Hop til indhold

Hvilken race? (lidt I kan hygge med :lol:)


Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

Hov jeg havde slet ikke set.

 

Han er jo så sart på så mange områder ham manden...et af dem er omkring GD :vedikke:

 

 

 

 

Jamen hvorfor?

Størrelsen er den samme som ulvehunden, sådan næsten, og savl og rengøring...Hmm... forstår det ikk :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvorfor?

Størrelsen er den samme som ulvehunden, sådan næsten, og savl og rengøring...Hmm... forstår det ikk :vedikke:

 

Vi har mødt nogle stykker, der var komplet bims i låget. Enkelte har været rigtig søde og helt igennem knuselskelige og lige til at tage med hjem, men de andre har været direkte skræmmende.

 

Savl, tror jeg nu også han tænder af på. Det er ikke helt det samme med "hængende læber" og "stramme læber".

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har mødt nogle stykker, der var komplet bims i låget. Enkelte har været rigtig søde og helt igennem knuselskelige og lige til at tage med hjem, men de andre har været direkte skræmmende.

 

Savl, tror jeg nu også han tænder af på. Det er ikke helt det samme med "hængende læber" og "stramme læber".

 

 

Ang. savl, så har enirsk ulvehund jo skæg, som savl/vand hænger sig i...

 

Synes i skal komme til Holstebro og møde Nala, hun er et pragteksemplar:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. savl, så har enirsk ulvehund jo skæg, som savl/vand hænger sig i...

 

Synes i skal komme til Holstebro og møde Nala, hun er et pragteksemplar:lun:

 

Han er vist bedre til skægsavl :roll::lol:

 

Jeg ville elske at komme og besøge Nala. Det bliver nok lidt omstændigt at få pakket familien m.m. Mine poder er bare enormt besværlige :genert::lol::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes ikke det er en god ide med en mynde når i har katte. Nogle greyhound opdrættere, ved jeg, sælger ikke pensionerede greyhounds til hjem med katte.

Har hørt historier om et par katte der er døde efter mødet med en greyhound.

Når en greyhound ser en lille fluffy ting løbe rundt, kan det vække jagt instinktet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal ikke tage ud og besøge en opdrætter, der lever op til alle ens krav...når opdrætter har hvalpe - og tilmed allersidste kuld - og man oplever KEMIEN med en af hvalpene...der er ledig...og ens mand holder hårdt på, at det først er til sommer. Jeg tvivler på, at opdrætter vil holde hvalpen tilbage til sommerferien :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal ikke tage ud og besøge en opdrætter, der lever op til alle ens krav...når opdrætter har hvalpe - og tilmed allersidste kuld - og man oplever KEMIEN med en af hvalpene...der er ledig...og ens mand holder hårdt på, at det først er til sommer. Jeg tvivler på, at opdrætter vil holde hvalpen tilbage til sommerferien :megaked:

 

Uh, spændende, hvilken race var I ude at kigge på? Øv, ja ærgeligt at timingen ikke lige helt passer :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal ikke tage ud og besøge en opdrætter, der lever op til alle ens krav...når opdrætter har hvalpe - og tilmed allersidste kuld - og man oplever KEMIEN med en af hvalpene...der er ledig...og ens mand holder hårdt på, at det først er til sommer. Jeg tvivler på, at opdrætter vil holde hvalpen tilbage til sommerferien :megaked:

 

åhnej, farligt :cry: jeg håber, at du finder kemien med en anden hund, når tid er :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal ikke tage ud og besøge en opdrætter, der lever op til alle ens krav...når opdrætter har hvalpe - og tilmed allersidste kuld - og man oplever KEMIEN med en af hvalpene...der er ledig...og ens mand holder hårdt på, at det først er til sommer. Jeg tvivler på, at opdrætter vil holde hvalpen tilbage til sommerferien :megaked:

 

Åh nej altså da...! Pres manden lídt ekstra så! :ae: Det må kunne lade sig gøre, når alt er så perfekt, da!

 

Hvilken race var det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altid drømt om en gigant hund - newfoundlænder eller GD - men er endt med løwchen. Mine 2 yngste børn er 6 og 7 og uden at komme med en salgstale, er det en fantastisk kombi..

 

En lille race, som drengene kan håndtere - de går selvfølgelig aldrig med dem alene, men det tror jeg nu sagtens at de kunne. Og så som søster lagkage også skriver, så bliver de hos os.. Så hvis de går løst og et barn kræver pludselig opmærksomhed, så skal man ikke samtidigt koncentrere sig om, hvor hundene nu løber hen. Det alene kunne være grund til, at jeg ville anbefale racen til andre børnefamilier.

 

Bortset fra det, så har mine drenge faktisk imponeret mig - både positivt og negativt. Den lille, der var 5, da vi fik Otto, ELSKER dyr - og jeg var virkelig overbevist om, at han ville være fantastisk med en hund. Ham har jeg seriøst skulle opdrage på, så han ikke slæber rundt på hundene og krammer dem, når de ikke gider. Den mellemste på dengang 6 år, der var lidt mere utryg og ligeglad med dyr, har derimod vist sig at være fantastisk med hundene. Læser dem godt og det er altid ham Otto ligger hos i sofaen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke jinx'e noget endnu...men måske vi skal have...hvalp!?!? (PP: jeg må være blevet tosset) Og måske en hanhund (JeanetteH: Hvad skete der lige der?)

 

:x::x::x::x: det er SÅ sjovt med hanhund, man vænner sig til det, jeg skal nok komme og klippe tissemandshår, hvis i er sarte :mrgreen: krydser alt hvad jeg kan, ingen jinx, lov at opdatere os!

Link til indlæg
Del på andre sites

med en airdale får du det hele !

perfekt til børn

rolig når I er det

livlig når I er det

gøer minimalt

elsker agility

fæller minimalt

størrelse ca 25 - 27 kg og ca 56 -60 cm

kort sagt perfekt familiehund !:blink:

 

Airedale og mig vil vist ikke være en god kombi :genert: Men valget er også faldet...vi blev nemlig valgt af en storpudel i weekenden, så til efterårsferien flytter vores nye familiemedlem hjem til os

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...