Hop til indhold

Han bøvser?


Lenschow
 Share

Recommended Posts

Gæst andreadot

Altså, nå Barfer vi ikke men karla får acana.

 

Men altså Karla bøvser højt og tit. gerne når man lige bøjer hovedet ned for at mysse hende. når hun så strækker hals for at mysse igen får man lige en kæmpe bøvs lige i hovedet:-)

 

I karlas tilfælde vil jeg tro det er alm for racen, eller i det mindste for karla.

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe har aldrig rigtig bøvset, hverken på tørt eller BARF.

 

Altså, med modifikationer, han har da leveret et par herre-bøvser, men det kan tælles på én hånd :o)

 

Og så laver han nu og da de "små sivere", hvor man kan se på hele hans udtryk, at nu kommer der en bøvs og så kommer der en lille "pfff"-lyd :blink:

 

Men det er yderst sjældent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ER klamt :badr:

 

Og han ved det, for når han får det VIL han hele tiden snakke med mig, og slikke mig i hovedet og ADDER!

 

Ej det er det altså ikke, jeg synes det lugter fint :blink: Kan finde pænt mange ting der lugter væsentligt værre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej det er det altså ikke, jeg synes det lugter fint :blink: Kan finde pænt mange ting der lugter væsentligt værre..

 

 

Jeg syntes heller ikke det er slemt at tørre menneske diarre op fra gulvet, det ville du sikkert syntes var klamt....... der er vi jo så forskellige :blink::blink:

 

Sild stinker, samme gør kallun.

 

 

Undskyld for off topic, tilbage til bøvserne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Daiwa bøvsede tit, også med lyd på. Det samme gør Iso, dog ikke fuldt så tit, og ikke med fuldt så meget lyd på. Frostie bøvsede meget sjældent. Frostie spiste meget pænt og roligt, Iso angriber jo nærmest maden, og Daiwa var vel et sted midtimellem. Så hvis jeg kigger på mine hunde lyder det sandsynligt at de bøvser fordi de spiser hurtigt og får slugt lidt luft med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske er han bare lidt klogere end Daiwa og Iso? Slet ikke usandsynligt... :lol:

 

Så har de godt nok ikke været specielt intelligente - Møffe er i hvert fald ikke den, der scorer højest i IQ-tests :mrgreen:

 

(undtagen i hans meget meget sjældne lyse øjeblikke - men det er så sjældent, at det nok kan regnes som held og tilfældigheder, fremfor egentlig tegn på intelligens)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes heller ikke det er slemt at tørre menneske diarre op fra gulvet, det ville du sikkert syntes var klamt.......

 

Ja det var et ganske glimrende eksempel :mrgreen:

 

Tjah, Møffe er nu også forslugen, så jeg ser ingen forbindelse - måske han bare kan et trick til ikke at sluge luften med? :mrgreen:

 

Motor er mega anti-forslugen (han kan btw tage godbidder så forsigtigt fra hånden at de faktisk ryger på gulvet fordi jeg ligesom når at give slip inden han er klar hehe) - men han bøvser stadig et par veltilfredse bøvs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...