Lykkeliv Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Kan man ikke få soft i stor ? Ikke stor nok tror jeg. Hun skulle jo gerne op i en 48-50 cm højde og en 18-20 kgs kampvægt, desuden kan jeg godt have hende mistænkt for at udvikle et ret bredt brystparti. Tvivler på at jeg kan klemme hende ned i sådan en.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Hvor er de søde billeder - smeltede helt da jeg så hende i håndklædet i bilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Hvor er de altså bare dejlige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Tak tak Jeg har jo svoret til Puppia selerne i snart 1,5 år tror jeg, så jeg er lidt i panik over, hvad jeg skal gøre når Asta vokser ud af XL´en. Hun bruger medium nu, så der går jo ikke mange måneder før vi ikke kan bruge Puppia til hende længere Jeg pønser på selv at gå amok med symaskinen, men jeg er altså ikke sikker på at resultatet bliver særligt brugbart.. eller kønt for den sags skyld Ej nogle dejlige billeder! Svømmebillederne er så gode. Og Stella er super smuk på det sidste... Jeg planlægger at sy en til Oscar næste gang. Vi kender en der har syet nogle til deres beagler, og resultatet er faktisk super godt... Så det bliver mit næste projekt tror jeg. Skal bare lige have en symaskine... Mindre detalje. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Ej nogle dejlige billeder! Svømmebillederne er så gode. Og Stella er super smuk på det sidste... Jeg planlægger at sy en til Oscar næste gang. Vi kender en der har syet nogle til deres beagler, og resultatet er faktisk super godt... Så det bliver mit næste projekt tror jeg. Skal bare lige have en symaskine... Mindre detalje. Taark Jamen, hvis jeg nu kan forsyne dig med en symaskine (som godt nok er fra 1965 eller sådan noget, men ganske velfungerede) og noget stof, så kunne du forsyne mig med en Asta-sele, kunne du ikke!? :mrgreen::mrgreen: Vi kan lave samskuds-sele-gilde/kaffehygge ud af det! Jeg er FULD af gode ideer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Taark Jamen, hvis jeg nu kan forsyne dig med en symaskine (som godt nok er fra 1965 eller sådan noget, men ganske velfungerede) og noget stof, så kunne du forsyne mig med en Asta-sele, kunne du ikke!? :mrgreen::mrgreen: Vi kan lave samskuds-sele-gilde/kaffehygge ud af det! Jeg er FULD af gode ideer! Jeg har faktisk lige besluttet mig for at købe en symaskine i bilka i næste uge... Så nu bliver jeg symaskine ejer... og kommende sele-syer Og jeg som skulle spare.... tsk tsk Men når jeg lige finder ud af at sy dem... er lidt rusten til det der sy noget, så skal jeg med glæde sy en Asta sele :mrgreeen: Evt en der matcher Svea :blink: Hun skal have en marimekko sele tror jeg :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Sammenskuds-sele-gilde/kaffenoget hyggeværket er jeg helt med på :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Hvor er de skønne begge to på hver deres måde! Jeg er vild med det foto hvor de begge er på bade broen Turde asta allerede at svømme lidt - det er godt nok flot! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Sammenskuds-sele-gilde/kaffenoget hyggeværket er jeg helt med på :5up: SUPER .. Hva tid skal jeg i øvrigt komme i morgen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Hvor er de skønne begge to på hver deres måde! Jeg er vild med det foto hvor de begge er på bade broen Turde asta allerede at svømme lidt - det er godt nok flot! Tak skal da have det synes jeg jo også... Vi var også dybt overraskede over hende. I løbet af et split-sekund gik det fra at Thomas stod og lokkede med nogle godbidder og hun var lidt usikker på det hele, til at det pludseligt sagde PLASK og Asta havde sprunget en lille meter ud i vandet og padlede ud, rundt og tilbage igen Hun fik naturligvis masser og ros og godbidder for det, for hun var da dyygtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 SUPER .. Hva tid skal jeg i øvrigt komme i morgen? Jamen jeg er hjemme... Skal ikke noget... Men tjekker lige hvornår vi skal være til hundetræf og hvor lang tid det tager at køre dertil Tager du bur med til hundene, eller kan de være i en af mine kasser når vi kører? Vi har en pude (ja du læse korrekt én pude, den gamle er dødssyg, og vi er lidt i tvivl om den overlever ) der passer perfekt i transportkassen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 RIP pude Jeg skal heller ikke det store.. Måske lige begynde at installere noget af mit tøj i mit nye walk-in closet men ellers ikke nogle planer Jeg tænkte at jeg vil tage Stellas bur med, men Asta har ikke prøvet at sidde i bur endnu og kan godt blive lidt ked hvis hun skal være uden menneske når man kører bil, så hende ville jeg mægtigt gerne have i skødet hvis det var muligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Det tager 20min herfra og til Engesvang hvor vi skal mødes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Det tager 20min herfra og til Engesvang hvor vi skal mødes Skal vi ikke bare mødes hos dig, evt en lille time inden? Så kan dyrene lige få leget lidt af og blive trygge ved hinanden, inden de skal ud og møde stoore voksne hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 RIP pude Jeg skal heller ikke det store.. Måske lige begynde at installere noget af mit tøj i mit nye walk-in closet men ellers ikke nogle planer Jeg tænkte at jeg vil tage Stellas bur med, men Asta har ikke prøvet at sidde i bur endnu og kan godt blive lidt ked hvis hun skal være uden menneske når man kører bil, så hende ville jeg mægtigt gerne have i skødet hvis det var muligt? Tag bare Stella's med. Hun må gerne sidde i en af vores kasser, men hun er nok mest tryg ved sit eget bur. Asta må gerne være priviligeret og sidde ved dig Jamen, du dukker bare op når det passer. Bare skriv når du kører hjemmefra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 9, 2008 Rapporter Share Besvaret August 9, 2008 Sikke nogle fantastiske billeder! :hjerte: Asta er altså simpelthen så smuk ... Og det er Stella også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Skal vi ikke bare mødes hos dig, evt en lille time inden? Så kan dyrene lige få leget lidt af og blive trygge ved hinanden, inden de skal ud og møde stoore voksne hunde. Jo lad os bare sige det... Jeg satser på at der stadig er noget, selvom hundetossen ikke kommer... Ellers ville jeg have skrevet til dig at vi kunne komme ud og besøge jer istedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Jo lad os bare sige det... Jeg satser på at der stadig er noget, selvom hundetossen ikke kommer... Ellers ville jeg have skrevet til dig at vi kunne komme ud og besøge jer istedet Jeg synes i hvert fald banditterne stadig skal lege, uanset om der er noget træf eller ej Dog synes jeg bare vi skal holde fast i, at jeg kommer ud til dig og så kan du komme og besøge mig næste gang. Thomas skal bore, hamre og skrue hele dagen, og det tror jeg altså bliver lidt meget for de 4 vapsere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Jeg synes i hvert fald banditterne stadig skal lege, uanset om der er noget træf eller ej Dog synes jeg bare vi skal holde fast i, at jeg kommer ud til dig og så kan du komme og besøge mig næste gang. Thomas skal bore, hamre og skrue hele dagen, og det tror jeg altså bliver lidt meget for de 4 vapsere. Jamen I er mere end velkomne. Tror at træffet er aflyst, der er jo flere der falder fra lige nu. Det er lidt ærgerligt. Men mon ikke det kan lade sig gøre at arrangere noget en anden dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Jamen I er mere end velkomne. Tror at træffet er aflyst, der er jo flere der falder fra lige nu. Det er lidt ærgerligt. Men mon ikke det kan lade sig gøre at arrangere noget en anden dag Jay.. Jeg rener med at køre herfra ved en 11.30-12.00 tiden. Måske vi skulle overveje at køre omkring og købe sandwich til frokost som sædvanligt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Jay.. Jeg rener med at køre herfra ved en 11.30-12.00 tiden. Måske vi skulle overveje at køre omkring og købe sandwich til frokost som sædvanligt :blink: Jeg er klart med på en sandwich fra uptown! Jeg kan jo hente lige inden du kommer, så vi ikke skal køre med alle hundene. Svea er forresten frk. tandløs. Hun har tabt det to første bisser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Jeg er klart med på en sandwich fra uptown! Jeg kan jo hente lige inden du kommer, så vi ikke skal køre med alle hundene. Svea er forresten frk. tandløs. Hun har tabt det to første bisser God idé Men hva tid er det nu de åbner om søndagen? Det var jo den dag der var specielle åbningstider... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 God idé Men hva tid er det nu de åbner om søndagen? Det var jo den dag der var specielle åbningstider... :hmm: Jeg ser lige om jeg kan finde noget på nettet. Ellers prøver jeg lige at ringe derover. Jeg mener de er færdige med at holde ferielukket... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 :hmm: Jeg ser lige om jeg kan finde noget på nettet. Ellers prøver jeg lige at ringe derover. Jeg mener de er færdige med at holde ferielukket... God idé Nå ja, så glemte jeg helt at skrive.. Nåååååårh, frk. tandløs. Hvor går det bare stærkt med hende, det er jo helt vildt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Kan ikke finde noget... Det kan godt være de først åbner kl.13 :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts