Hop til indhold

Min næste hund....


Lenschow
 Share

Recommended Posts

En ren Border eller Border blanding :-D

 

Han skal hedde Kaptajn Haddock Hornblower (Karaboudjan)

Nu har jeg jo Dupond, så hvorfor ikke fortsætte i et Tintin tema. Aner ikke hvorfor jeg gør det......

 

Men det skal være en AG hund igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ren Border eller Border blanding :-D

 

Han skal hedde Kaptajn Haddock Hornblower (Karaboudjan)

Nu har jeg jo Dupond, så hvorfor ikke fortsætte i et Tintin tema. Aner ikke hvorfor jeg gør det......

 

Men det skal være en AG hund igen :-D

 

Fordi Tintin er naaaaajs! :5up:

 

Så skal du altså også have en professor Tournesol!

 

images?q=tbn:ANd9GcT2Das7_OsFv7wPp900jk2Ld_ahe1Ud2W3olz8UbYuK8LAzdsfikQ

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi Tintin er naaaaajs! :5up:

 

Så skal du altså også have en professor Tournesol!

 

images?q=tbn:ANd9GcT2Das7_OsFv7wPp900jk2Ld_ahe1Ud2W3olz8UbYuK8LAzdsfikQ

 

:lol:

HA HA HA :-D Et rigtigt Tournesol overskæg!!!

 

Jeg har tænkt på, men jeg er ret sikker på kæresten sætter grænsen ved 2 hunde.

Lige nu er grænsen 1 hund!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Miss_menelli

Som det ser ud nu, så bliver den næste jo en cavalier/islænder blanding :lun:

 

Men derefter så bliver det en nørder. Måske engang en malle, da jeg synes det er en ekstremt spændene race.

 

Og så om mange, mange, mange år, så skal vi prøve år have en eller to husky's og udnytte det sindssygt lækre område vi bør i, til nogle gode længe ture med en lille vogn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som det ser ud nu, så bliver den næste jo en cavalier/islænder blanding :lun:

 

Men derefter så bliver det en nørder. Måske engang en malle, da jeg synes det er en ekstremt spændene race.

 

Og så om mange, mange, mange år, så skal vi prøve år have en eller to husky's og udnytte det sindssygt lækre område vi bør i, til nogle gode længe ture med en lille vogn.

 

En nørder? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Jeg synes faktisk om rigtig mange forskellige racer, og som jeg gerne ville dele mit hjem med. Desuden kan jeg godt lide at faa mulighed for at opleve andre racer, saa der er ingen planer om at holde sig til en enkelt race resten af livet!.

 

Bl.a Irsk settere er skonne og man ser dem saa sjaeldent. Saluki.. Bearded collie

Jeg er ogsaa vild med Ruhoret honsehund bl.a...:hjerte:

thumbnail.aspx?q=1188914532243&id=2cc928a860c5ebd768fbaade62f05404&url=http%3a%2f%2fz.about.com%2fd%2fdogs%2f1%2f0%2fa%2ft%2f2%2firish_setter_HeSaidSIT.jpgthumbnail.aspx?q=1229769869853&id=cf652d356c50f6b73fe70b89767dd1b1&url=http%3a%2f%2fwallpaper.1000webgames.com%2fwallpapers%2fbearded_collie_wallpaper-1024x768.jpgthumbnail.aspx?q=1229510284844&id=2c2d7ca124b3d55a23d87b5fb39d8c6c&url=http%3a%2f%2fwww.auxlakekennels.com%2fgriffon_puppy.jpgthumbnail.aspx?q=1201399274254&id=a0d73b05ae62f6910810e9f2ecc905d5&url=http%3a%2f%2f3.bp.blogspot.com%2f-_OGXKdyQXsg%2fTarweAu_k-I%2fAAAAAAAABAw%2ftkGX7W9cyNI%2fs1600%2fSalukiRunning.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
En nørder? :lol:

 

For satan... endnu et eksempel på autocorrects evne til at få smilene frem på folks ansigter :mrgreen:

 

Hvordan den får border til at blive til nørder, er mig så en gåde :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hvis jeg havde råd og plads til en hund til, så er jeg ikke i tvivl ... så skulle lille, dejlige og smukke Raul fra Animal in Need-internatet hertil NU. Raul kender min Charlie, for han har desværre været på internatet i omkring 4 år nu, så han var der også, da Charlie boede der for over to år siden :cry:.

Jeg fatter ikke, at ingen har villet have ham endnu :vedikke:.

De skriver, at han er så sød og god og fredelig - og en lille smule genert. Ja, det tror pokker, når man så længe har skullet leve det hårde liv på internat uden megen daglig menneskekontakt og uden nogen form for luksus eller rigtig solid familietryghed.

Ih, hvor ville jeg gerne give ham et skønt luksusliv her, hvor han kunne lege med Charlie, hygge hos os i den trygge, varme seng og aldrig mere skulle savne gåture, kærlighed eller noget som helst. :megaked::lun:

Gid gid gid jeg dog havde penge og plads til endnu en hund. Sukkkkkk :hjerte::cry:.

 

Raul2.jpgraul%204.jpg

 

Raul.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg havde råd og plads til en hund til, så er jeg ikke i tvivl ... så skulle lille, dejlige og smukke Raul fra Animal in Need-internatet hertil NU. Raul kender min Charlie, for han har desværre været på internatet i omkring 4 år nu, så han var der også, da Charlie boede der for over to år siden :cry:.

Jeg fatter ikke, at ingen har villet have ham endnu :vedikke:.

De skriver, at han er så sød og god og fredelig - og en lille smule genert. Ja, det tror pokker, når man så længe har skullet leve det hårde liv på internat uden megen daglig menneskekontakt og uden nogen form for luksus eller rigtig solid familietryghed.

Ih, hvor ville jeg gerne give ham et skønt luksusliv her, hvor han kunne lege med Charlie, hygge hos os i den trygge, varme seng og aldrig mere skulle savne gåture, kærlighed eller noget som helst. :megaked::lun:

Gid gid gid jeg dog havde penge og plads til endnu en hund. Sukkkkkk :hjerte::cry:.

 

Raul2.jpgraul%204.jpg

 

Raul.jpg

 

Hold da op, hvor er han smuk, det er da utroligt, at der endnu ikke er nogen, der har snuppet ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg havde råd og plads til en hund til, så er jeg ikke i tvivl ... så skulle lille, dejlige og smukke Raul fra Animal in Need-internatet hertil NU. Raul kender min Charlie, for han har desværre været på internatet i omkring 4 år nu, så han var der også, da Charlie boede der for over to år siden :cry:.

Jeg fatter ikke, at ingen har villet have ham endnu :vedikke:.

De skriver, at han er så sød og god og fredelig - og en lille smule genert. Ja, det tror pokker, når man så længe har skullet leve det hårde liv på internat uden megen daglig menneskekontakt og uden nogen form for luksus eller rigtig solid familietryghed.

Ih, hvor ville jeg gerne give ham et skønt luksusliv her, hvor han kunne lege med Charlie, hygge hos os i den trygge, varme seng og aldrig mere skulle savne gåture, kærlighed eller noget som helst. :megaked::lun:

Gid gid gid jeg dog havde penge og plads til endnu en hund. Sukkkkkk :hjerte::cry:.

 

Raul2.jpgraul%204.jpg

 

Raul.jpg

 

 

Hvor er han bedårende :hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hold da op, hvor er han smuk, det er da utroligt, at der endnu ikke er nogen, der har snuppet ham!

 

Hvor er han bedårende :hjerte::hjerte::hjerte:

 

Ja, det er TOTALT ufatteligt. Han er såååå cute og fin.

Jeg havde faktisk også kig på Raul dengang, men jeg faldt bare hårdest for Charlie. Af og til har jeg dårlig samvittighed, fordi Charlie kun havde været på internatet i fire måneder, da han kom hjem til mig. Tænk at Raul har været der i fire ÅR. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg ville bare gerne have ham, nift. Han er seks år nu, så nu taler hans alder imod ham, da de fleste jo gerne vil have en ung hund. Men nøjjj, hvor gad jeg godt give ham luksus resten af hans leveår - som jo sagtens kan være mange endnu. :vuf::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Hvis jeg ikke skulle have en aussie igen ville min drømmehund være en langhåret schæfer eller en måske "bare" en blandingshund;-). Tror faktisk at det ender med en blanding, da økonomien nok ikke lige er til en racehund igen og desuden er jeg lidt vild med nogle af de blandinghunde der er herinde eks. nissan:lun:.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...