Hop til indhold

Mod det uendelige univers

Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

• Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det der legetøj er jo ikke kun spande, klodser og bamser. Næææh at være hund i en børnefamilie giver MANGE goder. I fredags opdagede Buzz en sjov ting i haven (jeg havde ikke lokket, han gjorde alt selv)

IMG_7311.jpg

IMG_7313.jpg

IMG_7323.jpg

IMG_7328.jpg

IMG_7337.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

han er så sød, jeg er foreeeelskeeet :hjerte:

Det er jeg også :lun:

Han er absolut ikke til at få ud at tisse om morgenen. Når vi står op, bliver vi dårligt værdiget et blik. Der skal SOVES! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et til...ham og størstebarnet :hjerte:

IMG_7288.jpg

Ren hygge. Hun lå og så børnetv og nussede ham sådan nærmest fraværende :lun:

I dag da de kom hjem, blev han så glad, at han kom med et "viiiip" og tonsede ud i gangen og dansede rundt om størsten. Han elsker virkelig børnene :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er kæmpe stor! Eller..altså i forhold til Martha er han jo lille :lol: Men han har så lange, lange ben. Folk tror hele tiden, at han er voksen og en blanding. Det jeg hører mest er: Hvad er han en blanding af? Mit svar: Pudel og pudel

Han bliver mere og mere krøllet, som voksenpelsen kommer. Han skal trimmes, men vi venter lidt. Det er rart med lidt ekstra pels og vi kan godt trække den til voksenpelsen kommer. Jeg har store planer om at følge i Lagkagens fodspor og gøre det selv (jeg skulle til at skrive Petrine også, men han får lov at beholde pels på numsen :lol:)

Han bliver bare hverdagsklippet/terrierklippet, når tid er. Jeg har masser af mod på at gøre det. Bliver det grimt, vokser det jo ud igen :blink:

Børnene ELSKER ham. Mindsten spørger ofte til ham. "Hvor er Båt/Buz?" "Båts med?" Hun vil meget gerne have ham med i vuggestue. Det tog lidt at forklare, at det kan hun desværre ikke. Han er dog med i bilen på vej derned og venter i bilen, mens jeg afleverer. Så kører vi nemlig om til det grønne areal (20m væk :lol:) og hygger med andre hunde bagefter. Den store er meget glad for ham og vil ham gerne. Hun har respekt for hvalpetænder, men allerede når hun går til ham, henter hun en bamse, som han kan tage fat i.

De elsker, at han vil dem så meget. Her til aften, efter jeg havde læst verdens uhyggeligste historie for mit nemt-skræmte barn, lå Buzz i døråbningen til hendes værelse. Gad vide, om han vidste, hun var liiiiidt skræmt? :vedikke:

Nu ligger han her og koger. Jeg har ikke haft held til at lokke ham ud og aftentisse og nu går jeg i seng. Så må han vække mig, eller vente til i morgen *gab*

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor jeg eeeelsker Buzz-stories! Især fordi jeg under dig ham SÅ meget! Altså - jeg synes jo alle herinde fortjener deres hunde, men jeg har SÅDAN ønsket at du fik en hund.. og er såårh glad for han bare er så mild og god, når du har en svær periode :-) Kan manden ikke også godt se, at det var et genialt valg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor jeg eeeelsker Buzz-stories! Især fordi jeg under dig ham SÅ meget! Altså - jeg synes jo alle herinde fortjener deres hunde, men jeg har SÅDAN ønsket at du fik en hund.. og er såårh glad for han bare er så mild og god, når du har en svær periode :-) Kan manden ikke også godt se, at det var et genialt valg?

Hvis man fortjener de hunde, man får, så har jeg været en slem pige :oops:

Men ja, dejligt at Buzz er sådan en god unge. Nyder virkelig også billederne af ham :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Åhr altså, hvor er Buzz bare sød, elsker alle billederne! Og så lyder han altså til at have et fantastisk dejligt temperament :hjerte:

Det bedste temperament. Han er så mild og god. Og sjov og fræk. Men mest bare dejlig :hjerte:

Tak :bighug: Jeg har ventet så længe - og manden var ikke heeeelt sikker. Men han fortryder intet :lun: Det er virkelig også svært, når hvalpen er så sød og nem.

Han er desuden ret imponeret. Jeg tog target-klikkeren og viste den til Buzz. Det tog så kort tid, så vidste han da, hvad den skule bruges til. Vi gør ikke noget i træning som sådan, men leger lidt med det. Han tilbyder ofte adfærd, jeg gerne klikker for (kontakt, pote osv)

Me too! :klap:

Han er bare SÅ sød og skøn og smuk. :hjerte:

Og jeg kan se på ham, at han gerne vil dyrke agility, sådan som han allerede klatrer rundt på forhindringer. :slem: :mrgreen:

Ja jeg må se, om han stadig gider, når han "må" (er udvokset) Ellers er der alt det andet sjove :mrgreen:

Hvis man fortjener de hunde, man får, så har jeg været en slem pige :oops:

Men ja, dejligt at Buzz er sådan en god unge. Nyder virkelig også billederne af ham :5up:

Bad bad Umulia :fyfy: Ej, spøg til side. Jeg tror, at du er den rette til Cicero. Ikke fordi han er fræk, men fordi du kan håndtere det. Måske jeg tager fejl, men jeg opfatter dig som en med en meget stor tålmodighed overfor hunde. Når jeg tænker på, hvad du fik ud af Bo - ja og har fået ud af Vinnie, ikke mindst :lun: Cicero bliver også en stor og dejlig voksen hund. Jeg under dig sådan, at få en rask hund, du kan få lov at præge fra hvalp.

Heldigt at du har stort barn, for Cicero med mine to ballademagere ville gå helt galt :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

hihi tossehvalp :klap: ..hvad er det han spiser? jord? :lol:

Mudder :genert: Og så lå der noget af en pose nogen havde smidt (på trods af, der er en skraldespand lige i nærheden - vi tog den med, da vi gik)

Link til indlæg
Del på andre sites