Hop til indhold

Hvad har din hund lavet af ballade.

DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome
Heldigvis er det småting Teitur har lavet som hvalp og unghund i forhold til hvad jeg kan se nogen af jeres banditter har lavet. Teitur har kun belagt lejligheden med jord fra mine 5 potteplanter som så ikke overlevede. Ligesom han har bidt ledningen til mit kamera over, ledningen til min oplader til computeren, ledningen til min støvsuger, ledningen til mit steroanlæg :evil:

Tjalfe har indtil videre ikke lavet ulykker, men jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg kom hjem i dag. Havde forladt mit soveværelse pænt og ryddet og endda reddet seng og lagt mine rulle med julegavepapir til side.

Da jeg kom hjem så det sådan her ud.

og det er tydeligt på første billede at det er Hr. løvesen som er synderen, den er endda så træt efter narrestrengerne at den har lagt sig til at sove midt i det hele.

Så kommer Tjalfe og Teitur lige ind og kigger på skaderne og Tjalfe bliver simpelthen så sur på den løve over alt det rod den har lavet, så den får ordenlig rusketur, men det manglede da også bare !

:sjov: Ja, de tøjdyr, de tøjdyr. Man kan ikke lade dem alene ret længe. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det sjoveste med en hund jeg havde, var min malnois. Han havde fået den idé at når vi havde gæster, skulle han komme med min eks-kone´s undertøj inde fra vasketøjskurven... og den slå aldrig fejl..!!!

Den kan jeg hoppe med på. Karlahar også stolt afleveret et par brugte trusser af mine til en gæst :oops:

Johna er heldigvis ikke fan af at aflevere :mrgreen: tilgengæld er hun en perverteret lille hvalp, der har haft success med at lave op til flere af mine trusser bundløse :evil: og jeg finder dem overalt!

Til DM lå der et par trusser i det ene bur :rolleyes: tydeligvis bør jeg lære at smide mine trusser i vasketøjskurven med det samme og at lægge låg på den :hmm:

Karla har aldrig rigtigt ødelagt noget - udover at fjerne isoleringen fra indeni lågen af opvaskemaskinen... Det tog en rum tid før vi kunne identificere hvad det var der var spredt ud over gulvet :vedikke: og så har hun trevlet et li,le rundt IKEA tæppe...

Johna derimod lever efter parolen: kan jeg tænderne i det, skal det dø! Så en del ting har lidt drabsdøden efetr hendes ankomst... Senest idag en stråtaske, som ligger spredt på spisestuegulvet, as we speak....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det er sjovt med de bamser, at nogle bare er "rigtige" - den her hest har nu snart overlevet nummer 3 hvalp og de har allesammen sådan i perioder slæbt den med rundt, sovet med den, tygget i den, gravet huller med den osv :lol:

IMG_4921.jpg

Ehm ... det er jo ikke lige specielt balladeagtigt, men altså. Se, hvem der også har fået sig en Pippi-hest i dag. Vi har købt den af en lille dreng, som aldrig legede med den. Min lille dreng ville så til gengæld gerne lege en masse med den :mrgreen:.

[ATTACH=CONFIG]69022[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]69023[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]69024[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ehm ... det er jo ikke lige specielt balladeagtigt, men altså. Se, hvem der også har fået sig en Pippi-hest i dag. Vi har købt den af en lille dreng, som aldrig legede med den. Min lille dreng ville så til gengæld gerne lege en masse med den :mrgreen:.

[ATTACH=CONFIG]69022[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]69023[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]69024[/ATTACH]

Yay tillykke med verdens bedste hest - den elsker godbidder, bare lige så du ved det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle skønne hunde også selvom de laver ballade:lun:

Cookie har bidt ledningen over på min gamle mobiloplader og så havde hun en dag hygget sig lidt for meget i en sækkestol, hvilket betød at der gik hul i den og der var så kugler OVER ALT og de er jo elektriske så Cookie var også fuld af dem :-D (gid jeg tog et billede af det den gang)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Yay tillykke med verdens bedste hest - den elsker godbidder, bare lige så du ved det :blink:

Jaaaaa, tak! :mrgreen:

Så det vil sige, at jeg skal huske at give den æbler og sådan noget, når ørkenrotterne får? Eller er det en hundegodbidselskende hest? Fnis.

Charlie kan godt lide, når jeg synger "jeg har min hest, jeg har min Charlie, ju-hu!" og så kaster hesten. Jaja, vi morer os skam meget herhjemme :genert:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaa, tak! :mrgreen:

Så det vil sige, at jeg skal huske at give den æbler og sådan noget, når ørkenrotterne får? Eller er det en hundegodbidselskende hest? Fnis.

Charlie kan godt lide, når jeg synger "jeg har min hest, jeg har min Charlie, ju-hu!" og så kaster hesten. Jaja, vi morer os skam meget herhjemme :genert:.

Hehe. Hundegodbidder, absolut.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hehe. Hundegodbidder, absolut.

Haha, jeg ser det for mig, det er helt klart. "Hov?! Hvad var det, Motor og Voodoo - fik hesten ikke noget? Nååååårhhhh, det var synd, lille Gubben da. Sååådan. Og vups! Ja, der forsvandt godbidderne søreme. Det var fint. Døøøøgtig lille hest, så er du også glad." :laughing:

Link til indlæg
Del på andre sites