Lenschow Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Skal være en basenji! Fik at vide, at de "ikke kan trænes":slem: Og så ligger det jo ligesom fast! Haha nej helt ærlig - jeg er smaskforelsket i dem! Skulle have haft en, men så adopterede Hugo mig jo... Hvis du skulle vælge din næste hund, hvilken skulle det så være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg tror bare jeg er sådan en der ender med små blandinger hele mit liv Skulle jeg have en renracet ville jeg nok have mig en FT cocker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Border igen. Jeg er komplet forelsket i racen og vil gerne have en kæmpe flok! Sådan en 7-8 bordere og 300 får. Så ville jeg være ret lykkelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Border igen. Jeg er komplet forelsket i racen og vil gerne have en kæmpe flok! Sådan en 7-8 bordere og 300 får. Så ville jeg være ret lykkelig Du er da godt på vej.. Indtil da har du 2:-) Nu mangler du bare de 300 får:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Australian Shepherd er kommet for at blive hjemme hos os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Du er da godt på vej.. Indtil da har du 2:-) Nu mangler du bare de 300 får:klap: Ja - og hvis jeg kan lære fårene at stå rigtig tæt, så kan jeg i hvert tilfælde godt have en 50-60 stykker i haven! :blink: Ved dog ikke helt hvad naboerne på villavejen vil sige til det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Ja - og hvis jeg kan lære fårene at stå rigtig tæt, så kan jeg i hvert tilfælde godt have en 50-60 stykker i haven! :blink: Ved dog ikke helt hvad naboerne på villavejen vil sige til det... Så ville jeg nok nøjes med 5-6 får, din lille flok skal jo også have plads til at flytte rundt på dem;-) Og nej tror egentlig ikke at naboerne synes så godt om 50-60 får:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Australian Shepherd er kommet for at blive hjemme hos os. Det er bare fedt, når man har fundet "hunden"! Der er mange andre hunderacer jeg godt kunne tænke mig at prøve at arbejde med i fremtiden, men borderen er bare mine race! Vil du også fremover vælge arbejdslinjer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Riesendreng igen og jeg ved hvad der skal stå på stamtavlen Det er meget nemmere at købe hund når man virkelig kender racen og linjer i racen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg bliver ved retrieveren.. Indtil videre har jeg været ret fastlåst på labben eller golden.. Men må indrømme at jeg er blevet lidt solgt til flatten efter at have oplevet en dejlig tæve i går... Samt hendes 8 små hvalpe:lun: Hvoraf, der faktisk er en, jeg kunne nuppe med hjem på fredag:genert: Sundheden er meget bedre ved flatten end ved labben, sådan hofte/albue mæssigt.. Men altså... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg bliver ved retrieveren.. Indtil videre har jeg været ret fastlåst på labben eller golden.. Men må indrømme at jeg er blevet lidt solgt til flatten efter at have oplevet en dejlig tæve i går... Samt hendes 8 små hvalpe:lun: Hvoraf, der faktisk er en, jeg kunne nuppe med hjem på fredag:genert: Sundheden er meget bedre ved flatten end ved labben, sådan hofte/albue mæssigt.. Men altså... Jeg er vild med dem og kan sagtens forstå at du er faldet lidt for dem. De har lige lidt ekstra motor ift. labben, sådan som jeg oplever dem. Skal du have en med hjem på fredag så??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Det er bare fedt, når man har fundet "hunden"!Der er mange andre hunderacer jeg godt kunne tænke mig at prøve at arbejde med i fremtiden, men borderen er bare mine race! Vil du også fremover vælge arbejdslinjer? Ja det er skønt. Altså jeg er også smask forlekset i Cairn terrieren, selvf. fordi jeg har Chili prutten. Men set i forhold til interesse i forbindelse med træningen er Aussien den perfekte race for mig. Ja, det ville jeg:5up:Der kan ske meget i de kommende år når vi snakker avl, men jeg er ret sikker på at det skal være af arbejdslinjer. Jeg er ikke til de tunge modeller;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 löwchen igen, det er jeg næsten sikker på. jeg har været vidt omkring, men hvis jeg fik en hund mere, ville det i høj grad være for halfdans skyld, og så skulle det selvfølgelig være et godt match sådan typemæssigt. og hanhund igen, også. trods alt bøvlet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg er vild med dem og kan sagtens forstå at du er faldet lidt for dem. De har lige lidt ekstra motor ift. labben, sådan som jeg oplever dem. Skal du have en med hjem på fredag så??? Ja det spørger jeg også om.. Synes klart du skulle ha dig en lille vaps jeanette:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Tyder jo på at I har gjort et godt forarbejde:-) Siden I gerne vil have samme igen:-) Jeg ender jo altid med en omplacering... men jeg vil faktisk gerne have en hund med stamtavle fra hvalp... en dag... LOL Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg er vild med dem og kan sagtens forstå at du er faldet lidt for dem. De har lige lidt ekstra motor ift. labben, sådan som jeg oplever dem. Skal du have en med hjem på fredag så??? Ja det spørger jeg også om.. Synes klart du skulle ha dig en lille vaps jeanette:mrgreen: Mjaah altså, der er kun hanhunde tilbage.. Og jeg vil jo helst have en tæve:genert: Og så bor jeg stadig et sted, hvor jeg ikke må have 2 hunde:genert: Men fristende er det dælme.. meget fristende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Tyder jo på at I har gjort et godt forarbejde:-) Siden I gerne vil have samme igen:-) Jeg ender jo altid med en omplacering... men jeg vil faktisk gerne have en hund med stamtavle fra hvalp... en dag... LOL Ja men selvom vi har tavle og kender opdrætter - så bor her tre omplaceringer (og en købt som hvalp) fra hendes opdræt Men jeg gider ikke en omplacering mere - næste gang er det hvalp! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg bliver også ved retrieverne, men kunne godt finde på at vælge en anden end labben næste gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Mjaah altså, der er kun hanhunde tilbage.. Og jeg vil jo helst have en tæve:genert: Og så bor jeg stadig et sted, hvor jeg ikke må have 2 hunde:genert: Men fristende er det dælme.. meget fristende.. Bolig situationen skal der selvf. være styr på først.. og mht. køn så forstår jeg dig godt:lol: Der kommer en dag hvor du også får hund nummer 2:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Lab for life.. Jeg blir hvor jeg er :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Bolig situationen skal der selvf. være styr på først.. og mht. køn så forstår jeg dig godt:lol: Der kommer en dag hvor du også får hund nummer 2:banan: Ja og det varer ikke så længe.. På den ene eller anden måed.. Det SKAL ikke vare for længe, for så er Luna for gammel.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg vil altid have en Berner i huset - den race er et "macth made in heaven" til mig. :hjerte: Men jeg bliver også nød til at eje en Welsh Corgi Pembroke på et tidspunkt - dens lille statur sammen med en stor hunds temperament tiltaler mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Aussien er hunden for mig en hund med både arbejdsglæde OG en kæmpe portion humor det lige mig.... Men den næste hund det blvier nok en Chinese Crested hehe elsker deres udseende og vil gerne prøve træne en lille hund op til lydighed og rally 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg overvejer kraftigt en storpuddel! Men ellers jeg har nu også tabt mit hjerte til retrieverne, og skulle jeg være så heldig at finde en retrieverblanding, som er lige så fantastisk, som Audrey, kunne det meget vel være nummer to. Ren labrador får jeg nok aldrig. ... Men der er jo længe til, at det bliver aktuelt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Jeg er helt syg efter en Kleiner Münsterländer, men synes det er ærgeligt at de ikke bliver lidt større Ellers er "alternativet" en tysk langhåret hønsehund. Det lyder bestemt også til at være en fantastisk hund. Jeg er helt tosset med deres udseende og kunne godt tænke mig engang at have en lidt mere langhåret hund uden af det kræver flere timers pelspleje. Kan også godt være det bare ender med endnu en blanding, evt. med en af de ovenstående racer i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts