Hop til indhold

Hængepatter


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Undskyld for overskriften...:mrgreen:

 

Nå men efter Victorias drægtighed, har hun fået en smule hængevorter pga. der kom en del mælk, især i de bagerste...opad mod brystet er de strammet op igen, men de bagerste hænger en smule og huden er meget blød...

 

Strammer det op igen?

 

Ved godt det er noget rent udseendemæssigt, så hvis hun bliver ved at have en smule skal det jo nok gå...men har bare tænkt på det...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror det er meget forskelligt, kiki har en del gange været falsk drægtig før hun blev sterilliseret og hun producerede meget mælk men hendes brystvorter er blevet meget små igen og man kan ikke se de har været "brugt" :engel:

 

Tilsvarende er der sket med Svea. Det har været meget slemt - på en af hendes kritikker står der noget ala: Overordnet set meget pæn tæve, men underlinien forstyrrer en del.

Hun lignede en der havde hvalpe derhjemme... Og hun er blevet fin igen hver gang. Godt nok har hun fået galastop efter de første løbetider, for at hjælpe på sagen. Men sidste gang fik hun ikke, da det ikke var så slemt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld for overskriften...:mrgreen:

 

Nå men efter Victorias drægtighed, har hun fået en smule hængevorter pga. der kom en del mælk, især i de bagerste...opad mod brystet er de strammet op igen, men de bagerste hænger en smule og huden er meget blød...

 

Strammer det op igen?

 

Ved godt det er noget rent udseendemæssigt, så hvis hun bliver ved at have en smule skal det jo nok gå...men har bare tænkt på det...:engel:

 

hængepatter kommer med alderen:slem: og efter nogle mængder mælk:slem:

(mine har selvfølgelig ikke "taget skade"):vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

hængepatter kommer med alderen:slem: og efter nogle mængder mælk:slem:

(mine har selvfølgelig ikke "taget skade"):vinken:

 

 

Sikke noget sludder:mrgreen:

 

Min mand spurgte altid, skal jeg holde dine bryster for dig, de ser trætte ud:mrgreen: og vupti ingen hængepatter:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det gode råd, vil staks gå i køkkenet og slænge patterne i noget eddikevand :slem: :mrgreen:

 

Alt kan da også misforståes :megaked:. I mit tilfælde tror jeg sgu ren eddike er nødvendigt. Giver du en tilbagemelding når forsøget er overstået? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Brian

Nu er Victoria jo en korthårshund, så derfor ses det tydeligt.

Min Nana der jo nok er vizhlamix ligner aktså også en tæve der har født, pga en gang falsk drægtighed.

Molly der har født 4 gange ses det jo ikke på , hun er jo noget langhåret.

 

Nana som ung, har vist ikke noget der viser lange pattevorter.

Men mange hundeejerer tror , jeg har avlet på hende , trods hun er en græske hund, hvilket ville gøre det uetisk.Man reddet jo ikke en enkelt dernede fra, for at mangføldiggøre dem her i DK.

Billeder af hunde 010.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...