Hop til indhold

Mod det uendelige univers

Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

• Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det der alene hjemme, ikke? Er det kun en succes, hvis hunden ingenting siger? Jeg var tvunget til at tage væk hjemmefra i lidt over en time i dag. Jeg satte webcam til, så jeg kan nu se og høre, hvordan det er gået.

Efter 7 min går han (ud til hoveddøren) piver lidt, går tilbage og lægger sig og tygger i et tørret lammeøre. Efter 12 min kigger han ud af havedøren og piver lidt. Han går derefter op i sofaen og kigger ud af vinduet, går ned, tygger på sin bamse, lidt i lammeøret og ligger sig derefter til at sove. Selvsamme sted han sov, da jeg kom hjem.

Succes, eller fiasko fordi han pev de to gange? :vedikke:

Personligt synes jeg egentlig, det er ret godt :genert: Han virker ikke berørt af, at jeg har været væk.

Det synes jeg lyder som en succes. Det lyder mere som kedsomhedspiv end ulykkelighedpiv, synes jeg. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der alene hjemme, ikke? Er det kun en succes, hvis hunden ingenting siger? Jeg var tvunget til at tage væk hjemmefra i lidt over en time i dag. Jeg satte webcam til, så jeg kan nu se og høre, hvordan det er gået.

Efter 7 min går han (ud til hoveddøren) piver lidt, går tilbage og lægger sig og tygger i et tørret lammeøre. Efter 12 min kigger han ud af havedøren og piver lidt. Han går derefter op i sofaen og kigger ud af vinduet, går ned, tygger på sin bamse, lidt i lammeøret og ligger sig derefter til at sove. Selvsamme sted han sov, da jeg kom hjem.

Succes, eller fiasko fordi han pev de to gange? :vedikke:

Personligt synes jeg egentlig, det er ret godt :genert: Han virker ikke berørt af, at jeg har været væk.

Vil helt klart kalde det en succes :5up: Han er jo ikke vedvarende i sin piven, og hverken hyler eller står og venter på jer, han ville heller ikke bare sådan ligge sig til at sove, hvis han var ulykkelig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gerne :mrgreen:

Buzz er en stjerne :lun: Han var alene hjemme igen fredag, både 20 min morgen og 1½ time om eftermiddagen. Begge gange helt begivenhedsløst :yeah:

I går tog vi livet af ham :genert: Det var første weekend-dag han oplever, hvor begge børn var hjemme hele dagen. Det var hårdt for lille hvalp. Han ville jo gerne deltage i ALT. Lege med hele tiden. Og når han så gerne ville have ro, så havde vi et hyr med at holde styr på 2-årig pestilens, der gerne ville nulre, pille og irritere.

Vi var meget i haven, hvor Buzz tulrede rundt og fulgte med i alt. Helt fint, men ikke så meget afslapning, som på en hverdags-dag.

Meget træt Buzz i går :lol:

I dag, lidt det samme. Han gik kold på badeværelsesgulvet omkring middag og vågnede ikke, da vi fik gæster halv to, på trods af larmende børn m.m. Han vågnede vist først omkring kl 15? Så fuld knald på igen og absolut meltdown nu her. Han ligger i soveværelset alene. Igen en kombination af at han gerne vil være med til det hele, og pestbarnet vil ham hele tiden (og også kalder hele tiden. Kan ikke så godt tape hendes mund over :genert::lol:)

IMG_6507.jpg

Fra fredag

IMG_6522.jpg

Træt Buzz lørdag

IMG_6562.jpg

Her i morges - det kolde, knasende græs

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, så har vi mødt en halvemsig pudeldame :lol:

Hun så Buzz og var meget sådan, hvor er han fra? Hvor siger du? Hvor i den by? Aha. Har du meldt dig ind i pudelklubben? Vi har jo mange arrangementer - også gåture. Vi har faktisk en i morgen.

Hertil får jeg svaret, at jeg synes han er for ung til at komme på sådan en tur nu.

Hun siger: Pjat, mine har været med på de ture, siden de var 8 uger.

Min hund må så gerne være hvalp og lære at forholde sig til alt det, der sker herhjemme i stedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, så har vi mødt en halvemsig pudeldame :lol:

Hun så Buzz og var meget sådan, hvor er han fra? Hvor siger du? Hvor i den by? Aha. Har du meldt dig ind i pudelklubben? Vi har jo mange arrangementer - også gåture. Vi har faktisk en i morgen.

Hertil får jeg svaret, at jeg synes han er for ung til at komme på sådan en tur nu.

Hun siger: Pjat, mine har været med på de ture, siden de var 8 uger.

Min hund må så gerne være hvalp og lære at forholde sig til alt det, der sker herhjemme i stedet.

Det er mit indtryk, at der er lidt forskellige typer i Pudelklubben :slem::lol:;-)

Jeg forstår dig godt :5up:

Og tak for update og billeder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja tak, hun virkede meget..forhørende egentlig. I stedet for tillykke med din pudel, så var det noget stramtandet og hun gik mest op i, hvor han kom fra.

Tsk tsk!! hun var da bare mega misundelig på smukke smukke dejlige buzz:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak, hun virkede meget..forhørende egentlig. I stedet for tillykke med din pudel, så var det noget stramtandet og hun gik mest op i, hvor han kom fra.

Jeg er blevet passet op flere gange, bare ved at besøge udstillinger med noget lign :lol:

Jeg kender flere, der har benyttet sig af klippekurserne osv og en smule udstilling. Men de har droppet fællesture og andet, fordi der simpelthen har været for meget konkurrence, sladder og dumme kommentarer omkring hundehold :roll:

Nogle hunde må jo ikke være hunde, for så bliver deres pels jo beskidt :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tsk tsk!! hun var da bare mega misundelig på smukke smukke dejlige buzz:lun:

He he, ja det vil jeg gerne tro. Jeg synes lidt, det virkede som rønnebær/opdrætterintriger, men jeg skal ikke rodes ind i noget.

Lige først.. Nøj, hvor er han lækker :lun: Ham vil jeg gerne møde en dag!

Og så, sådan er det også med Pajko, når vi møder andre kooiker-ejere. Alt skal vides :roll:

Du skal være velkommen. Når han ikke sover, er han ganske selskabelig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er blevet passet op flere gange, bare ved at besøge udstillinger med noget lign :lol:

Jeg kender flere, der har benyttet sig af klippekurserne osv og en smule udstilling. Men de har droppet fællesture og andet, fordi der simpelthen har været for meget konkurrence, sladder og dumme kommentarer omkring hundehold :roll:

Nogle hunde må jo ikke være hunde, for så bliver deres pels jo beskidt :shock:

Jeg tænker også, at jeg nok skal få dækket ture med andre hunde udenom klubben. Det eneste, der virkelig tiltaler mig, er klippekursus. Omend jeg nok skal lære det selv uden det. Det vokser jo ud igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for hvalpe-kigget :hjerte: han er bare endnu mere dejlig i virkeligheden - vi kunne altså godt have taget ham med hjem :engel: og forøvrigt også 2 børn :lun::mrgreen: tak for en dejlig eftermiddag.

Selv tak :kys: Det var rigtig hyggeligt. Jeg har nogle super billeder til dig. Skal de til en mail i fuld opløsning?(if so, mailadresse?)

Børnene var billigt til salg efterfølgende. Helt gearet op, sloges m.m. Mindsten formåede så at slå en kolbøtte ned af sofaen og bide tre temmelig store huller i sin tunge :roll::lol: Oh the joy. Heldigvis græder hun ikke længe ad gangen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo der er en ting, Buzz er ret dårlig til. Han fungerer ikke som støvsuger. Når børnene taber mad, kiks eller krummer, så spiser han det ikke. Han tygger det bare i endnu flere atomer og spreder det endnu mere :lol: Meget langt fra tidligere hunde, der virkelig har støvsuget alt

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak :kys: Det var rigtig hyggeligt. Jeg har nogle super billeder til dig. Skal de til en mail i fuld opløsning?(if so, mailadresse?)

Børnene var billigt til salg efterfølgende. Helt gearet op, sloges m.m. Mindsten formåede så at slå en kolbøtte ned af sofaen og bide tre temmelig store huller i sin tunge :roll::lol: Oh the joy. Heldigvis græder hun ikke længe ad gangen

Tjek din karma :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Missing! Vi er altså totalt meget i hvalpe billede underskud i den her tråd :fornaermet: Tag nu Umulia! Watch and learn! :5up:

Aj jeg har da postet masser af billeder :fornaermet: Tre i dag, og de fleste dage maaaaaange ad gangen.

Weekender vil generelt være lidt pressede, fordi jeg så har tre "børn" at holde styr på :genert::lol:

Plus Jeanette postede mange af ham her fredag (dog i en anden tråd) :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj jeg har da postet masser af billeder :fornaermet: Tre i dag, og de fleste dage maaaaaange ad gangen.

Weekender vil generelt være lidt pressede, fordi jeg så har tre "børn" at holde styr på :genert::lol:

Plus Jeanette postede mange af ham her fredag (dog i en anden tråd) :engel:

Her er billederne Jeanette tog

jaja...men det er stadig ikke nok! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jaja...men det er stadig ikke nok! :engel:

Så må vi tage billeder i morgen :mrgreen: Vi får besøg af skorstensfejeren, men når han har været her, regner jeg med, at vi skal på oplevelsestur. Så må jeg huske kameraet

Link til indlæg
Del på andre sites