Hop til indhold

Harmoniskhundecenter er SUPER

Gæst Kisbye
 Share

Recommended Posts

Hvis nogen herinde skulle gå og kigge efter et rigtig godt sted at træne eller har brug for adfærdsrådgivning, Kan jeg klart anbefale Harmoniskhundecenter :-)

Vi har haft meget stor glæde af adfærdsrådgivningen fra Heidi Boel på Harmoniskhundecenter til vores store dejlige dreng Diesel :-)

Hun er super sød,og var MEGET velforberedt da vi havde besøg af hende.

Den efterfølgende "arbejdsplan" vi modtog, var meget gennemarbejdet og vi har haft rigtig god glæde af den.

Vi har efterfølgende talt i telefon og mailet en hel del (syntes vi selv) og dette endda uden en mer udgift.

Nu er vi startet til Rally-lydighed hos Harmoniskhundecenter, og det har også været en rigtig dejlig oplevelse. Her er der 2 trænere på, så der max. er 5 hunde per. træner, så man føler virkelig der er tid til ens hund.

Både Heidi Boel og Lotte Overgaard der driver harmoniskhundecenter kan klart anbefales. Hos dem mærkes det virkelig at de brænder for det de laver, og det smitter i den grad af på os andre.

Hurra for Harmoniskhundecenter, og for Heidi og Lotte. Det er et dejligt sted :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih dejligt med sådan et indlæg - jeg kan absolut også anbefale dem - kender bedst Lotte derfra, hun er ret fantastisk, dejlig rolig, glad og hører og forstår virkelig hvad man siger.

Vi går også til træning der :-D Har meldt Motor til næste omgang rally, så kan ske vi ses der, Voodoo går på hvalpehold nu og skal på fortsætterholdet næst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja man kan jo altid lave en tråd om et dårligt sted...dem er der også nok af,...desværre. Men personligt syntes jeg det er laaangt mere givende at læse indlæg om ting/steder der virkelig fungere, så er der noget at gå efter.

Ja det er et rigtig godt sted...De to kvinder er virkelig bare Super :-)

Vi Går på Rally-holdet i Valby lige pt. og jeg har lige for 5 min. siden meldt os til Rally-holdet i Okt./Nov. også i Valby ;O))

Er det også i Valby du træner...???

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set dine billeder....;O) Har set dig og din store dejlige hvide bamse komme gående fra hvalpetræning....Vi træner nemlig Rally lige efter med vores Store Vovse ;O))

Har faktisk også lurret på om jeg ikke kendte dig et eller andet sted fra når jeg har set dig i Valby.....Har du måske gået på Ribe ungdomshøjskole...???

Redigeret af Kisbye
mere tekst
Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige set dine billeder....;O) Har set dig og din store dejlige hvide bamse komme gående fra hvalpetræning....Vi træner nemlig Rally lige efter med vores Store Vovse ;O))

Har faktisk også lurret på om jeg ikke kendte dig et eller andet sted fra når jeg har set dig i Valby.....Har du måske gået på Ribe ungdomshøjskole...???

Høhø - ja det har jeg, eller lige uden for Ribe var det jo. Fra nu af er hvalp om søndagen, så jeg kommer ikke i aften, men kom da og sig hej næste gang du ser mig :-D (Jeg ser ikke en skid :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites