Gæst Missing Skrevet Oktober 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2011 :hjerte: I morgen kommer Buzz herhjem. Det var meningen, det først var mandag, men kortene landede rigtigt, så vi henter vores nye familiemedlem i morgen. Vi besøgte ham dog i dag, så enkelte billeder er der, af en efterhånden stor vaps Mens mor nusser på maven Nus med far Og så da vi skulle gå, hvor Buzz vist gerne ville med :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 :hjerte: skal "gabe-billedet" ikke også med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 Er stadig vild med det billede hvor din mand og Buzz gaber af hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 :hjerte: skal "gabe-billedet" ikke også med ENIG Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 :hjerte: skal "gabe-billedet" ikke også med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 :klap::klap::klap: de er bare så søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 Buzz :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 årrrh:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 Kæmpe stort tillykke med Buzz. Han ser vel nok skøn ud. Glæder mig til at følge jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 Ih hvor kommer jeg til at sukke over alle dine kommende storpudelhvalpebilleder! Er kun en lille bitte smule misundelig... Stort tillykke og god tur imorgen. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 Åhr:lun: Jeg elsker pudler og Buzz er dælme da et pragteksemplar:hjerte: Glæder mig rigtig meget til masser af billeder og historier om Buzz(y):klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 Sikke en KONGE af en puddel Ih tillykke, åh hvalpeduft mmh mhh mmh! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2011 Kæmpestort tillykke! Hvor er det bare hvalpesæson her på H-F. Godt navn i øvrigt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Så dejlig :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Om et kvarter er de ved hundehvalpen!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 er der en ny Buzz tråd eller får vi hjemkomst billeder herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Missing sms: Meget sød, meget blød, han er helt igennem perfekt :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Han er altså helt fantastisk:lun::lun: Glæder mig til at se en million milliard billeder mere af ham, når I får ham helt hjem. Og tillykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Kæmpe tillykke med ham :lun: Kæmpestort tillykke! Hvor er det bare hvalpesæson her på H-F.Godt navn i øvrigt :5up: Det er altid hvalpesæson her på HF! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Imens vi venter, så fik jeg den er mms i dag :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Miiissing, kommer der ikke snart en update Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Nu skal jeg opdatere lidt Alle er glade, pånær mindsten på 2 er lidt grænseoverskridende for ham og hun finder ham også lidt...irriterende griner. manden ELSKER ham, han var vidst mere hundeklar end han ville stå ved Hun har taget billeder, men HF må vente indtil børnene sover eller i morgen når de er kommet i instutition. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Det billede fik jeg også.. Reddede da lige en dårlig dag:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Mod det uendelige univers, bliver vist fyldt med uendelig mange billeder. Jeg kan bare ikke begrænse mig Først en update. Super afhentning med hjælp fra veninde (i sidste øjeblik), da mand blev kaldt til vigtig nu og her krise-ting på arbejdet. Buzz tog køreturen så flot Han er bare en stjerne. Han tager det meste i stiv pote. Han både vil lege, men også gerne sove. Han er nem at få til at geare ned. Han er rolig, afslappet og har taget det der med mindre børn helt køligt. Han lå og boblede, da de legede vildt i huset. Kattene er han noget på vagt overfor. De er vist farlige. Så er jeg desuden blevet udraderet....Buzz er fars hund. I hvert tilfælde, hvis du spørger manden De ligger lige nu på gulvet sammen i stuen :hjerte: Næsten lige hjemkommet og på tissetur i haven Flydog! Bold skal dø Flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyv Med barn (børn - den anden er der også) Hov - hvem er det? Min faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Far, far, far, far, far Har leget i sandkasse Far :hjerte: (igen) Smukke dreng Og så den der lur: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Hvor er han bare sød :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts