Gryn Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Det er mere - hvis der har siddet noget / været diarre, så er det på nogle, som om pelsen suger og efter grundig vask er pelsen sådan rødlig og ikke charmerende, så hvis du kan afsløre, at din han har fin hvid pels rundt om nummi, så er jeg helt glad Jeg anbefaler en glat numse, det har Groa. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Jeg vil også ha' pudel!!!! :lun: Petrinemor - gørdetgørdetgørdetgørdet!!!! (ligeglad med om det ikke var spørgsmålet - gør det alligevel!!!!) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Jeg anbefaler en glat numse, det har Groa. Hvordan er en løveklippet numse? Er den bar eller fuld af pels :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Så bar som du ønsker, tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Så bar som du ønsker, tror jeg Jamen, hvis jeg får lyst at udstille (før den bliver punk-klippet og regnbuefarvet) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Jamen, hvis jeg får lyst at udstille (før den bliver punk-klippet og regnbuefarvet) Så er den nok mere ala denne: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 13, 2011 Rapporter Share Besvaret September 13, 2011 Så bar som du ønsker, tror jeg Mener at det er nyrene de der pompom'er på ryggen beskytter, så når du skamklipper, så gem lige lidt dér Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Der findes forskellige udstillingsklip, skal se om jeg kan finde nogle senere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst skovtrold Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Gryn: min er en mellem puddel. Profil billeder er fra han var helt lille og uklippet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Gryn: min er en mellem puddel. Profil billeder er fra han var helt lille og uklippet. Min ene veninde har to hvide mellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Petrine, har du det nyeste nummer af Hunden? På side 60 er der et billede af en pudel, der er i løveklip (men med sådan nogle pompom'er på siden af numsen, dem du så godt kan lide). Så vidt jeg kan se på billedet, er den helt bar på de barberede områder, dvs. også numsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 14, 2011 Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Petrine: Hvornår skal i ud og hilse på opdrætteren og hendes hunde? Jeg har set hendes hunde på flere udstillinger og de er smukke Dog også ret vokale, men det synes jeg de fleste toypudler er på udstillingerne. De er jo også ret mindre end resten af pudelstørrelserne, måske er det derfor? Det er ligesom at jo mindre en pudel er, jo mere larmer de ved udstillingerne Tænker faktisk at en pudel ville passe godt til Petrine & co? Glæder mig til at høre mere, pudlen er en dejlig race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 14, 2011 Er stadig meget tvivlsomt om det bliver NU, regner med at den kan lære at være tavs hjemme og give den gas ude - tror også det vil være et rigtigt godt match til Petrine. Det der har givet mig mod på en hvalp er, at Petrine nu, hvor Bastarden er 1½ begynder at synes den er lidt interessant og en smule sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts