Petrine Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Hvis man sådan helt teoretisk kigger på en hvid toy pudel, hvad skal man så kigge på? Har kiggtet lidt her Kennel La'BiBa Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Og er der nogen, der har et billede af en hvid pudel-numse kan ikke rigtigt finde billder bagfra og er jo lidt sippet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Skal vi ha' hvaaaaalp? :banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Er kun på kigge-stadiet og stadig lidt blank mht pudel (men tror det skal være pudel og hvalp ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 ååårh de ser søde ud Petrine :hjerte: gørdetgørdetgørdetgørdet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 gørdetgørdetgørdetgørdet! Suk, det var jo ikke spørgsmålet, spørgsmålet er, hvad man skal kigge efter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Allergi? Temperament? Problemer med øjnene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Har de allergi? Hvor tjekker jeg det henne? (temperament tjekker vi ved besøg og de er pra-fri) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 patella mht bagdelen mon ikke det vil ligne lumi og andre små hvide hunde :hmm: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Ja, jeg vil også sige knæ, øjne og allergi. Knæ og øjne bør man vel kunne se på hjemmesiden, allergi må man måske spørge om, ved det ikke. Og så er temperamentet selvfølgelig vigtigt, men det er vel igen noget, man må spørge om. Karumski, der er bruger herinde, er vist formand for pudelklubben. :hmm: Hun er ikke så aktiv herinde, men Gryn kender hende privat. Måske kunne du spørge hende om, hvad man skal kigge efter hos pudler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Øv, ser ikke ud til patella-tjek er særligt udbredt. Vi tager ned og kigger, om ikke andet på numserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Uh, hvor er det bare spændende!!! Glæder mig allerede til at høre en masse nyt om hvide numser:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Bare lige sådan til info, manden ved intet (belastende, at han omgåes mine hf-venner) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Suk, det var jo ikke spørgsmålet, spørgsmålet er, hvad man skal kigge efter! Jamn det ved jeg jo ikke noget om...kan kun lege opmuntrende cheerleader :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Øv, ser ikke ud til patella-tjek er særligt udbredt. Vi tager ned og kigger, om ikke andet på numserne Wee lille hvid krøllet Hvalp :banan: Den kennel du har linket til står der da de er testet (bare ikke resultat :hmm:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 PL og øjne. Efyer det jeg hører og kender til den opdrætter er hun OK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sagapigen Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 Den der lille hvide pudel, der vinder alt på udstillingerne er der billeder af i det nye "hunden". De er sådan lidt mørkere i huden (i kontrast til den kridhvide pels) og ellers er måsen vist formet som hos en Løwchen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret September 12, 2011 Rapporter Share Besvaret September 12, 2011 har selv en hvid puddel, dog ikke lige noget billed af hans numse. Menf orstår ikke elt hvad det er du er bekymret for? Der er aldrig spor at afføring, hvis det er det... og kuglerne er mere eller mindre synlige afhængig af hvor meget han er klippet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Det er hverken bæ eller kugler, men hvid pels har det med at blive rød/brun når den er våd og jeg synes det ser frygteligt ud så...er pelsen rundt om numme helt hvid eller misfarvet? Ved det lyder pjattet, men .... mine hunde trækker, så jeg går bagved og kigger på det på hver gåtur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sagapigen Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Det er hverken bæ eller kugler, men hvid pels har det med at blive rød/brun når den er våd og jeg synes det ser frygteligt ud så...er pelsen rundt om numme helt hvid eller misfarvet? Ved det lyder pjattet, men .... mine hunde trækker, så jeg går bagved og kigger på det på hver gåtur Hvis du lader den have pels på numsen, så skal du i hvert fald vaske den ofte (i shampoo til hvid pels), hvis du ikke vil se misfarvet pels. Og ja, de ser ikke for kønne ud når de er våde. Men det afhænger meget af hvor lang pels du lader den få og hvilken type klipning du vælger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Nå..... ok Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner. Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Nå..... ok Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner. Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet Hvilken størrelse er din? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Nå..... ok Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner. Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet Har du ikke nogle billeder du kan lægge op, han ser vildt sød ud på dit profilbillede :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Nå..... ok Min er slet ikke misfarvet. Ved ikke om det er anderledes med hun-hunde, hvis de dryper? har jo kun en han og kæresten har også kun hanner. Han er lidt misfarvet under poterne og lidt under øjnene hvis han trænger til at blive klippet Det er mere - hvis der har siddet noget / været diarre, så er det på nogle, som om pelsen suger og efter grundig vask er pelsen sådan rødlig og ikke charmerende, så hvis du kan afsløre, at din han har fin hvid pels rundt om nummi, så er jeg helt glad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Det er mere - hvis der har siddet noget / været diarre, så er det på nogle, som om pelsen suger og efter grundig vask er pelsen sådan rødlig og ikke charmerende, så hvis du kan afsløre, at din han har fin hvid pels rundt om nummi, så er jeg helt glad Men er det ikke en af de små modeller du går efter? Hvis du så lader sindssygt meget pels stå på halen, kan du puffe en stor pelsbold op, der effektivt vil skjule nummeren for dit nedadgående blik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts