Hop til indhold

Så kom Kato hjem! :)

Gæst Marie-Louise
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie-Louise

Puha, ventetiden var lang - men det hele værd!

Vi hentede vores lille basse i går ved middagstid, og han sov hele vejen hjem til sit nye hus. Da vi kom hjem fik han lige lov til at efterforske haven en halv times tid i solskinnet hvorefter han blev lukket ind. Han fik mad og vand, og siden da har han bare været HVALP :slem: Leget til den store guldmedalje, nappet i fingre, soooovet, leget lidt mere, etc ect. Han blev luftet kl 22 i aftes, hvor han tissede og så gik vi ellers i seng.

Han havde fået en plads ved siden af vores senge, og da sov han indtil kl 4 - så lukkede jeg ham ud til en tissetår og bagefter gad han da absolut ikke sove mere. Det er meget svært at overbevise en hvalp om at det er sengetid! :blink: 2 timer senere klynkede han lidt, men det ignorerede jeg lidt, for han havde hele natten igennem sagt en masse lyde. Men han havde så lagt en lille hilsen til mig på gulvet, da jeg stod op kl 6 - øv! Men helt min egen skyld.

Nå ja, I må hellere spares for flere detaljer, men hvor er det dog SKØNT at være hundeejer! Han ELSKER mennesker, nye som "kendte", er så glad, social og en rigtig puttegøj. Glæder mig til at se den lille terrorist vokse op! Og så er han gået lige i hjertet på min kæreste også :lun:

Anyways, hvis der er nogen der ligger inde med nogle "hvalperåd" af en art, så fyr endelig løs! Det er jo ikke altid man kan huske aaalt det man har læst i alle bøgerne, vel? ;)

I får selvfølgelig lige lidt billeder af guldklumpen (som er cocker spaniel) :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites