adanais Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Det lyder til, at du går strid storm i møde. Men som sagt, hvis du sørger for at danne nogle bekendtskaber via din region (de har en masse gode aktiviteter oppe nordpå - blandt andet syntes jeg du skal kaste dig over ringtræning i Uggerby). Så er det knap så køligt det hele. Hvor pokker har du dog så købt hund? Nu fik du sat min nysgerrighed i sving og jeg kan ikke finde nogen på hvalpelisten, der har haft amris hvalpe på det sidste - som passer på farven af din hvalp. Og noget af det værste jeg ved, er ikke at kunne få stillet min nysgerrighed :blink:. Det undskylder jeg selvfølgelig mange gange! Jamen det er ved kennel Danas Americans...han kom aldrig på hvalpelisten, da han var ene hvalp i kuldet, og jeg bestilte ham inden tæven kom i løbetid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Jamen det er ved kennel Danas Americans...han kom aldrig på hvalpelisten, da han var ene hvalp i kuldet, og jeg bestilte ham inden tæven kom i løbetid Luksus at være ene hvalpekøber i kurven :blink:. Tillykke med ham i øvrigt. Håber I giver den super gas i Aars! (og tak for at stille min nysgerrighed) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
adanais Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Luksus at være ene hvalpekøber i kurven :blink:. Tillykke med ham i øvrigt. Håber I giver den super gas i Aars! (og tak for at stille min nysgerrighed) Tak Vi var godt nok ikke de eneste hvalpekøbere, bare øverst på listen:blink: Og så hjalp det at han var præcis hvad vi havde ønsket os:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts