Linda Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 ... lidt nysgerrig efter hvor mange gange om dagen jeres hunde får mad, mine får morgen og aften.. Det har jeg det bedst med så tænker jeg de ikke går og er sulten og ikke forsluger sig ved for store måltider.. men efter kaos er blevet kastreret og skal holde øje med hans vægt og lidt kiki's vægt også så kan jeg godt blvie lidt bekymret for at jeg overfodre dem for har vidst en lille tendens til de får lidt mere end de burde fordi det nok bliver til lidt mere når det er 2 gange om dagen... Vejer ikke deres foder af de får egne bregninger af bæger og så justere vi ind ved hver enkelt hvis det kræves.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 skipper får 3 små måltider, vi har prøvet at ændre det til 2, men han bliver helt uudholdelig pga sult vi vejer det af så vi er sikre på at han ikke får for meget da han har tendens til overvægt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanette&simba Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 ... lidt nysgerrig efter hvor mange gange om dagen jeres hunde får mad, mine får morgen og aften.. Det har jeg det bedst med så tænker jeg de ikke går og er sulten og ikke forsluger sig ved for store måltider.. men efter kaos er blevet kastreret og skal holde øje med hans vægt og lidt kiki's vægt også så kan jeg godt blvie lidt bekymret for at jeg overfodre dem for har vidst en lille tendens til de får lidt mere end de burde fordi det nok bliver til lidt mere når det er 2 gange om dagen... Vejer ikke deres foder af de får egne bregninger af bæger og så justere vi ind ved hver enkelt hvis det kræves.. Min hund er også kastreret og jeg ham morgen og aften. Hvor meget hunden skal have, at spise er meget afhænglig af deres aktivitet. Hvis de den ende dage ikke bevæger sig så meget så skal de også have mindre, foder og husk, at vejledningen på foder posen er vejledene!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 2 gange, om morgen ved 6-7 tiden og så igen ved 17-18 tiden. pixie som er hvalp får oftest 3 gange ... når vi husker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 2 gange. Lily kan ikke nøjes med en gang. Hun har jo cushings syndrom og er konstant sulten, så det gør det lidt lettere for hende, når hun bliver fodret 2 gange. Desuden kan de to drenge slet ikke spise al det mad, de skal have på en gang. De får lige knap 400g. hver om dagen. Jeg vejer det ikke af, men bruger et bæger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Morgen og aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Motor 1 gang (om aftenen), det er ham selv der ikke vil have morgenmad. Voodoo 3 gange, 2 gange fra han bliver omkring et halvt år. Hvis han vil have 2 gange forevigt derfra, så får han bare det. Hvad tidspunkt giver du 3 gange mad på? Voodoo får om morgenen, ved 4-tiden når jeg har fri og så igen mellem 18 og 21.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 2 x dgl. morgen og aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 4 gange. Når Jan har gået med hende klokken L om morgenen. Når jeg står op og vi har gået tur. Ved 13 tiden Når vi har spist aftensmad. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 2 gange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Han skal have morgen og aften (altså to gange) Men nogle gange får han kun mad en gang, fordi han ikke har spist op. Han er generalt ikke så glad for mad, hvilke kan være ret irriterende til tider Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 2 gange, "morgen" og aften.. Det bliver ikke vejet af, de får bare et bærgefuld med top, til deling, spredt ud på græsplænen, det fungere pt. ganske fint, de er allesammen i fornuftig form vægtmæssigt, men er der én der ikke er, bliver h*n selvfølgelig skildt fra og får mad for sig selv i en periode, men pt. syntes jeg at de alle 3 er helt fine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Buster fik, da hvalpe tiden var slut, 1 gang om dagen + alt det til træning. Misja lider kronisk af det der kaldes "tom mave opkast" og får derfor 2 gange om dagen + jævnt over dagen og lige før sengetid. Ration sætte af fra morgenstunden. Mazx fik også 2 gange om dagen, da jeg ikke kun ville give Misja og ikke ham også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Mine får om aftenen. Ikke på noget fast tidspunkt. Og så ryger der småtterier ned i løbet af dagen, som vi går tur eller småtræner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Ricko, får også mad 2 gange om dagen, morgen og aften. Han, er på diætfoder, så det bliver vejet af, men han får ikke ret meget pr. gang, og det er ikke hver gang, han gider spise op. Ellers, får han nogen fedtfattige godbidder, dem kan han godt lide Han, har også tabt sig, det er rigtig godt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Mine får 2 gange altså morgen og aften.Min 8 årige tæve, der er en doven slapper , og fertil, har dendens til fedme, men dr dyr har et fantastisk produkt fra RC der vist hedder Management, Så kan hun spise sig mæt uden at tage på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst labberdrengene Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Mine får 3 gange om dagen, morgen og eftermiddag får de maden spredt ud i haven, aftenmaden får de hver for sig i deres skåle:-D Rollo kaster galle op, hvis han ikke får mad 3 gange om dagen:shock:, når Aslan blir alene vil han kun få mad 2 gange, morgen og aften.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Ninja får mad to gange om dagen. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Chinook får nu 2 gange om dage - vi gik fra 3 gange til 2 gange, her da han blev ½ år. Han får knap 1½ bæger pr. gang og lidt mindre de dage hvor vi træner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinka Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Herhjemme bliver hundene også fodret to gange om dagen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 3 gange. Ved endnu ikke om jeg deler maden ud på to måltider når hun bliver ældre. Jeg kan godt lide, at hun får tilbudt de der 3 måltider om dagen, men på den anden side er hun ikke særligt madglad, så hvis det fortsætter, kunne hun jo godt nøjes med to måltider og det hun får indenbords når vi træner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 2 gange om dagen... Men vi skal vidst snart til at ligge tyksakkens madvaner om :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Hej, En gang om dagen-ved frokosttid;-). Derudover får de ofte et ben når jeg tager på arbejde, det forhindrer nemlig den yngste i at smage på inventaret:stupid:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 Hugo får en gang, undtagen fredage, der faster han. Han barfes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 9, 2011 Rapporter Share Besvaret September 9, 2011 1 x hveranden dag. Luna er råfodret. Hun faster ikke 100% de andre dage, hun får bare ikke mad.. Guffer får hun stadig hver dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts