Hop til indhold

Sådan noget møg

Jaffa
 Share

Recommended Posts

Da jeg var til hundetræning i går begyndte Cille at halte på det ene bagben.

Gik lidt frem og tilbage med hende, og kunne godt se hun trak benet op, men det gik hurtigt over igen.

I går da jeg kom hjem fra arbejde, fortæller min kæreste, at hun havde haltet noget en overgang og så gik det igen i sig selv.

I morges var den gal igen og hun kunne på et tidspunkt ikke hoppe op i sofaen.

Da jeg så kommer hjem fra arbejde var den da helt gal. Ville ikke støtte på bagbenet et par minutter og kunne igen ikke hoppe op.

Kan se da vi går en kort tur, at hun en gang imellem trækker lidt på benet, men det er også det.

Ringer til dyrlægen og får en tid derude.

Dommen lyder på patella på højre bagben.

Så nu skal hun i narkose på fredag for at blive undersøgt ordentligt og de skal vurdere om hun skal opereres.

Enten kun på det ene ben eller begge hvis tendensen også er på venstre ben.

Samtidig tager de så lige hendes hjørnetænder der ikke er faldet ud i takt med at de blivende tænder er kommet frem.

Pis også. Men vidste risikoen var der da jeg fik mig en lille hund, så må jo bare gribe til foret så hunni kan blive godt gående igen.

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har hun været afsted.

Fik røntgenfotograferet både knæ, hofter g det nederste af ryggen og det eneste han lige kunne fortælle var, at der ikke var noget slid på knæet og at hun endnu ikke er færdig udvokset, så de regnede med, at hun voksede fra det.

Ellers måtte vi se på det igen om nogle måneder igen.

Så lidt groggy og 4 tænder og en masse penge fattigere fik jeg hende med mig hjem igen.

Er så glad for den melding. Nu må vi så se tiden an om ikke det går helt i sig selv igen i takt med at hun bliver færdig med at vokse.

Gitte

Link til indlæg
Del på andre sites