Hop til indhold

Argh gider ikk være bekymret!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Nu har Voodoo været ved kiropraktor da han nogle gange går pasgang. Hun rettede en del, specielt i venstre side. Ok.. han ér også sindssygt vild, så som sådan er det jo ikke uforståeligt.

 

Vi skal se på hvordan han går de næste par dage, tjek.

 

Og så ved jeg godt at hun så fortæller videre, fordi det altid er meget rart at vide lidt om det eventuelle handlingsforløb, hun siger så at HVIS vi ikke synes han går bedre, så skal vi prøve at putte ham på metacam i en 5-6 dage og se om dét kunne hjælpe på bevægelserne.

 

Jeg holder mig tapper og siger ja og jo, og jeg synes hendes plan giver rigtig god mening HVIS nu han ikke begynder at gå pænere. Men ih altså :cry:

 

Det er jo ikke sådan noget man overhovedet har lyst til at tænke på, een ting er at jeg nu bliver rigtig bekymret, men jeg kan sgu næsten ikke holde ud at skulle forklare det til Anders, han bliver jo også helt vildt bekymret.

 

Håber i vil krydse fingre for at Voodoo bare har en lille muskelsammenfletning eller hvad end noget vildt ufarligt kan hedde..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chocolate Labrador

Kryder også alt hvad krydses kan. Man ja, vi bliver bekymrede :-( for vi elsker jo de hunde :hjerte::hjerte: Skal også være bedre til selv, at tage én dag ad gangen og leve lidt mere i nuet i stedet for at bekymre mig. Kig på skønne Voodoo - ser han bekymret ud??? Det skal nok gå !!! Og skån da Anders, hvis du ved han bekymrer sig mere end godt er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kryder også alt hvad krydses kan. Man ja, vi bliver bekymrede :-( for vi elsker jo de hunde :hjerte::hjerte: Skal også være bedre til selv, at tage én dag ad gangen og leve lidt mere i nuet i stedet for at bekymre mig. Kig på skønne Voodoo - ser han bekymret ud???

 

Tak!

 

Vi aflivede desværre vores første hvalp grundet HD, så det er min evige bekymring, jeg elsker hvalp men hader seriøst at vente på de bliver gamle nok til at få taget røntgenbilleder :oops:

 

Det skal nok gå !!! Og skån da Anders, hvis du ved han bekymrer sig mere end godt er.

 

Det kan man ikke rigtigt, det er jo også hans hund.. han ville blive sur hvis jeg ikke sagde det, det ville jeg nok også hvis det var omvendt :-) Plus, jeg er dybt elendig til at holde noget hemmeligt hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Forstår godt din bekymring efter alt det I tidligere har været igennem, det sker ikke igen, Voodoo er sund og rask, basta! Tror helt sikkert at det bare er en muskelforstrækning, han er jo lidt af en vildbasse ham Voodoo :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Tak!

 

Vi aflivede desværre vores første hvalp grundet HD, så det er min evige bekymring, jeg elsker hvalp men hader seriøst at vente på de bliver gamle nok til at få taget røntgenbilleder :oops:.

 

Ja læste det godt dengang. Det er super hårdt. Har selv en hund med dårlige albuer som jeg skåner. P.t. går det rigtig fint, men skal også hele tiden sige til mig selv, at jeg ikke skal overvåge hvert skridt den glade hund tager. Men det er svært.

 

Det kan man ikke rigtigt, det er jo også hans hund.. han ville blive sur hvis jeg ikke sagde det, det ville jeg nok også hvis det var omvendt :-) Plus, jeg er dybt elendig til at holde noget hemmeligt hehe.

 

Meeennnn ER der overhovedet noget at sige endnu??? :genert: det er vel bare worst - case, og det er der jo altid. Tror godt jeg ville kunne forsvare at holde, "hvis det nu ikke går bedre" for mig selv. Men selvfølgelig hvis han spørger ind så må man sige det. Ja, det er jo også hans hund, som du siger, så er sikker på at du der kender ham, vælger rigtigt :-) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja læste det godt dengang. Det er super hårdt. Har selv en hund med dårlige albuer som jeg skåner. P.t. går det rigtig fint, men skal også hele tiden sige til mig selv, at jeg ikke skal overvåge hvert skridt den glade hund tager. Men det er svært.

Synes osse jeg er blevet god til det, men man kigger jo på dem og pasgang kan meget vel være for at skåne noget, så han skulle jo tjekkes - og hellere nu end om 1 år, for man kan jo heldigvis nå at gøre meget mens de gror.

 

Øv med din hund. Er han/hun i behandling?

 

Meeennnn ER der overhovedet noget at sige endnu??? :genert: det er vel bare worst - case, og det er der jo altid. Tror godt jeg ville kunne forsvare at holde, "hvis det nu ikke går bedre" for mig selv. Men selvfølgelig hvis han spørger ind så må man sige det. Ja, det er jo også hans hund, som du siger, så er sikker på at du der kender ham, vælger rigtigt :-) :5up:

 

Hehe det er 3. grads forhør :blink: Anders er meget, meget glad for vores hunde. Ej det går også, det er jo ikke så han sætter sig ned og græder, men ja, ville hellere kunne sige super, der var intet at sætte finger på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Synes osse jeg er blevet god til det, men man kigger jo på dem og pasgang kan meget vel være for at skåne noget, så han skulle jo tjekkes - og hellere nu end om 1 år, for man kan jo heldigvis nå at gøre meget mens de gror.

 

Øv med din hund. Er han/hun i behandling?

 

Det kan jeg godt forstå, og tager også altid selv hellere afsted en gang for meget end en gang for lidt :-) Så der er vi helt på bølgelængde :5up:

 

Hun fik GoldTreat behandling sidste december, da vi opdagede det med albuerne. Det er svært at sige, hvad der virkede for vi gjorde med det samme alt hvad vi kunne finde på, f.eks. ændret motion, ændret liggested, ændret kost, kiro og massør m.v. Det er gået godt i godt og vel 10 mdr. nu, så jeg er begyndt at tro på, vi kan beholde hende :-):lun::lun: men hun elsker at være ude og løber frit næsten hver dag. Og hun elsker træningen, så opskriften er skånsom træning (men stadigt vedligeholde muskler) men hun skal altså have et godt hundeliv med oplevelser, f.eks. træning. For hvad er en labrador, der ikke må lave søg, eller apportere???

 

Hehe det er 3. grads forhør :blink: Anders er meget, meget glad for vores hunde. Ej det går også, det er jo ikke så han sætter sig ned og græder, men ja, ville hellere kunne sige super, der var intet at sætte finger på :-)

 

Ja ok, så må du hellere sige det som det er :-). Husk at skrive hvordan det går, selvom jeg er sikker på det nok skal gå. De får hurtigt nogle knubs de kære unghunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun fik GoldTreat behandling sidste december, da vi opdagede det med albuerne. Det er svært at sige, hvad der virkede for vi gjorde med det samme alt hvad vi kunne finde på, f.eks. ændret motion, ændret liggested, ændret kost, kiro og massør m.v. Det er gået godt i godt og vel 10 mdr. nu, så jeg er begyndt at tro på, vi kan beholde hende :-):lun::lun: men hun elsker at være ude og løber frit næsten hver dag. Og hun elsker træningen, så opskriften er skånsom træning (men stadigt vedligeholde muskler) men hun skal altså have et godt hundeliv med oplevelser, f.eks. træning. For hvad er en labrador, der ikke må lave søg, eller apportere???

 

Det er jeg glad for at læse! Godt at det har hjulpet, det lyder som om i har taget alle de rigtige skridt, det er jo sikkert en kombination af det hele :-) Og ja, jeg er jo vildt enig, de skal være hunde skal de. Spændende at i har brugt guld, har læst en del om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser også det hele!

 

Og så tænker jeg at jeg altså også kan gå lidt sjovt hvis jeg har været ude og cykle en lidt for lang tur eller lave noget jeg ikke er vant til, kan det ikke være derfor, at han bare er lidt øm i musklerne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Krydser også det hele!

 

Og så tænker jeg at jeg altså også kan gå lidt sjovt hvis jeg har været ude og cykle en lidt for lang tur eller lave noget jeg ikke er vant til, kan det ikke være derfor, at han bare er lidt øm i musklerne?

 

Nej desværre, så ligetil er det ikke. Det er lang tid han har gået pasgang, ikke altid men nogle gange. Og hun rettede ham jo vha kiropraktik, så et eller andet var der - vi håber på det var en engangs "fornøjelse" og han bare har slået sig i leg eller lignende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, jeg håber det bare er ingenting :???:

 

Var det hos Lone? Eller er I skiftet til Frigast?

 

Hvis det var Lone, ved du så hvor lang ventetid hun ca. har?

 

Frigast, er bare sådan dejligt tæt på.. Plejer det ikke være et par uger ved Lone?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej desværre, så ligetil er det ikke. Det er lang tid han har gået pasgang, ikke altid men nogle gange. Og hun rettede ham jo vha kiropraktik, så et eller andet var der - vi håber på det var en engangs "fornøjelse" og han bare har slået sig i leg eller lignende.

 

Futte gik pasgang med jævne mellemrum hele livet (fra jeg fik ham i hvert fald). Jeg anede ikke at det kunne være tegn på problemer og han havde da også A-hofter, så jeg syntes bare at det så sjovt ud :oops:

 

Der er IKKE noget galt med Vodoo!!! Basta!! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Futte gik pasgang med jævne mellemrum hele livet (fra jeg fik ham i hvert fald). Jeg anede ikke at det kunne være tegn på problemer og han havde da også A-hofter, så jeg syntes bare at det så sjovt ud :oops:

 

Der er IKKE noget galt med Vodoo!!! Basta!! :ae:

 

Det kan jo osse være det er ingenting, og i bedste fald at det var det hun fik rettet i dag. Men det kan være hofte, ryg, måske andet deromme. Og vil helst ha at han stopper så jeg ikk skal bekymre mig :genert:

 

Nå men Anders sagde gode ting, bl.a. at Voodoo jo slet ikke er tyk bagtil, det var Buddha, altså sådan stor røv agtig. Og Voodoo har jo flotte lige ben og går rigtig fint når han går normalt.

 

Jeg håber han går pænt i morgen, min lille psyko engel :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:x2: :x2: Voodoo er sikkert bare forstukket en muskel :ae: :ae:

 

Hvor gammel skal voodoo være før man kan tage HD-røgtenbilleder?

 

Medmindre man har en mistanke, så 1 år (og helst vente til 15-18 måneder). Buddha fik dem taget som 5 mdr, men dyrlægen tog højde for at han ikke var groet færdig, de er stadig meget løse i leddene og sådan, når de er under 1 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Medmindre man har en mistanke, så 1 år (og helst vente til 15-18 måneder). Buddha fik dem taget som 5 mdr, men dyrlægen tog højde for at han ikke var groet færdig, de er stadig meget løse i leddene og sådan, når de er under 1 år.

 

Kan desværre ikke huske hvor gammel Voodoo er, men hvad siger din dyrlæge om evt at få taget nogle billeder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej altså .. Krydser fingre for at han går fint imorgen og at det ikke er noget alvorligt ! :ae:

 

Som du skriver det i startindlægget har jeg også helt lyst til at få Ninja til en kiropraktor. Ikke fordi vi mistænker noget, men tilsyneladende er der rigtig mange hunde der har brug for lige at blive "rettet" til :vedikke:

 

Tænk hvis man kom derhen og kiropraktoren så lige rykker 2cm "på plads" :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Frigast, er bare sådan dejligt tæt på.. Plejer det ikke være et par uger ved Lone?

 

Jeg plejer at kunne få tid hos Lone ret hurtigt. Jeg har lige været der i dag, jeg mailede til hende i søndags, så det er kun fire dage. Og da jeg havde mit gamle arbejde, hvor jeg kunne flexe tidligt ud og dermed tage en af tiderne tidligt på eftermiddagen, fik jeg normalt tid et par dage efter.

 

Jeg foretrækker Lone frem for Frigast, men det kan jeg jo også sagtens tillade mig nu, hvor jeg har bil, og det er let for mig at komme ud til hende. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...