Bankov Besvaret August 11, 2008 Rapporter Share Besvaret August 11, 2008 Jeg bruger ikke aviser til at "undskylde" visse hunderacer, men kan åbenbart ikke formilde hvad jeg mener til dig da unset hvad jeg skriver bliver drejet i en anden retning. Ja gu fanden skal hundeejerne tage deres ansvar alvorligt.. Guanomo, det er ikke meningen at du skal formilde mig eller andre Vi har alle vores meninger og det har vi ret til. Dette er et debatforum, hvor vi måske/forhåbentlig kan hjælpe hinanden til bedre at forstå, hvad vi mener og hvorfor vi har vores meninger . Derfor forsøger jeg heller ikke at dreje dine indlæg i en anden retning... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 11, 2008 Rapporter Share Besvaret August 11, 2008 Guanomo, det er ikke meningen at du skal formilde mig eller andre Vi har alle vores meninger og det har vi ret til. Dette er et debatforum, hvor vi måske/forhåbentlig kan hjælpe hinanden til bedre at forstå, hvad vi mener og hvorfor vi har vores meninger . Derfor forsøger jeg heller ikke at dreje dine indlæg i en anden retning... det virker meget sådan, for det jeg mener er ikke det du får ud af det jeg skriver... formilde=formidle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts