Hop til indhold

Milo på stranden

Imba
 Share

Recommended Posts

Ja der kommer lige en række mere :oops: SKØNT at have fået billederne lagt over på computeren. Disse billeder er fra første gang vi havde ham med på en strand i Århus. Det var kort efter vi havde fået cykeltasken... Og hvem siger så, at Århus ikke er for hunde? Det er i hvert fald en fantastisk lille strand vi har fundet synes jeg :blink:

P.s Er det bedre nu Aslan? :cool::engel: (til dem, der ikke her set det, synes Aslan at jeg er nærrig med billederne.. Har så endelig fået kameraet til at virke ved overførsel, og så skal jeg ellers af med det reputation :lol:)

[ATTACH]1831[/ATTACH]

[ATTACH]1832[/ATTACH]

[ATTACH]1833[/ATTACH]

[ATTACH]1834[/ATTACH]

[ATTACH]1835[/ATTACH]

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der kommer lige en række mere :oops: SKØNT at have fået billederne lagt over på computeren. Disse billeder er fra første gang vi havde ham med på en strand i Århus. Det var kort efter vi havde fået cykeltasken... Og hvem siger så, at Århus ikke er for hunde? Det er i hvert fald en fantastisk lille strand vi har fundet synes jeg :blink:

P.s Er det bedre nu Aslan? :cool::engel: (til dem, der ikke her set det, synes Aslan at jeg er nærrig med billederne.. Har så endelig fået kameraet til at virke ved overførsel, og så skal jeg ellers af med det reputation :lol:)

[ATTACH]1831[/ATTACH]

[ATTACH]1832[/ATTACH]

[ATTACH]1833[/ATTACH]

[ATTACH]1834[/ATTACH]

[ATTACH]1835[/ATTACH]

Jeps meget bedre, det var godt jeg kaldte dig for nærrig så du kunne få det kamera til at virke (dovne kvinde :-P:-P:-P:-P:-P:-P )

Og uuuuuuuuuuh hvor er han da (igen) bare dejlig.

Har han så været ude og bade?

Hvis ja, hvor er billederne så :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ai nu skal jeg nok være sød og tålmodig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps meget bedre, det var godt jeg kaldte dig for nærrig så du kunne få det kamera til at virke (dovne kvinde :-P:-P:-P:-P:-P:-P )

Og uuuuuuuuuuh hvor er han da (igen) bare dejlig.

Har han så været ude og bade?

Hvis ja, hvor er billederne så :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ai nu skal jeg nok være sød og tålmodig :blink:

Er jeg doven også nu? :lol::mrgreen: Pas på jeg ikke *et eller andet der lyder sejt og farligt* (sikkert holder op med at poste billeder igen- måske er "doven" anti-triggeren? :lol:)

Han badede ikke den dag, da det var koldt og aften, og han liige ville se det hele an. Der er et enkelt billede hvor han bader under hans sommerferiebilleder.

Link til indlæg
Del på andre sites