Gæst kleo Skrevet Oktober 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Jeg mangler hjemmesider hvor jeg kan købe kødben og godbidder i storkøb til rimelige priser:-D nogen forslag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Hvis det er rigtige kødben , du mener og ikke bare dem der er lavet af f.eks oksehud, så ville jeg nok snakke med en slagter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Hvis det er rigtige kødben , du mener og ikke bare dem der er lavet af f.eks oksehud, så ville jeg nok snakke med en slagter. jo du har ret, men de skal i fryser for at holde sig og det har jeg ikke plads til :hmm: jeg tænker på fx de tørrede vaccum pakkede man kan købe:mrgreen: men andet kan også have interesse fx griseører m.m. i storkøb, fx 100 af gangen til en god pris. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Sidst jeg var forbi zooplus købte jeg 100 okseører. De er ikke så store og kraftige som Olivers men okay til prisen. Zooplus har vist også flere af deres andre tyggeting i store mængder. mghund.dk har vist også storkøb, så vidt jeg husker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 prøv også www.likana.dk (mener jeg at den hedder) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts