Hop til indhold

Mod det uendelige univers

Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

• Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Han ser glad ud! Han er virkelig totalt nuser :lun:

Og så, sådan er det også med Pajko, når vi møder andre kooiker-ejere. Alt skal vides :roll:

Åhh nej :oops: Jeg spørger altid hvor samojeder er fra :oops: Håber ikke folk tror jeg udspørger dem - det er jo bare fordi jeg har gloet på alle kenneler i DK mange gange og nogle af hundene er jeg ret vilde med, enten grundet udseende eller trækevner, og så er jeg bare så nysgerrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh nej :oops: Jeg spørger altid hvor samojeder er fra :oops: Håber ikke folk tror jeg udspørger dem - det er jo bare fordi jeg har gloet på alle kenneler i DK mange gange og nogle af hundene er jeg ret vilde med, enten grundet udseende eller trækevner, og så er jeg bare så nysgerrig.

For mig er det ok folk spørger...det var bare meget 3. grads forhørsagtigt med hende der. Nå, jeg vil kigge videre på de der billeder. Ikke nemt at lure "nyt" forum og klare billeder på samme tid. Må hellere prioritere de der billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk må også gerne spørge, men får indimellem "blikket" når jeg siger hvor han er fra... Der må være en del træls sniksnak mellem kooikere-ejere/opdrættere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spørger også ofte, når vi møder en lab:-D

Men som Missing sagde, så virkede det der mere som et forhør end nysgerrighed:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tid til de nye billeder :mrgreen: Gad vide om Tonki så giver mig min hastighed tilbage bagefter? :lol:

Ude på besøg:

IMG_6650.jpg

Hej med dig :kys:

IMG_6655.jpg

Uh jeg ville også stikke af :shock::sjov:

IMG_6657.jpg

Svævende superhund

IMG_6666.jpg

'ello

IMG_6672.jpg

Nus fra naboen er også velkomment

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jamen jeg har jo flere. Jeg skulle bare liiiiige noget med det nye HF. Men her kommer lidt mere af min dejlige mus

Først på sin madras

IMG_6736.jpg

IMG_6744.jpg

IMG_6773.jpg

IMG_6766.jpg

Dernæst på sin sækkestol

IMG_6777.jpg

IMG_6779.jpg

Og så to af yndlingsstederne og stillingerne :lol:

IMG_6784.jpg

IMG_6786.jpg

Brusekabinen :lol:

IMG_6789.jpg

What?!?!??

gaab.jpg

Nej nej nej nej, du må ikke tage billeder af mig med morgenhår

Link til indlæg
Del på andre sites

Virkeligt afslørende spørgsmål, ved ikke meget om pudelpels - kommer der ingen krøller i ansigtet? Eller har du klippet? Synes det ser vildt godt ud!

Al pelsen krøller :blink: Han var trimmet i hovedet og på tæer fra opdrætters side (og en lille ring nederst ved halen) Jeg vil trimme ansigt og poter ca hver 3. uge - men skal lige have rette trimmer i hus :genert: Kroppen bliver hver 3. mdr ca, men ikke nær så kort.

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk må også gerne spørge, men får indimellem "blikket" når jeg siger hvor han er fra... Der må være en del træls sniksnak mellem kooikere-ejere/opdrættere...

Åh ja det er så en hel anden snak! Ih det hader jeg også, de grupperinger. Mine er er lidt fredede, Motor er fra "ukendt" kennel (i forhold til udstilling), Voodoo er jo svensker :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

IMG_6666.jpg

'ello

Så søøøøød! Elsker hans øjne :lun:

(Når man dobbelttrykker besvar med citat, så kan man nu se billederne (i google chrome altså, før kunne man kun se koderne og skulle huske hvad nummer man ville sige noget til)! :banan:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har rigtig hygget os i dag :lun: Jeg er ret skidt (maven og øjenbetændelse), så jeg trængte til at sove. Det var Buzz med på :hjerte:

Jeg tog ham med i bilen, da jeg afleverede børnene og så tog vi lige en runde på en hyggelig græsplæne. Så hjem og putte og sove :lun: Da jeg var vågnet og havde ordnet lidt hjemme, tog vi på oplevelsestur ud og se på heste. Han var helt rolig omkring dem. De var slet ikke farlige. Han stod nærmest snude til mule med en kæmpe hest. Og nej ingen billeder, for det stod ned i stænger.

Derudover tror jeg, at han og Halfdan kunne holde fest. Jeg måtte være på vagt, for Buzzeren fandt toiletpapir (brugt :badr:) og en "fin kage". Den tog han dog ikke. Hestepærer er også et hit :5up: :lol:

Hjem med meget våd og glad hund, der spiste hesteben (tak tante Jeanette :kys:) og så alene mens jeg handlede. Overhovedet ingen piv eller noget. Lidt leg med kong, kigge ud af vindue og så godnat. Han vågnede ikke engang, da jeg kom hjem :lol:

Nu håber jeg, at han sover lidt inden børnene kommer hjem

Link til indlæg
Del på andre sites