Hop til indhold

kunsten at fotografere en hund...

korvis
 Share

Recommended Posts

Det ER ikke nemt at fotografere hunde... Ikke bare hvalpe - men hunde i det hele taget!

Derfor SKAL man PINEDØD igennem dette:

IMG_0131b.jpg

IMG_0128b.jpg

IMG_0125b.jpg

IMG_0123b.jpg

... før man evt. får dette:

IMG_0126b.jpg

Flere af slagsen:

IMG_0106b.jpg

IMG_0104b.jpg

IMG_0101b.jpg

IMG_0097b.jpg

... bli'r med lidt tålmodighed til dette:

IMG_0099b.jpg

Og dette pletskud:

IMG_0091b.jpg

... blev heldigvis til:

IMG_0094b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Jeg elsker kiksede hundebilleder, man kan da ikke blive andet end at trække på smilebåndet, når man ser sådan nogle billeder :mrgreen: Synes også at billederne har mere ægthed og at hundes personlighed skinner mere igennem på de kiksede fremfor de mere opstillede billeder :blink: Åhr, hvor ser hun dog kær ud her :lun:

IMG_0125b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Jeg elsker kiksede hundebilleder, man kan da ikke blive andet end at trække på smilebåndet, når man ser sådan nogle billeder :mrgreen: Synes også at billederne har mere ægthed og at hundes personlighed skinner mere igennem på de kiksede fremfor de mere opstillede billeder :blink: Åhr, hvor ser hun dog kær ud her :lun:

IMG_0125b.jpg

Jamen det er jo sandt - det viser jo faktisk hvem hunden sådan egentlig er! Og Iso er jo egentlig.... tja - sådan dér! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nogle af de billeder du sætter under "kiks" er det langt fra imø, men jeg ved også godt at hvis man har sat sig bestemte udtryk for, så er alt andet næsten kun kiks :lol:

Nogle af mine kiks der er gået hen og blevet totale yndlings:

konku1.jpg

konku4.jpg

_MG_5665-1.jpg

NYBillede217.jpg

Meget lige din skønhed, Korvis.....men jeg synes at den slags billeder både er total griner og ofte meget mere sigene :hjerte:

......Og så undskylder jeg for billede spam i din tråd :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er godt nok super skarpe :5up:

Og jo, selvom hun ikke er fanget i de kønneste øjeblikke er hun godt nok fin :lun:

Hvilket objektiv er der brugt?

He he - tak! Jeg bruger et canon 70-200F4, og jeg æææælsker det... :lun: Nok ét af de mest prisværde objektiver på markedet, og det siger jo ikke så lidt. :roll: Og kameraet er et EOS 40D.

Link til indlæg
Del på andre sites

He he - tak! Jeg bruger et canon 70-200F4, og jeg æææælsker det... :lun: Nok ét af de mest prisværde objektiver på markedet, og det siger jo ikke så lidt. :roll: Og kameraet er et EOS 40D.

Ja havde jeg haft et canon måtte det også være et must-have. Jeg ved faktisk ikke om der er lavet et lignende til sony :hmm: Mon ikk... :genert:

I hvert fald :5up: til billederne!

Link til indlæg
Del på andre sites