Hop til indhold

Mod det uendelige univers


Gæst Missing
 Share

Recommended Posts

Glæder mig til en opdatering :lun:

 

Den kommer nu :mrgreen:

 

Det går rigtig godt. Det der med søvn, har han pt styr på. Nat er nat. Når jeg alligevel henter et barn ind i den store seng, så kommer han ud at tisse og så først ud igen næste morgen.

 

Et uheld (tis) indenfor - mandens vagt, mens jeg var på hospitalet :roll::lol: Han fortalte, at Buzz var urolig, så han gik ud. De stod ude i 5 min, men intet skete, så de gik ind og suprise, surprise, Buzz tissede :lol:

 

Han afprøver flere ting nu, så som at tage legetøj fra børneværelserne. Han har pt taget en kastanje, en enhjørning, en klods en sok og en trøje. Intet har han dog beholdt særligt længe.

 

Vi har været på oplevelsestur i dag ved søen. Det gik rigtig godt. Bil derud og hjem, hvor han lå lige så fint. Ved søen gik vi og kiggede og nød det hele.

 

Jeg har slået græs i dag (forhåbentlig sidste gang inden vinteren) Han tog det helt roligt og rendte og legede med mindstebarnet imens. Han har gøet af naboen.

 

Vi mødte en fransk bulldog på 4,5 mdr. Den var virkelig vild og trynende, så jeg sagde stop. Følte mig enormt sær med min storpudel på armen, men ejeren fattede ikke, at hverken Buzz eller jeg var begejstrede for hans temmelig voldsomme hund, så det blev hund på arm og gå væk. Det er ikke min plan at fortsætte med det dog :lol:

 

Bamser bliver bidt i (dem han har fået, så det må han godt) Tyggepinde gnasket og alt i alt er han ganske sød og nem af en hvalp at være :hjerte:

 

Inden I spørger -så kommer billederne her :blink:

 

IMG_6239.jpg

Dø bamse dø!

 

IMG_6243.jpg

 

IMG_6247.jpg

Her putter han med størsten

 

IMG_6251.jpg

 

IMG_6263.jpg

 

Og så lidt fra vores oplevelsestur:

 

IMG_6273.jpg

 

IMG_6282.jpg

 

IMG_6285.jpg

 

Det er altså ikke nemt at tage billeder af en, der mest af alt går sådan her:

 

IMG_6290.jpg

 

IMG_6292.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Årh hvor er der sket meget siden i går aftes.

 

Nr 1. var natten fra helvede. Larm fra fodboldnaboer, fyrværkeri, gøende genbohund, børn der vågnede i et væk og skulle genputtes og en Buzz, der blev noget utryg ved det hele, så han gøede, hver gang en kat bevægede sig *gaaaab* Det hjalp, da jeg regnede ud, at det var når kattene gik udenfor på terrassen, så jeg trak gardinet for døren.

 

Nr 2. Han har været alene i i hvert tilfælde 10 min. Han lagde sig til at sove :lol:

 

Desværre står jeg i den dumme situation, at jeg skal have mindsten til endnu en læge i morgen og det betyder, at Buzz er nødt til at være alene hjemme i 1 time-1½.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh jeg kan lige nå at smide billeder op, mens det stadig er i dag :mrgreen:

 

Advarsel! Der er som altid riiiiigtig mange

 

IMG_6296.jpg

Han elsker at kramme med bamsen her

 

IMG_6299.jpg

 

IMG_6319.jpg

 

De sidste to eftermiddage, har han taget sponsetur i haven med mindstebarnet. Billeder fra i dag

 

IMG_6324.jpg

 

IMG_6331.jpg

 

IMG_6332.jpg

 

Generelle fjollerier

 

IMG_6339.jpg

 

IMG_6344.jpg

 

IMG_6353.jpg

Smukke dreng :lun:

 

IMG_6406.jpg

 

IMG_6411.jpg

 

IMG_6424.jpg

 

IMG_6457.jpg

 

IMG_6459.jpg

 

IMG_6460.jpg

 

Spam :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha - hver gang jeg ser den her tråd, kan jeg ikke lade være med (i mit hoved) at udtale titlen som Buzz gør i filmen xD

TAK!!!! trådens overskrift har undret mig lige siden den blev oprettet, det var ikke lige gået op for mig, at det var det Buzz Lightyear sagde på dansk :stupid: I mit hoved siger han "to infinity and beyond". Troede det var en eller anden hippie-tingh Missing havde fundet på :oops::mrgreen:

 

Hvor ser han godt ud, men skal han ikke snart have sit blå bånd af? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser han godt ud, men skal han ikke snart have sit blå bånd af? :blink:

 

Jeg er blevet sådan lidt vild med det :oops: Det hører nærmest bare til. Men jo, jeg skal nok få gjort det på et tidspunkt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

missing altså helt vildt meget tillykke, og hvis et menneske i hele verden havde fortjent at få den helt perfekte hvalp, så var det altså dig. jeg håber lidt på, at vi får lov at møde ham engang, han ser megetmeget sød og blød ud.

 

:kys: Tak. I skal være velkomne. Jeg skal helt sikkert også møde Halfdan jo. Og ja han er helt vildt blød. Silke-blød og lækker :lun:

 

Han er bare total elske hund :lun::lun:

 

 

Jeg syntes det blå bånd passer godt til ham, men til orientering, så stinker det garaneteret herre meget når du tager det af :lol::lol::lol:

 

Så du skulle næsten tage at overveje at købe et andet blåt :mrgreen:

 

 

Men dejlig DET er han :lun::lun:

 

 

Lugter? Warum? Det har været vasket undervejs siden han blev født. Bl.a. havde hans søskende pillet det af ham på et tidspunkt :lol: Han lugter slet ikke af hund.

 

Ihhh hvor er han dejlig :lun:

 

Og for f..... hvor ville jeg gerne blive rask hurtigt, så jeg kan komme på hvalpebesøg :genert:

 

Ja ikke?

 

Fine fine Buzz:lun::lun:

 

Ses vi i morgen...sådan omkring kl 10?

 

Han er vildtvildt kær :lun: Og ser så klog ud, men godt med hvalpeamok billeder osse.

 

Han er rigtig god til hvalpeamok. Han spassede helt ud tidligere i dag. Lige der, hvor jeg egentlig gerne så, at han gearede ned, så han ikke var opkørt, da vi skulle gå fra ham :???::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der alene hjemme, ikke? Er det kun en succes, hvis hunden ingenting siger? Jeg var tvunget til at tage væk hjemmefra i lidt over en time i dag. Jeg satte webcam til, så jeg kan nu se og høre, hvordan det er gået.

 

Efter 7 min går han (ud til hoveddøren) piver lidt, går tilbage og lægger sig og tygger i et tørret lammeøre. Efter 12 min kigger han ud af havedøren og piver lidt. Han går derefter op i sofaen og kigger ud af vinduet, går ned, tygger på sin bamse, lidt i lammeøret og ligger sig derefter til at sove. Selvsamme sted han sov, da jeg kom hjem.

 

Succes, eller fiasko fordi han pev de to gange? :vedikke:

 

Personligt synes jeg egentlig, det er ret godt :genert: Han virker ikke berørt af, at jeg har været væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der alene hjemme, ikke? Er det kun en succes, hvis hunden ingenting siger? Jeg var tvunget til at tage væk hjemmefra i lidt over en time i dag. Jeg satte webcam til, så jeg kan nu se og høre, hvordan det er gået.

 

Efter 7 min går han (ud til hoveddøren) piver lidt, går tilbage og lægger sig og tygger i et tørret lammeøre. Efter 12 min kigger han ud af havedøren og piver lidt. Han går derefter op i sofaen og kigger ud af vinduet, går ned, tygger på sin bamse, lidt i lammeøret og ligger sig derefter til at sove. Selvsamme sted han sov, da jeg kom hjem.

 

Succes, eller fiasko fordi han pev de to gange? :vedikke:

 

Personligt synes jeg egentlig, det er ret godt :genert: Han virker ikke berørt af, at jeg har været væk.

 

han kunne vel også finde på at pive lidt hvis han keder sig mens i er hjemme. Jeg ville synes det er godt. Han opdager at i er væk og bestemmer sig for at det ikke er nogen katastrofe :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes helt klart det er en succes :5up: Forleden dag var jeg nødt til at lade Cicero være alene i en halv time, og han havde overskidt hele buret og væltet sin vandskål :(

 

:ae: Øv. Jeg håber, at det snart bliver bedre for Cicero.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det der alene hjemme, ikke? Er det kun en succes, hvis hunden ingenting siger? Jeg var tvunget til at tage væk hjemmefra i lidt over en time i dag. Jeg satte webcam til, så jeg kan nu se og høre, hvordan det er gået.

 

Efter 7 min går han (ud til hoveddøren) piver lidt, går tilbage og lægger sig og tygger i et tørret lammeøre. Efter 12 min kigger han ud af havedøren og piver lidt. Han går derefter op i sofaen og kigger ud af vinduet, går ned, tygger på sin bamse, lidt i lammeøret og ligger sig derefter til at sove. Selvsamme sted han sov, da jeg kom hjem.

 

Succes, eller fiasko fordi han pev de to gange? :vedikke:

 

Personligt synes jeg egentlig, det er ret godt :genert: Han virker ikke berørt af, at jeg har været væk.

 

Synes det er super SMUKT!

 

Flot klaret af den lille mand:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ses vi i morgen...sådan omkring kl 10?

 

Det gør vi da:-D Her eller? Jeg kan godt spørge om jeg kan låne bilen og komme til dig, hvis den er hjemme:-D

 

Det der alene hjemme, ikke? Er det kun en succes, hvis hunden ingenting siger? Jeg var tvunget til at tage væk hjemmefra i lidt over en time i dag. Jeg satte webcam til, så jeg kan nu se og høre, hvordan det er gået.

 

Efter 7 min går han (ud til hoveddøren) piver lidt, går tilbage og lægger sig og tygger i et tørret lammeøre. Efter 12 min kigger han ud af havedøren og piver lidt. Han går derefter op i sofaen og kigger ud af vinduet, går ned, tygger på sin bamse, lidt i lammeøret og ligger sig derefter til at sove. Selvsamme sted han sov, da jeg kom hjem.

 

Succes, eller fiasko fordi han pev de to gange? :vedikke:

 

Personligt synes jeg egentlig, det er ret godt :genert: Han virker ikke berørt af, at jeg har været væk.

 

Succes i mine øjne:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...