forsøger at få mine til ikke at hyle i kor :slem: De hyler af alt, kirkeklokker - hader det især når der er begravelse (vi bor lige overfor kirken), hinanden, andre hunde, vildt, løbske tæver osv.

 

Nogle gange hyler især Buddy bare for at hyle - Luffe stemmer i lidt, hvorefter han kigger forvirret på Buddy som om han tænker: Hvorfor er det lige vi hyler - og så smutter han igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh hvor er han søøøøød :lun: Cooper skyndte sig hen og pressede hele hovedet ind i computeren, for derefter at hyle i kor med Møffe :hjerte: Til at få kræet til at hyle kan anbefales Youtube klip af hunde der hyler, det virker her, dog er det langt fra lle hunde han gider synge med :fornaermet: Møffe var dog en af de bedre :mrgreen:

 

Haha, nååå, Cooper, ham ka' jeg li'! :lun:

 

Har forsøgt ulvehyl på youtube i alskens afskygninger - ha :fornaermet: Siger Møffe. Skulle det være noget?

 

Han gider ikke engang løfte hovedet :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, han er en meget moderne ulv! Sjovt, af alle ting.... så vælger han en mobiltelefon?

 

Det er faktisk vores trådløse fastnet, der siger sådan :genert: Så det er to telefoner, der går amokka på én gang. Det er min mobil, der ringer op - han havde nemlig lige hylet et par minutter før, hvor telefonen også havde ringet - og så tænkte jeg, at han jo var i "humøret", så skyndte mig at finde kamera og ringe vores fastnet op :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg afspillede video'en for Chinook og han har altid været god til at lægge hovedet på skrå, når der er noget han ikke helt forstår, men han var nærmest ved at tilte, da han hørt Møffes skøn-sang :sjov:

Og så måtte han også lige en tur om bag computeren, for at se om det nu var der Møffe var :klap:

 

Men ingen hylen, bare undren over hvor Møffe dog var henne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...