Hop til indhold

Mod det uendelige univers

Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

Missing skrev:
Forresten, så kalder begge børn ham ofte for Molly :sjov: Det er åbenbart bare fællesbetegnelsen for hund.

Min mor kalder aslan for Aja, deres tæve de fik for 26 år siden :lol::lol::lol:

Sidst kaldet hun ham for Bella (deres tæve der lige er død næsten)

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Missing skrev:
Hvorfor er det, det vælter ned og blæser, når man bare venter på, at vapsen sætter sig og får overstået sagerne? Og han hellere vil lege med blade, der flyver?

:lol:

Bare rolig Charlie jager også helst blade - og han er 7½ mdr.. Hovsa, det var vidst ikke en beroligelse:blink:

Ej men det er da super dejligt at han føler sig så godt tilpas, at han frit leger og hygger sig:lun:

og synes også at det der blad-jageri mangler noget billeddokumentation:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Noj, jeg har en forkaerlighed for stor pudler:lun:. Har dromt om en af slagsen en stor del af min barndom, men saadan en maa jeg vente paa til senere i livet.

TILLYKKE!!!:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

MiniBillen skrev:
:lol:

Bare rolig Charlie jager også helst blade - og han er 7½ mdr.. Hovsa, det var vidst ikke en beroligelse:blink:

Ej men det er da super dejligt at han føler sig så godt tilpas, at han frit leger og hygger sig:lun:

og synes også at det der blad-jageri mangler noget billeddokumentation:engel:

Det var buldermørkt og regnede, så kameraet blev inde :blink:

Nollike skrev:
:lun: Kæmpe tillykke med ham, jeg håber at han er lige så blød som han ser ud til. Den pels gad jeg godt stikke næsen i :hjerte:

Såååå blød :lun:

Doberfan skrev:
NoLongerMissing :-D

Tillykke, hvor lyder og ser han fantastisk dejlig ud. :lun:

Præcist :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Første nat er gået over al forventning. Vi gik i seng kl 22.15 more or less. Kl halv fire var vi ude på en tissetur og så stod vi op kl lidt i 6 med børnene. Ud at tisse, lege lidt, spise, ud at pølle, gå "en runde", kigge på en mops og en cocker. Nu sover han og jeg overvejer at tage en lille lur også

Link til indlæg
Del på andre sites

Missing skrev:
Første nat er gået over al forventning. Vi gik i seng kl 22.15 more or less. Kl halv fire var vi ude på en tissetur og så stod vi op kl lidt i 6 med børnene. Ud at tisse, lege lidt, spise, ud at pølle, gå "en runde", kigge på en mops og en cocker. Nu sover han og jeg overvejer at tage en lille lur også

Helt perfekt :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Missing skrev:

Hvor dejligt at høre det er gået så godt:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites