sonja77 Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Ja jeg må se, om han stadig gider, når han "må" (er udvokset) Ellers er der alt det andet sjove Dogdancing! :banan: :slem: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Dogdancing! :banan: :slem: :klap: og apropos - så har jeg en forhåbning om, at halfdan kan bare en lillebitte koreografi (evt. til et right said fred nummer, bare et forslag) når jeg henter ham på søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 og apropos - så har jeg en forhåbning om, at halfdan kan bare en lillebitte koreografi (evt. til et right said fred nummer, bare et forslag) når jeg henter ham på søndag I'm too sexy? Klart, klart. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 I'm too sexy? Klart, klart. :banan: glæder mig til show Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Dogdancing! :banan: :slem: :klap: Jeg har leget med tanken. Er i tvivl, om BambiBuzz kan stå på min ryg De der laaaange stænger og apropos - så har jeg en forhåbning om, at halfdan kan bare en lillebitte koreografi (evt. til et right said fred nummer, bare et forslag) når jeg henter ham på søndag :klap: I'm too sexy? Klart, klart. Don't Talk Just Kiss er også en mulighed. Halfdanmyssere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Dogdancing, agility, babysitter og havemand. Buzz er lidt af et multitalent. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Dogdancing, agility, babysitter og havemand. Buzz er lidt af et multitalent. Det er det, han er Også lidt terapeut, psykofarmaka. Og klovn :klovn: Han er faldet i søvn nu. Meget godt, for børnene er hjemme og ca 10-15 min og så skal der leges igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 3, 2011 Rapporter Share Besvaret November 3, 2011 Jeg har leget med tanken. Er i tvivl, om BambiBuzz kan stå på min ryg De der laaaange stænger Do it, do it, han bliver sååååå sej en dansehund! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts