Aslan Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Hvor er det dejligt at læse at det går godt, trods hyper hvalp pg pest barn :hjerte: Og han ser bare så dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Tak :kys: Jeg har nye billeder...men de er stadig på kameraet Måske jeg skulle gøre noget ved det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Han ser glad ud! Han er virkelig totalt nuser Og så, sådan er det også med Pajko, når vi møder andre kooiker-ejere. Alt skal vides Åhh nej Jeg spørger altid hvor samojeder er fra Håber ikke folk tror jeg udspørger dem - det er jo bare fordi jeg har gloet på alle kenneler i DK mange gange og nogle af hundene er jeg ret vilde med, enten grundet udseende eller trækevner, og så er jeg bare så nysgerrig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Han ser glad ud! Han er virkelig totalt nuser Åhh nej Jeg spørger altid hvor samojeder er fra Håber ikke folk tror jeg udspørger dem - det er jo bare fordi jeg har gloet på alle kenneler i DK mange gange og nogle af hundene er jeg ret vilde med, enten grundet udseende eller trækevner, og så er jeg bare så nysgerrig. For mig er det ok folk spørger...det var bare meget 3. grads forhørsagtigt med hende der. Nå, jeg vil kigge videre på de der billeder. Ikke nemt at lure "nyt" forum og klare billeder på samme tid. Må hellere prioritere de der billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Han ser glad ud! Han er virkelig totalt nuser Åhh nej Jeg spørger altid hvor samojeder er fra Håber ikke folk tror jeg udspørger dem - det er jo bare fordi jeg har gloet på alle kenneler i DK mange gange og nogle af hundene er jeg ret vilde med, enten grundet udseende eller trækevner, og så er jeg bare så nysgerrig. Folk må også gerne spørge, men får indimellem "blikket" når jeg siger hvor han er fra... Der må være en del træls sniksnak mellem kooikere-ejere/opdrættere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Åhh nej Jeg spørger altid hvor samojeder er fra Håber ikke folk tror jeg udspørger dem - det er jo bare fordi jeg har gloet på alle kenneler i DK mange gange og nogle af hundene er jeg ret vilde med, enten grundet udseende eller trækevner, og så er jeg bare så nysgerrig. Jeg spørger også ofte, når vi møder en lab:-D Men som Missing sagde, så virkede det der mere som et forhør end nysgerrighed:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Jeg spørger også ofte, når vi møder en lab:-D Men som Missing sagde, så virkede det der mere som et forhør end nysgerrighed:???: Ja Jeanette var med :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Tid til de nye billeder Gad vide om Tonki så giver mig min hastighed tilbage bagefter? Ude på besøg: Hej med dig :kys: Uh jeg ville også stikke af Svævende superhund 'ello Nus fra naboen er også velkomment Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Åh jamen jeg har jo flere. Jeg skulle bare liiiiige noget med det nye HF. Men her kommer lidt mere af min dejlige mus Først på sin madras Dernæst på sin sækkestol Og så to af yndlingsstederne og stillingerne Brusekabinen What?!?!?? Nej nej nej nej, du må ikke tage billeder af mig med morgenhår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Virkeligt afslørende spørgsmål, ved ikke meget om pudelpels - kommer der ingen krøller i ansigtet? Eller har du klippet? Synes det ser vildt godt ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Virkeligt afslørende spørgsmål, ved ikke meget om pudelpels - kommer der ingen krøller i ansigtet? Eller har du klippet? Synes det ser vildt godt ud! Al pelsen krøller :blink: Han var trimmet i hovedet og på tæer fra opdrætters side (og en lille ring nederst ved halen) Jeg vil trimme ansigt og poter ca hver 3. uge - men skal lige have rette trimmer i hus Kroppen bliver hver 3. mdr ca, men ikke nær så kort. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Jeg er da bare fuldkommen forelsket i den lille krølle-bølle fyr og billeder kan her kun komme for få af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Folk må også gerne spørge, men får indimellem "blikket" når jeg siger hvor han er fra... Der må være en del træls sniksnak mellem kooikere-ejere/opdrættere... Åh ja det er så en hel anden snak! Ih det hader jeg også, de grupperinger. Mine er er lidt fredede, Motor er fra "ukendt" kennel (i forhold til udstilling), Voodoo er jo svensker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 'ello Så søøøøød! Elsker hans øjne (Når man dobbelttrykker besvar med citat, så kan man nu se billederne (i google chrome altså, før kunne man kun se koderne og skulle huske hvad nummer man ville sige noget til)! :banan:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Årh hvor er han dejlig altså :lun: Bliver lidt hvalpe skruk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jeg er da bare fuldkommen forelsket i den lille krølle-bølle fyr og billeder kan her kun komme for få af Tak :kys: Jeg er også selv meget forelsket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Vi har rigtig hygget os i dag Jeg er ret skidt (maven og øjenbetændelse), så jeg trængte til at sove. Det var Buzz med på :hjerte: Jeg tog ham med i bilen, da jeg afleverede børnene og så tog vi lige en runde på en hyggelig græsplæne. Så hjem og putte og sove Da jeg var vågnet og havde ordnet lidt hjemme, tog vi på oplevelsestur ud og se på heste. Han var helt rolig omkring dem. De var slet ikke farlige. Han stod nærmest snude til mule med en kæmpe hest. Og nej ingen billeder, for det stod ned i stænger. Derudover tror jeg, at han og Halfdan kunne holde fest. Jeg måtte være på vagt, for Buzzeren fandt toiletpapir (brugt ) og en "fin kage". Den tog han dog ikke. Hestepærer er også et hit :5up: Hjem med meget våd og glad hund, der spiste hesteben (tak tante Jeanette :kys:) og så alene mens jeg handlede. Overhovedet ingen piv eller noget. Lidt leg med kong, kigge ud af vindue og så godnat. Han vågnede ikke engang, da jeg kom hjem Nu håber jeg, at han sover lidt inden børnene kommer hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Det er ikke til at se det, hvis man ikke lige ved det..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Græs og sne....mmmmmm mums Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Græs og sne....mmmmmm mums SNE???!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 SNE???!!! Tænkte jeg oss:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 WOOOHOOOOOO kommer der sne??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Græs og sne....mmmmmm mums Sne? Håber fame det er hjemmelavet sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Nej ikke hjemmelavet. Vi har fået sne i dag og dertilhørende meget ekstatisk hundehvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jeg er ret imponeret over så vis hans udtryk er i øjnene. Hvis man tror på sådan noget så ligner det en "gammel klog sjæl" man kigger lige ind i. Smukke hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts