Hop til indhold

Mod det uendelige univers

Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

• Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Missing
Buzz ligner da en der har været hos jer altid! :lun:

Han opfører sig også sådan :hjerte: Det eneste er lige, at han skal finde ud af, kattene ikke spiser ham. Men ellers er han meget hjemmevant.

Manden sagde her til aften: Har du altid vidst, at pudler er sådan?

Mig: ?? Ikke forstået

Ham: Jamen bare så....nemme...og perfekte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han opfører sig også sådan :hjerte: Det eneste er lige, at han skal finde ud af, kattene ikke spiser ham. Men ellers er han meget hjemmevant.

Manden sagde her til aften: Har du altid vidst, at pudler er sådan?

Mig: ?? Ikke forstået

Ham: Jamen bare så....nemme...og perfekte :lun:

Dejligt at høre at husbond er ligeså forelsket.... :x:'er for brandmanden falder lige så pladask for løver!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Mht mindsten, så er det ikke, at hun er ond ved ham. Men hun har lidt sværere ved at gå udenom ting....ting flytter sig som regel. Og så larmer hun MEGET til tider. Nogle gange går han væk og hen til mig/manden, hvilket vi fortæller hende er "helle". Børnene har også fået at vide, at hvis de leger fangeleg, så skal man ikke tonse skrigende forbi Buzz. Det klarer de så fint ved at lege liste-leg :lol:

Størsten vil gerne nusse, putte m.m. og elsker ham allerede. Mindsten ignorerer ham mest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Hvor er han dog sød :hjerte: Jeg kommer til at tænke på min barndoms Pudel-ting, der som voksen var ca. samme størrelse som Buzz er nu.

Hvad når han bliver stor - kommer vi til at se ham med pompom'er og det hele, eller holder du ham i "brugsklip"?

Terrierklip, bestemt. Jeg er ikke sådan en pom pom-kinda gal. Jeg har tilmed planer om skamklip, da jeg regner med at klare det meste selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

For bare en måned siden så det sort ud mht. det at få hund i den kommende tid, så gav manden sig, og sagde til sommer... og wupti verdens lækreste Buzz er flyttet ind hos jer:mrgreen:

Kæmpe mega meget stort tillykke med ham Missing. Endelig, endelig har du fået dig en hund! Og sikke en af slagsen, han er simpelthen viderunderlig, og gude smuk:lun:

Du om nogen fortjener virkelig bare lidt lykke... Er så glad på jeres vegne!

Og skønt at han bare har taget det hele så flot... :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæft, hvor er han altså bare dejlig! Glæder mig sådan til at følge ham, han lyder bare så skøn, og hold op hvor er han sød :hjerte: (sidder og overvejer om jeg mon kan få kæresten overtalt til at pudel bliver racen til nr. 2 hund, hehe)

Link til indlæg
Del på andre sites