Hop til indhold

Hvad har din hund lavet af ballade.

DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Synes lige vi skal have sådan en her sjov tråd, med vores kære hunde har lavet af ballade. Og hvis der kan fremvises billeder. Så er det bar endnu sjovere :mrgreen:

Vi havde engang en sofa, men efter lidt tid med en hvalp.. Så havde vi en masse fnullerfnaller over det hele :mrgreen:

IMG_0314.JPGIMG_0313.JPG

Nåmen, så købte vi en ny sofa.. Noget billigt skrammel :genert:

Og Luxen synes vist også at den var grim :hmm:

IMG_0341.JPGIMG_0360.JPG

For under et døgn efter vi havde fået den, så skulle den altså spises :stupid:..

Så havde vi også engang en fjernbetjening, men den måtte altså ikke ligge på bordet, synes de småhvalpe tænder :blink:

65975_10150290112055187_861345186_15327457_1265017_n.jpg

Den smagte altså bare godt.. Bemærk lige tandmærkerne i toppen af fjernbetjeningen :-D.

Også var der også dengang ....

Hvor han synes at jeg ikke havde ryddet godt nok op i mine skolepapire, så han ville hjælpe mig med at sortere dem :hjerte:.. Desværre blev det bare et værre rod. :lol:

1447133_orig.jpg5814350_orig.jpg

Men stolt, det var han altså :cool::engel::mrgreen:..

Nåmen, efter bullerfnisen er blevet unghund, så er det eneste sjove at ødelægge .. vores bed (som der ikke er blomster i endnu :lol:)

IMG_0612.JPG

- Altså jo, der er jo også røget nogle sko i ny og næ, samt sokker, legetøj, en dørkam og to luftmadrasser :lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jaaa :hmm:

Det Motor ynder mest, som jeg alligevel ikke bifalder helt vildt, er at æde sokker - altså i een mundfuld. Man opdager det når han skider den ud, det ser enormt sært ud. Det har jeg alligevel ikke taget et billede af.

Voodoo sviner helt abstrakt meget, jord og vand er BOMBEN i hans hoved..

IMG_5879.jpg

IMG_5351.jpg

IMG_4887.jpg

Lige for tiden synes de at det er vældigt morsomt at stjæle lokumsruller, jeg synes bare det er lidt spild af mine penge :mrgreen: Ellers tror jeg faktisk ikke de sådan har ødelagt noget, vildt nok alligevel!

Link til indlæg
Del på andre sites

ja da! den er flyttet i haven for tiden og er ret gennemblødt, men det er vel det rette klima for en flodhest :hmm:

Det er sjovt med de bamser, at nogle bare er "rigtige" - den her hest har nu snart overlevet nummer 3 hvalp og de har allesammen sådan i perioder slæbt den med rundt, sovet med den, tygget i den, gravet huller med den osv :lol:

IMG_4921.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har ingen billeder - for politiet stiller sjældent op til fotografering - men et par måneder efter at jeg havde fået Tot skulle jeg en formiddag til kontrol på hospitalet , de kunne godt være alene og jeg skulle kun være væk et par timer , men da jeg kom hjem stod der et par granvoksne politibetjente og ville tale med mig - jeg fik et shock troede at jeg havde haft indbrud og at hundene var stjålet - heldigvis viste det sig at Tot og Racer bare havde larmet så meget at nogen i ejendommen havde troet at der var sket mig noget og så havde tilkaldt politiet - pænt af dem, heldigvis tog betjentene det pænt da de jo kunne konstatere at hundene hverken blev pint eller plaget og iøvrigt så ud til at have det godt og have mad nok gik de igen.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Potil - det er og bliver altså ikke ballade at ligge sig i en seng der ligger på gulvet!

Var damerne ellers vilde med hans heste-deo??

Ja hvis de så bare kunne nøjes med at ligge der, men de mosler som vanvittige, så meget at sengetøjet revner... og på det sidste sengebilled er flipsedyret ved at ørle af overanstrengelse :stupid::mrgreen:

og nej, der var ingen udover ham selv selvfølgelig der var vildt imponeret over hans rulleindsats :fornaermet:

men han er pavestolt og selvfed hver gang!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvis de så bare kunne nøjes med at ligge der, men de mosler som vanvittige, så meget at sengetøjet revner... og på det sidste sengebilled er flipsedyret ved at ørle af overanstrengelse :stupid::mrgreen:

og nej, der var ingen udover ham selv selvfølgelig der var vildt imponeret over hans rulleindsats :fornaermet:

men han er pavestolt og selvfed hver gang!

:klap: Ok havde slet ikke lagt mærke til ørle billedet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy har faktisk været sød til ikke at lave de vilde ulykker udover selvfølgelig at grave store huller og lign.. Og så var der lige en dag, jeg havde glemt at lukke døren til toilettet :stupid:

nr3.JPG

nr4.JPG

Og så snakker vi ikke om, at hun har ødelagt vores kamera, det er næsten fortrængt...

Link til indlæg
Del på andre sites

...og det er hestepære han har i nakken!! :stupid::roll::mrgreen:

Der var en periode med daglige lorte-rulninger og efterfølgende brusebad...

[media]http://www.hunde-forum.dk/attachments/debat/49042d1316802407-hvad-har-din-hund-lavet-af-ballade-100_3772.jpg[/media]

Den periode kan jeg godt huske vi også har gennemgået. Teitur var nærmest i bad efter hver gå tur. I en periode var han i bad 2-3 gange om dagen. Suk

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja.. Da vi boede på 3. sal bed Luna lidt i væggene, ødelagde den ene støvle af et par til 1300 kr, et par fjernbetjeninger og nogle lys.

Så flyttede vi ned på 1. sal, hvor vi bor nu. 14 mdr gammel og ville ikke være alene hjemme:fornaermet: Så der er gnavet lidt i væggene:

vg.jpg

Hvorefter vi fik introduceret kong'en:-D

Jeg havde lagt gulvtæppe ude i gangen, som var det område hun havde, når hun var alene hjemme.. Det mente damen så ikke.. En dag jeg kom hjem, kunne jeg næsten ikke åbne døren:shock:

Det var så pga det her:

myhall.jpg

Så tæppet røg af og tadaaa:

thehall.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites