korvis Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Det ER ikke nemt at fotografere hunde... Ikke bare hvalpe - men hunde i det hele taget! Derfor SKAL man PINEDØD igennem dette: ... før man evt. får dette: Flere af slagsen: ... bli'r med lidt tålmodighed til dette: Og dette pletskud: ... blev heldigvis til: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 I det mindste er de da skarpe:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 :klap: Jeg elsker kiksede hundebilleder, man kan da ikke blive andet end at trække på smilebåndet, når man ser sådan nogle billeder Synes også at billederne har mere ægthed og at hundes personlighed skinner mere igennem på de kiksede fremfor de mere opstillede billeder :blink: Åhr, hvor ser hun dog kær ud her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 I det mindste er de da skarpe:genert: Jooow, men det hjælper jo ikke ret meget når hunden ser dum ud... Men jeg må sige at jeg æææælsker mit 70-200... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 :klap: Jeg elsker kiksede hundebilleder, man kan da ikke blive andet end at trække på smilebåndet, når man ser sådan nogle billeder Synes også at billederne har mere ægthed og at hundes personlighed skinner mere igennem på de kiksede fremfor de mere opstillede billeder :blink: Åhr, hvor ser hun dog kær ud her Jamen det er jo sandt - det viser jo faktisk hvem hunden sådan egentlig er! Og Iso er jo egentlig.... tja - sådan dér! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Det gør ikke noget at motivet ser lidt sjawt ud, når bare det er sådan en smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Altså nogle af de billeder du sætter under "kiks" er det langt fra imø, men jeg ved også godt at hvis man har sat sig bestemte udtryk for, så er alt andet næsten kun kiks Nogle af mine kiks der er gået hen og blevet totale yndlings: Meget lige din skønhed, Korvis.....men jeg synes at den slags billeder både er total griner og ofte meget mere sigene :hjerte: ......Og så undskylder jeg for billede spam i din tråd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Nååårh hun er da gudesmuk på hvert evig eneste - og omg, de er virkelig knaldskarpe dine billeder! Wauw Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Laalaalaaaaaa :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 ......Og så undskylder jeg for billede spam i din tråd Nej nej - lad det endelig bli' en "kiksede-hundebilleder-tråd"!! Og jeg synes dette af Misja er søøødt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Laalaalaaaaaa :hjerte::hjerte: Haha, det er nok liiige præcis hvad det siger inde i Iso's hoved lige dér - og ret tit f.ø. - lalalaaaaa!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Ja de er godt nok super skarpe :5up: Og jo, selvom hun ikke er fanget i de kønneste øjeblikke er hun godt nok fin Hvilket objektiv er der brugt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Ja de er godt nok super skarpe :5up: Og jo, selvom hun ikke er fanget i de kønneste øjeblikke er hun godt nok fin Hvilket objektiv er der brugt? He he - tak! Jeg bruger et canon 70-200F4, og jeg æææælsker det... Nok ét af de mest prisværde objektiver på markedet, og det siger jo ikke så lidt. Og kameraet er et EOS 40D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 He he - tak! Jeg bruger et canon 70-200F4, og jeg æææælsker det... Nok ét af de mest prisværde objektiver på markedet, og det siger jo ikke så lidt. Og kameraet er et EOS 40D. Ja havde jeg haft et canon måtte det også være et must-have. Jeg ved faktisk ikke om der er lavet et lignende til sony :hmm: Mon ikk... I hvert fald :5up: til billederne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Ja havde jeg haft et canon måtte det også være et must-have. Jeg ved faktisk ikke om der er lavet et lignende til sony :hmm: Mon ikk... I hvert fald :5up: til billederne! Tak! Ja, jeg ved faktisk ikke hvad der er til Sony... Men denne her er god: All Tests / Reviews Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Tak! Ja, jeg ved faktisk ikke hvad der er til Sony... Men denne her er god: All Tests / Reviews Tak! Vil jeg fluks kigge på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Åååååårh, lille Misja-bebbe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Åååååårh, lille Misja-bebbe! Fnis - hun er ekspert i at ligne en der får daglige tæv når kameraet bliver taget frem og hun får besked på at se sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts