Ida_Asta Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Åhhh :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Miiissing, kommer der ikke snart en update Jeg var i fuld gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Nuuuurrrrj, hvor er han bare fin, Missing!!! :hjerte::hjerte::hjerte: Et KÆMPESTORT tillykke med ham!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Nuuurhhh :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Buzz ligner da en der har været hos jer altid! Stort tillykke sødeste Missing :kys: Du fortjener mere end nogen anden en lille pelsklump! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 årh det var ventetiden værd :lun::lun: Håber jeg kommer til at møde ham en dag :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Kæft hvor er han dejlig, stort tillykke med ham Pudler er noget af det dejligste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 :klap::banan::banan::klap: Buzz:lun: Han er altså bare noget af det sødeste, har måske lidt glædet mig til update hele dagen:engel: Dejligt at høre det er gået rigtig godt med ham:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Tillykke med ham Missing :hjerte: :kys: Og hvorfor er det lige at Buzz kan se totalt majestætisk ud som ingen hvalp kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Buzz ligner da en der har været hos jer altid! Han opfører sig også sådan :hjerte: Det eneste er lige, at han skal finde ud af, kattene ikke spiser ham. Men ellers er han meget hjemmevant. Manden sagde her til aften: Har du altid vidst, at pudler er sådan? Mig: ?? Ikke forstået Ham: Jamen bare så....nemme...og perfekte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 årh det var ventetiden værd :lun::lun: Håber jeg kommer til at møde ham en dag :lun: Dét gør du. Du slipper nemlig slet ikke :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Han opfører sig også sådan :hjerte: Det eneste er lige, at han skal finde ud af, kattene ikke spiser ham. Men ellers er han meget hjemmevant. Manden sagde her til aften: Har du altid vidst, at pudler er sådan? Mig: ?? Ikke forstået Ham: Jamen bare så....nemme...og perfekte Dejligt at høre at husbond er ligeså forelsket.... 'er for brandmanden falder lige så pladask for løver!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Tillykke med ham Missing :hjerte: :kys: Og hvorfor er det lige at Buzz kan se totalt majestætisk ud som ingen hvalp kan Fordi han er en KONGE-pudel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Hvor er han dog sød :hjerte: Jeg kommer til at tænke på min barndoms Pudel-ting, der som voksen var ca. samme størrelse som Buzz er nu. Hvad når han bliver stor - kommer vi til at se ham med pompom'er og det hele, eller holder du ham i "brugsklip"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Fordi han er en KONGE-pudel nååååå ja squ da! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Mht mindsten, så er det ikke, at hun er ond ved ham. Men hun har lidt sværere ved at gå udenom ting....ting flytter sig som regel. Og så larmer hun MEGET til tider. Nogle gange går han væk og hen til mig/manden, hvilket vi fortæller hende er "helle". Børnene har også fået at vide, at hvis de leger fangeleg, så skal man ikke tonse skrigende forbi Buzz. Det klarer de så fint ved at lege liste-leg Størsten vil gerne nusse, putte m.m. og elsker ham allerede. Mindsten ignorerer ham mest. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 :hjerte: øj, der smeltede jeg da lige endnu mere :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Hvor er han dog sød :hjerte: Jeg kommer til at tænke på min barndoms Pudel-ting, der som voksen var ca. samme størrelse som Buzz er nu.Hvad når han bliver stor - kommer vi til at se ham med pompom'er og det hele, eller holder du ham i "brugsklip"? Terrierklip, bestemt. Jeg er ikke sådan en pom pom-kinda gal. Jeg har tilmed planer om skamklip, da jeg regner med at klare det meste selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Forresten, så kalder begge børn ham ofte for Molly Det er åbenbart bare fællesbetegnelsen for hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Forresten, så kalder begge børn ham ofte for Molly Det er åbenbart bare fællesbetegnelsen for hund. hvad sagd jeg :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 hvad sagd jeg :blink: De siger dog også Buzz :hjerte: Navnet er godkendt. Fra størstens side er det en forglemmelse, når hun siger Molly. Så griner hun selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 For bare en måned siden så det sort ud mht. det at få hund i den kommende tid, så gav manden sig, og sagde til sommer... og wupti verdens lækreste Buzz er flyttet ind hos jer:mrgreen: Kæmpe mega meget stort tillykke med ham Missing. Endelig, endelig har du fået dig en hund! Og sikke en af slagsen, han er simpelthen viderunderlig, og gude smuk:lun: Du om nogen fortjener virkelig bare lidt lykke... Er så glad på jeres vegne! Og skønt at han bare har taget det hele så flot... :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Årrrrrh:lun::lun: Fantastiske billeder:lun: Det har du bare SÅ meget fortjent:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 IH hvor bliver jeg bare grundglad af den her tråd! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2011 Kæft, hvor er han altså bare dejlig! Glæder mig sådan til at følge ham, han lyder bare så skøn, og hold op hvor er han sød :hjerte: (sidder og overvejer om jeg mon kan få kæresten overtalt til at pudel bliver racen til nr. 2 hund, hehe) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts