Lykkeliv Besvaret August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Kan ikke finde noget... Det kan godt være de først åbner kl.13 :hmm: Så må vi tager vafferne med hvis det er, så kan en af os jo bare sidde i bilen med dem, imens den anden henter sandwich til os begge. Og jeg har i øvrigt pakket iskaffen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Så må vi tager vafferne med hvis det er, så kan en af os jo bare sidde i bilen med dem, imens den anden henter sandwich til os begge. Og jeg har i øvrigt pakket iskaffen Ja så gør vi det bare sådan... Jeg skal lige have købt noget mælk :blink: Iskaffe skal der til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 Sikke nogle dejlige billeder. Og hvor er det nogle dejlige hunde du har. Kan godt li de har ens "tøj" på, meget charmerende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret August 10, 2008 Rapporter Share Besvaret August 10, 2008 En lille svømmetur kunne Asta lokkes til Men Stella skulle ikke have noget med det at gøre! Man bliver frygteligt våd af en kort svømmetur.. Men så er det godt at moar og far har håndklæder med En gang vandhund altid vandhund, nu slipper i aldrig for det igen :blink: Herlige billeder :5up: Hvor er de altså bare søde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 11, 2008 Rapporter Share Besvaret August 11, 2008 Hvor er det nogle dejlige billeder af dine skønne hunde. Jeg er helt vild med den hvide halespids. Er Stella lige blevet trimmet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 11, 2008 Hvor er det nogle dejlige billeder af dine skønne hunde. Jeg er helt vild med den hvide halespids.Er Stella lige blevet trimmet? Tak Det er et par uger siden, men jo, hun blev trimmet for nyligt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 11, 2008 Rapporter Share Besvaret August 11, 2008 Tak Det er et par uger siden, men jo, hun blev trimmet for nyligt.. Synes hun ser så fin ud Stella. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts